Ellim skriver:
Hej damer..
Sidder her hjemme helt alene og er ked af det.. : (
Er så træt af at vente.. Først har jeg ventet maaange mdr på at min kæreste blev klar til at gå i gang med projektet, så stoppet jeg med p-piller for 3 mdr siden - meeeen vi ventet lige 2 mdr med at gå sådan rigtigt i gang.. Har faktisk kun rigtigt været i gang i 2 mdr.. Og som i måske kan gætte er jeg ikke gravid endnu.. Ved godt at det i gennemsnit tager 7 mdr osv osv... Men føler mig ikke hel - mangler noget.. Og det er at være gravid.. Er ked af det tit fordi der ikke er sket noget endnu.. Føler jeg mangler noget, der er tæt på og alligevel så langt fra... Hvis i forstår?
Og så kommer der noget lidt grimt op i mig..
En pige jeg kender ret godt er lige blevet gravid og vi gik i gang på samme tid. Da hun kom med den gode nyhed - kunne jeg ikke være glad på hendes vegne.. Blev bare ked af det over at det ikke var mig..
Troede at jeg var et større menneske!!
Har nogle det på samme måde?? Eller har haft det sådan? Føler mig som en dårligt, negativt menneske en gang imellem.. Og ked af det, og ret meget for tiden.. 

åh kender godt følelsen.....
Lige før jeg blev gravid, blev min veninde gravid, og jeg håbede sådan jeg også var gravid, jeg ahvde det så svært med det, og ønskede på bedst mulig vis tillykke, og var glad på hendes vegne, var jo glad, men ville bare samtidig sådan ønske det var mig, og stod samtidig og fik en negativ test selv.... heldigvis for mig var testen, da jeg skulle ha haft mens igen, positiv, så hun nu er gravid 6 uger længere henne end jeg, men det er bare så svært, og du er bestemt ikke alene med følelsen
sender en kæmpe krammer, og en masse baby-støv 

Anmeld