Nogen der har søgt julehjælp....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. november 2010

SoffiLine

mortilflere skriver:

mødrehjælpen

jeres kirke 

red barnet mener jeg oxo man kan søge hos .

Jeg mener ikke de regner bp med ind da de jo regner med de går til hus leje

Når dette er sagt syntes jeg det er smags løs hvis du søger , for for du det mangler der nok en anden der ikke kan putte sit barn i mærketøj både nat og dag..

Vi har kun 8000 kr om mdr til alt , jeg støtter mødrehjælpen op til jul for der er sg andre end os der har det meget værre 

Virkelig enig. Hun giver altid udtryk for hun aldrig mangler noget, og som en anden skrev, hende bil, hus og alt det mærketøj til hende børn siger jo lidt om at hun ihvertfald ikke mangler noget !!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. november 2010

lisesp83

SoffiLine skriver:

Vil give dig SÅ meget ret! Hun er hurtig fremme hvis hun synes folk er for "meget" eller hvis det bare ikke falder i god jord hos hende. 

Og så mener jeg os det er okay vi giver vores mening til kende, uanset om det falder i god jord eller ej

GLÆDELIG JUL 

Ja der er åbenbart nogle, man ikke må sige sin mening til

Anmeld

24. november 2010

Low

Jbk skriver:

og må jeg høre hvad jeres rådighedsbeløb er på bundlinien....der hvor jeg har kikket der skulle man ikke skrive børnepengene med, altså fra far og stat, men kun hvad man ellers havde...

Jeg skal til at søge det. Man skal sende sin årsopgørelse for sidste år og min var på 64.509 kr

Anmeld

24. november 2010

Anonym

SoffiLine skriver:

Vil give dig SÅ meget ret! Hun er hurtig fremme hvis hun synes folk er for "meget" eller hvis det bare ikke falder i god jord hos hende. 

Og så mener jeg os det er okay vi giver vores mening til kende, uanset om det falder i god jord eller ej

GLÆDELIG JUL 

Lige præcis..... Hun holder ikke igen, og har jeg heller ik tænkt mig at gøre bare fordi det lige er hende......

Glædelig jul til dig og din familie også søde....

Her bliver julen god UDEN julehjælp. Her lige købt ny jakke til mig selv til 600 kr og ka jeg have råd til det kan jeg også betale min egen jul.....

Anmeld

24. november 2010

SoffiLine

wamse skriver:

Uanset hvordan hun har svaret eller svarer nu, får da ikke mig til at ændre måden jeg svarer på nu

Det kan da godt være at nogle valg ikke altid er åbenlyse for andre, men vi går så heller ikke i deres sko. Jeg ved intet om hvorfor Eva(kun et eksempel) gør som hun gør, men jeg sidder sgu ikke og gør mig til dommer for noget jeg intet ved om. Det kunne jo være der var mere bag dette, end hvad vi ved. Jeg har da fx fået en "dejlig" uforudset regning på 2100, som skal trækkes ud af mit daglige budget.

Så lad os sige hun os har fået sådan en regning, f.eks,og så mener du hun er berettiget til julehjælp? 

Der er som sagt sikkert mange andre der trænger laaaangt mere end hun gør!!!!

Anmeld

24. november 2010

SoffiLine

Anonym skriver:

Lige præcis..... Hun holder ikke igen, og har jeg heller ik tænkt mig at gøre bare fordi det lige er hende......

Glædelig jul til dig og din familie også søde....

Her bliver julen god UDEN julehjælp. Her lige købt ny jakke til mig selv til 600 kr og ka jeg have råd til det kan jeg også betale min egen jul.....

Det samme her, jeg siger sgu os min mening især når jeg synes noget uretfærdigt!!!! 

Her bliver julen også UDEN julehjælp, selvom pengene er så små at vi faktisk ikke kan få det til at slå til! Men for os handler det ikke om store dyre mærke vare ting, men om hyggen!

Anmeld

24. november 2010

wamse

SoffiLine skriver:

Så lad os sige hun os har fået sådan en regning, f.eks,og så mener du hun er berettiget til julehjælp? 

Der er som sagt sikkert mange andre der trænger laaaangt mere end hun gør!!!!

Hvis hun har fx har fået en uforudset regning der vælter hele lortet, hvorfor skulle hun så ikke søge julehjælp?

Anmeld

24. november 2010

SoffiLine

lisesp83 skriver:

Ja der er åbenbart nogle, man ikke må sige sin mening til

Ja åbenbart, der er sgu forskel på fisk hva??? 

Total dårlig stil.

Anmeld

24. november 2010

mortilflere

Low skriver:

Jeg skal til at søge det. Man skal sende sin årsopgørelse for sidste år og min var på 64.509 kr

Jeg håber du for det 

Og det er fordi jeg syntes at huske du ikke laver vilde indkøb

Anmeld

24. november 2010

Fiona78

Er vi ikke lidt for langt væk fra hvad tråden handler om????

For mig minder det her mere om et personangreb og det synes jeg ikke er ok

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.