Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
wamse skriver: Hvis hun har fx har fået en uforudset regning der vælter hele lortet, hvorfor skulle hun så ikke søge julehjælp?
Hvis hun har fx har fået en uforudset regning der vælter hele lortet, hvorfor skulle hun så ikke søge julehjælp?
Jeg siger heller ikke hun ikke skal, men at jeg synes det er uretfærdigt. Tænk hvis hun får det. Hvis jeg var hende ville jeg skamme mig, og tænke på alle dem der så bliver afvist, som ikke har til julegaver, mærketøj, julemad eller blot mad til en hel måned!!!
DET ER SGU DA FOR LANGT UDE1!!!!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
wamse skriver: Uanset hvordan hun har svaret eller svarer nu, får da ikke mig til at ændre måden jeg svarer på nu Det kan da godt være at nogle valg ikke altid er åbenlyse for andre, men vi går så heller ikke i deres sko. Jeg ved intet om hvorfor Eva(kun et eksempel) gør som hun gør, men jeg sidder sgu ikke og gør mig til dommer for noget jeg intet ved om. Det kunne jo være der var mere bag dette, end hvad vi ved. Jeg har da fx fået en "dejlig" uforudset regning på 2100, som skal trækkes ud af mit daglige budget.
Uanset hvordan hun har svaret eller svarer nu, får da ikke mig til at ændre måden jeg svarer på nu
Det kan da godt være at nogle valg ikke altid er åbenlyse for andre, men vi går så heller ikke i deres sko. Jeg ved intet om hvorfor Eva(kun et eksempel) gør som hun gør, men jeg sidder sgu ikke og gør mig til dommer for noget jeg intet ved om. Det kunne jo være der var mere bag dette, end hvad vi ved. Jeg har da fx fået en "dejlig" uforudset regning på 2100, som skal trækkes ud af mit daglige budget.
Lad os sige hun har fået sådan en regning, så syntes jeg egentlig stadig ik hun bør søge hjælp.... Men ringe i banken og få dem til at hjælpe, få en afdragsordning eller noget...
Eva eller andre.... Man bør skamme sig hvis man søger julehjælp medmindre man virkelig er ude og skide!
Fiona78 skriver: Er vi ikke lidt for langt væk fra hvad tråden handler om???? For mig minder det her mere om et personangreb og det synes jeg ikke er ok
Er vi ikke lidt for langt væk fra hvad tråden handler om???? For mig minder det her mere om et personangreb og det synes jeg ikke er ok
Enig
mortilflere skriver: Jeg håber du for det Og det er fordi jeg syntes at huske du ikke laver vilde indkøb
Jeg håber du for det
Og det er fordi jeg syntes at huske du ikke laver vilde indkøb
Nej det gør jeg bestemt heller ikke . Jeg køber tøj i mødrehjælpen og det er faktisk helt fint her hos os
LouiseNielsen skriver: Lad os sige hun har fået sådan en regning, så syntes jeg egentlig stadig ik hun bør søge hjælp.... Men ringe i banken og få dem til at hjælpe, få en afdragsordning eller noget... Eva eller andre.... Man bør skamme sig hvis man søger julehjælp medmindre man virkelig er ude og skide!
kan ikke være mere enig!!!!
SoffiLine skriver: Det samme her, jeg siger sgu os min mening især når jeg synes noget uretfærdigt!!!! Her bliver julen også UDEN julehjælp, selvom pengene er så små at vi faktisk ikke kan få det til at slå til! Men for os handler det ikke om store dyre mærke vare ting, men om hyggen!
Det samme her, jeg siger sgu os min mening især når jeg synes noget uretfærdigt!!!!
Her bliver julen også UDEN julehjælp, selvom pengene er så små at vi faktisk ikke kan få det til at slå til! Men for os handler det ikke om store dyre mærke vare ting, men om hyggen!
Vi har heller ik til kæmpe gaver i år, men ungerne er ligeglad med om der står katvig i nakken på dem, så de får ikke dyrt tøj op til jul og i gave får de heller ik noget voldsomt dye. og familien bliver spidset af med et billede af ungerne.....
Low skriver: Nej det gør jeg bestemt heller ikke . Jeg køber tøj i mødrehjælpen og det er faktisk helt fint her hos os
Det er da os mindst lige så fint! Det andet er i mine øjne et dumt luksus problem!
Er det kun fordi det er Eva, at det er synd??
Jamen jeg skammer mig da ikke det mindste for at søge den hjælp. For jeg søger den nemlig også, og jeg går ud fra at der sidder kvalificerede mennesker, der vurderer om jeg er berettiget eller ej
Anonym skriver: Vi har heller ik til kæmpe gaver i år, men ungerne er ligeglad med om der står katvig i nakken på dem, så de får ikke dyrt tøj op til jul og i gave får de heller ik noget voldsomt dye. og familien bliver spidset af med et billede af ungerne.....
Og det er tanken der tæller! Om man så fik en pakke rådne tomater er det tanken der tæller. Men ikke for alle, tydeligvis
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128