Nogen der har søgt julehjælp....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. november 2010

lisesp83

Hvor er det egentlig sjovt som folk slikker r** herinde.

AD!!! Det gælder mange kan jeg se. Pas da endelig på, at i ikke ryger ud i kulden, hvis i ikke støtter de kendte herinde. Seriøst!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. november 2010

wamse

Anonym skriver:

AD!!! Det gælder mange kan jeg se. Pas da endelig på, at i ikke ryger ud i kulden, hvis i ikke støtter de kendte herinde. Seriøst!!

Ved du hvad!!!!! Det handler faktisk ikke om slikke røv, men det handler om mit menneskesyn. Det er fuldstændig ligemeget, hvem der havde oprettet tråden her, for måden der bliver kørt på et menneske er bare ikke ok

Anmeld

24. november 2010

Laulund87

Anonym skriver:

Det er nemlig helt i orden at være anonym og spydig på samme tid

Har du læst retningslinierne herinde?? Ellers smut lige ind og gør det ik?

Anmeld

24. november 2010

Moar'en

wamse skriver:

Ved du hvad!!!!! Det handler faktisk ikke om slikke røv, men det handler om mit menneskesyn. Det er fuldstændig ligemeget, hvem der havde oprettet tråden her, for måden der bliver kørt på et menneske er bare ikke ok

Enig.

17 sider der bare går ud på at svine et andet menneske til fordi man har følt sig trådt på i en anden debat. Føj

Anmeld

24. november 2010

wamse

Moar'en skriver:

Enig.

17 sider der bare går ud på at svine et andet menneske til fordi man har følt sig trådt på i en anden debat. Føj

Ja og det virkelig triste er, at der er nogle som ikke kan se det forkerte i det

Anmeld

24. november 2010

Joan ( Smallie )

Tror i ikke i skal lukke denne tråd nu. For enig bliver i altså ikke.

Anmeld

24. november 2010

Anonym

wamse skriver:

Hvad med alle de andre som blir haglet ned, i andre debatter?

Her føles det som om, at "bare" fordi det er Eva, så er det forkert.

Anmeld

24. november 2010

wamse

Anonym skriver:

Jeg kan informere dig om at jeg vælger at reagere HVER gang jeg ser sådan noget her! Hvis du/i har et problem med hande, så synes jeg i skulle have taget den privat med hende. Det her er da modbydeligt.

Anmeld

24. november 2010

jannebjerre

Hold da helt op piger! Må sige jeg er rystet - troede der var mere medmenneskelighed herinde!!! Hvorfor kører hetz på den måde!! Der er da ingen der kender hinandens økonomiske tilstand, det kunne jo vær hun havde fået penge af sine forældre til det omtalte lalgersalg??? Ja hvad ved jeg - jeg syg i hvert fald det er sygt at kører sådan på et andet menneske Stakkels hende - hun spurgte bare, men i stedet for svar på hendes spørgsmål bliver hun høvlet ned...!!!!! 

Anmeld

24. november 2010

Anonym

Anonym skriver:

Hørt... Og hin ligger ikke selv på den lade side når det gælder spydige kommentar!

Vælger at være ano fordi jeg ikke gider blive upopulær fordi jeg er imod en af de popælære....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.