Øv - er ked!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. november 2010

Ellim

SussieThyssen skriver:

Ja, det ER hårdt søde ven..men at du erkender at en lille "misundelsestrold" stikker halen frem og vifter, synes jeg er stort og flot. For selvfølgelig har man den, inderst inde.
Hvordan tror du jeg havde det, efter at have mistet 2. gang og var på vej mod 3. gang og veninderne om mig alle sammen fik unger på stribe??
De gik der og jublede, og jeg havde ingen ting.
Men alligevel..så kommer man igennem det.
Hmmm..det værste var faktisk stilheden, som tiden gik...for da jeg havde mistet nr 3, så blev der den der stilhed, når man kom ind i gruppen af piger, der sad og jublede over deres unger. Medlidenhedens stilhed.
Den er faktisk værre end vifte-med-halen-trolden.
Men lad du ham bare vifte..men lad ham gøre det når du er alene med ham.
For selv om det er synd for dig, så bliver tingene ikke anderledes, og det gør de andres glæde heller ikke...og det vil da være synd, at miste andres glæde pga en dum trold.
Og du skal nok blive mor..det er jeg sikker på.
Du får et stort knus herfra

Kærligst
Sussie

For fan' da - 3 gange.. Det lyder bestemt ikke sjovt!!

Og ja det skal da nok blive mit tur en gang  det er jeg også sikker på.. Det er bare den dumme dumme ventetid.. Men nogle dage er bare bedre end andre..

Tak for dit svar..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. november 2010

SussieThyssen

Ellim skriver:

For fan' da - 3 gange.. Det lyder bestemt ikke sjovt!!

Og ja det skal da nok blive mit tur en gang  det er jeg også sikker på.. Det er bare den dumme dumme ventetid.. Men nogle dage er bare bedre end andre..

Tak for dit svar..

jeps..kender det, bare på en lidt anden måde.
Men kan betro dig..at så tror jeg det trods alt er bedre slet ikke at blive gravid end at blive det og så miste dem.
Blot en tanke jeg lige fik.
Men derfor er min medfølelse og forståelse ikke mindre..tværtimod.

Anmeld

24. november 2010

Louisiana

Det gør dig bestemt ikke til et grimt menneske, at tænke sådan. Det gør dig 'bare' til et menneske  Jeg har også selv oplevet, at tænke sådan, og nej, det er ikke noget man er stolt af, men det er helt naturligt! Jeg tror det er noget der følger med, når man ønsker sig et barn så meget. Man elsker jo allerede sit barn, inden det overhovedet er skabt, og al den kærlighed er svær at komme af med, og dele med barnet, når det ikke engang eksisterer endnu. Så sker der bare underlige ting i ens hovede  Men sådan tror jeg rigtig, rigtig mange kvinder har det, hvis det er en trøst

Og lige et stort  til dig

Anmeld

24. november 2010

Kløver

Ellim skriver:

Hej damer..

Sidder her hjemme helt alene og er ked af det.. : (

Er så træt af at vente.. Først har jeg ventet maaange mdr på at min kæreste blev klar til at gå i gang med projektet, så stoppet jeg med p-piller for 3 mdr siden - meeeen vi ventet lige 2 mdr med at gå sådan rigtigt i gang.. Har faktisk kun rigtigt været i gang i 2 mdr.. Og som i måske kan gætte er jeg ikke gravid endnu.. Ved godt at det i gennemsnit tager 7 mdr osv osv... Men føler mig ikke hel - mangler noget.. Og det er at være gravid.. Er ked af det tit fordi der ikke er sket noget endnu.. Føler jeg mangler noget, der er tæt på og alligevel så langt fra... Hvis i forstår?

Og så kommer der noget lidt grimt op i mig..  En pige jeg kender ret godt er lige blevet gravid og vi gik i gang på samme tid. Da hun kom med den gode nyhed - kunne jeg ikke være glad på hendes vegne.. Blev bare ked af det over at det ikke var mig.. Troede at jeg var et større menneske!!

Har nogle det på samme måde?? Eller har haft det sådan? Føler mig som en dårligt, negativt menneske en gang imellem.. Og ked af det, og ret meget for tiden..

åh kender godt følelsen.....

Lige før jeg blev gravid, blev min veninde gravid, og jeg håbede sådan jeg også var gravid, jeg ahvde det så svært med det, og ønskede på bedst mulig vis tillykke, og var glad på hendes vegne, var jo glad, men ville bare samtidig sådan ønske det var mig, og stod samtidig og fik en negativ test selv.... heldigvis for mig var testen, da jeg skulle ha haft mens igen, positiv, så hun nu er gravid 6 uger længere henne end jeg, men det er bare så svært, og du er bestemt ikke alene med følelsen

sender en kæmpe krammer, og en masse baby-støv

Anmeld

24. november 2010

Ellim

Maja84 skriver:

åh kender godt følelsen.....

Lige før jeg blev gravid, blev min veninde gravid, og jeg håbede sådan jeg også var gravid, jeg ahvde det så svært med det, og ønskede på bedst mulig vis tillykke, og var glad på hendes vegne, var jo glad, men ville bare samtidig sådan ønske det var mig, og stod samtidig og fik en negativ test selv.... heldigvis for mig var testen, da jeg skulle ha haft mens igen, positiv, så hun nu er gravid 6 uger længere henne end jeg, men det er bare så svært, og du er bestemt ikke alene med følelsen

sender en kæmpe krammer, og en masse baby-støv

Mange tak for baby støv - SUGER det til mig

Anmeld

24. november 2010

Kløver

Ellim skriver:

Mange tak for baby støv - SUGER det til mig

håber det hjælper

Anmeld

24. november 2010

Louisiana

Nå ja, kommer da lige i tanke om min svigerinde... Jeg holder virkelig af hende, ingen tvivl om dét, og det er jo heller ikke møntet på hende, men da min kæreste og jeg havde forsøgt nogen tid, kommer hun selvfølgelig og fortæller, at hun er blevet gravid ved et uheld - på p-piller, oven i købet. Åh, hvor synes jeg lige dér, at det var død-uretfærdigt  Og nu har hun da også født en vidunderlig søn  -for 5 mdr siden... Føler vi har været igang i en evighed... Suk!

Anmeld

25. november 2010

Ellim

Louisiana28 skriver:

Nå ja, kommer da lige i tanke om min svigerinde... Jeg holder virkelig af hende, ingen tvivl om dét, og det er jo heller ikke møntet på hende, men da min kæreste og jeg havde forsøgt nogen tid, kommer hun selvfølgelig og fortæller, at hun er blevet gravid ved et uheld - på p-piller, oven i købet. Åh, hvor synes jeg lige dér, at det var død-uretfærdigt  Og nu har hun da også født en vidunderlig søn  -for 5 mdr siden... Føler vi har været igang i en evighed... Suk!

amen altså - nogle er bare heldige.. Tænk at man faktisk kan blive gravid på p-piller.!! Var det bare så let..

Men detskal helt sikker nok blive vores tur... og gerne snart tak!

Anmeld

25. november 2010

Musen85

Ellim skriver:

Hej damer..

Sidder her hjemme helt alene og er ked af det.. : (

Er så træt af at vente.. Først har jeg ventet maaange mdr på at min kæreste blev klar til at gå i gang med projektet, så stoppet jeg med p-piller for 3 mdr siden - meeeen vi ventet lige 2 mdr med at gå sådan rigtigt i gang.. Har faktisk kun rigtigt været i gang i 2 mdr.. Og som i måske kan gætte er jeg ikke gravid endnu.. Ved godt at det i gennemsnit tager 7 mdr osv osv... Men føler mig ikke hel - mangler noget.. Og det er at være gravid.. Er ked af det tit fordi der ikke er sket noget endnu.. Føler jeg mangler noget, der er tæt på og alligevel så langt fra... Hvis i forstår?

Og så kommer der noget lidt grimt op i mig..  En pige jeg kender ret godt er lige blevet gravid og vi gik i gang på samme tid. Da hun kom med den gode nyhed - kunne jeg ikke være glad på hendes vegne.. Blev bare ked af det over at det ikke var mig.. Troede at jeg var et større menneske!!

Har nogle det på samme måde?? Eller har haft det sådan? Føler mig som en dårligt, negativt menneske en gang imellem.. Og ked af det, og ret meget for tiden..

Ork´.. kender den følelse alt for godt Min søs går også rundt og har en dejlig rund mave på og har en tæt veninde der lige har født og har en moster der også er gravid  Selvom det er hårdt til tider, at blive mindet på hvor hårdt det er at man ikk selv er gravid eller har fået baby. 

Men nyder også tanken om at jeg skal være moster om 3 måneder og kan nusse og pusse om ham/hende <3 og "kidnapper" min venindes søn på 5 uger, når jeg er over på visit

Men jeg har haft meget gavn af, at jeg direkte fortalte min veninde hvordan jeg havde det, da hun blev gravid.. at hvis jeg ikk lige "hørte" efter og snakke med når det handlede om baby, så havde jeg nok bare en dårlig dag. Man er jo rigtig rigtig glad på deres vegne, men samtidig jaloux.. mærkelig følelse 

Anmeld

25. november 2010

Ellim

Musen85 skriver:

Ork´.. kender den følelse alt for godt Min søs går også rundt og har en dejlig rund mave på og har en tæt veninde der lige har født og har en moster der også er gravid  Selvom det er hårdt til tider, at blive mindet på hvor hårdt det er at man ikk selv er gravid eller har fået baby. 

Men nyder også tanken om at jeg skal være moster om 3 måneder og kan nusse og pusse om ham/hende <3 og "kidnapper" min venindes søn på 5 uger, når jeg er over på visit

Men jeg har haft meget gavn af, at jeg direkte fortalte min veninde hvordan jeg havde det, da hun blev gravid.. at hvis jeg ikk lige "hørte" efter og snakke med når det handlede om baby, så havde jeg nok bare en dårlig dag. Man er jo rigtig rigtig glad på deres vegne, men samtidig jaloux.. mærkelig følelse 

Ej hvor dejligt at du skalvære moster lige om lidt.. Så skal der øves og nusses om den lille

Ja det er en underlig følelse for man er jo virkelig glad på deres vegne, men så bliver man også lige minde om hvad man selv går rundt og syntes man mangler..

Men tillykke med titlen som kommende moster - det er da heller ikke helt skidt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.