3. graviditetsundersøgelse - status.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. december 2010

CamiRon

Multebær skriver:

Camilla nu spørger jeg dig fordi du har prøvet det før  lækkede der først noget gennemsigtigt klister? Det har jeg nemlig oplevet i et par uger nu. Det er meget meget lidt men tænker at det må være starten på mælkeproduktion eller er det mon noget helt andet der sker på første etage  

Jeg tror det er mælkeproduktionen der så småt er gået igang. Men som skrevet tidligere har jeg ikke prøvet at lække før, men jeg kan huske at den første mælk ved amningen altid er sådan noget tyndt gennemsigtigt noget. Så ja, jeg tror du lækker mælk.

Vi skal snart føde, hva'? Det er sgu lige oppe over!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. december 2010

piadas

Hej tøser!

Får man egentlig foretaget en GU til 3. lægeundersøgelse? Jeg kan ikke huske det og skal afsted imorgen.  De to store vil gerne med, men de får selvfølgelig ikke lov at komme med ind, hvis lægen laver en GU...hun har ikke gjort det de to første gange, men jeg tænkte, at det jo godt kunne være, hun gjorde det denne gang for at se, om livmoderhalsen stadig er som den skal være, om den er blød eller....?

Håber I kan hjælpe!

Anmeld

20. december 2010

DK

piadas skriver:

Hej tøser!

Får man egentlig foretaget en GU til 3. lægeundersøgelse? Jeg kan ikke huske det og skal afsted imorgen.  De to store vil gerne med, men de får selvfølgelig ikke lov at komme med ind, hvis lægen laver en GU...hun har ikke gjort det de to første gange, men jeg tænkte, at det jo godt kunne være, hun gjorde det denne gang for at se, om livmoderhalsen stadig er som den skal være, om den er blød eller....?

Håber I kan hjælpe!

Nej det gør man ikke!!

Anmeld

27. december 2010

Moaaar <3

Så kom jeg også afsted til d. 3 gravid.undersøgelse

Mors vægt: +15 kg.

Blodtryk: 145/80

Urin: +1 protein

Ødem: Har rigtig meget =(

Symfyse-fundusmål: 36

Fosterpræsentation: Hovedstilling

Fosterskøn: 2400 g.

Fosteraktivitet: God

hun synes det var fint det hele , han er større end gennemsnittet også skulle jeg lige obse det BT, har ellers normalt BT og har ikke haft probs. med det under graviditeten, så jeg ikke udviklede svangerskab.
Tænker lidt om alt det ødem halløj og for højt BT kan have noget at gøre med jeg ikke er på talefod med min familie  eller ?

Anmeld

3. januar 2011

sandratobias

Så har jeg været langs til 3...  

Uge 32+1... 

Min vægt: +12 kg... 

Blodtryk: 128/71.. Lavt i forhold til sidste uge... Da var den 141/86...

Symfemål: 29,5... Plejer ellers og ligge over gennemsnit.. 

Den ligger med hovedet ned, men ikk fast... 

Babys vægt: 1500 gram... 

Liv: Masse...  

Sandra - uge 32+1.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.