3. graviditetsundersøgelse - status.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.810 visninger
34 svar
0 synes godt om
24. november 2010

CamiRon

Hej Piger.

Jeg har i dag været til den 3. og sidste (!!) graviditetsundersøgelse hos lægen. Er 32+4 i dag så det går virkelig mod fødslen nu.

Alt så fint ud og lillepigen er helt som hun skal være - god hjertelyd og fine bevægelser!

Mors vægt: +10 kg.

Blodtryk: 105/70

Urin: Blank

Ødem: Intet

Symfyse-fundusmål: 31

Fosterpræsentation: Hovedstilling

Fosterskøn: 2100 g.

Fosteraktivitet: God

Og så aftalte vi at vi ses igen en uge efter fødslen til undersøgelse af den lille. Dejligt!

Hvordan ser det ud med jer andre, har I været afsted? Kom endelig med jeres status! Vi nærmer os jo...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. november 2010

Sofia

Jeg er jo ikke nær så langt som dig, men hvor er det spændende at høre om. Lyder som om det hele er perfekt

Status hos mig er at jeg om 2 uger skal til 2. graviditetsundersøgelse hos lægen.. så har ikke så meget at fortælle på den front.

Knus Sofia, 22 + 3

Anmeld

24. november 2010

Moaaar <3

CamiRon skriver:

Hej Piger.

Jeg har i dag været til den 3. og sidste (!!) graviditetsundersøgelse hos lægen. Er 32+4 i dag så det går virkelig mod fødslen nu.

Alt så fint ud og lillepigen er helt som hun skal være - god hjertelyd og fine bevægelser!

Og så aftalte vi at vi ses igen en uge efter fødslen til undersøgelse af den lille. Dejligt!

Hvordan ser det ud med jer andre, har I været afsted? Kom endelig med jeres status! Vi nærmer os jo...

Det ser da bare godt ud !

Anmeld

24. november 2010

DK

Dejligt at alt ser så fint ud!

Jeg skal til 3. lægekonsultation på mandag! Jeg glæder mig også til at se hvordan det hele ser ud. Jeg tror måske jeg har blærebetændelse igen, men er meget i tvivl, men det får vi jo at se på mandag. Derudover skal vi også til vækstscanning af Bimmeren på mandag, så det bliver såååååå spændende at se hvor stor han "præcist" er nu, og om han holder vægten/væksten nogenlunde så hjemmefødslen stadig er på programmet!

Anmeld

24. november 2010

IAH

CamiRon skriver:

Hej Piger.

Jeg skal afsted fredag. Jeg er lidt spændt, da den lille indtil videre har været lidt for let.

Jeg har ikke glædet mig på samme måde til de andre undersøgelser... Det er jo lidt en sidste station før fødslen.

Knus Iben (33+0 i dag)

Anmeld

24. november 2010

Multebær

CamiRon skriver:

Hej Piger.

Det ser bare helt perfekt ud. Tillykke 

Jeg skal først afsted 2 december. Synes det begynder at gå stærkt med min vægt og bliver træt i ryggen efter ganske få timer. kan godt mærke at den lille vokser med lynets hast nu. 

Anmeld

24. november 2010

Maria-s

Jeg har lige været til 2. lægeundersøgelse i dag  Alt var super. Var ellers lidt nervøs for det med vægten da jeg har taget 12 kg på indtil videre....  men hun sagde at hun synes jeg så dejlig ud og at hun ikke så det som alarmerende Så det var jo bare dejligt

Men ja alt var bare super; jern, urin, blodtryk, livmor, hjertelyd, BABY

Så det var min status

Maria, 25+5

Anmeld

24. november 2010

Riksen

Det lyder da bare rigtigt godt med det lægebesøg. Jeg skal til mit 3. lægebesøg på tirsdag, så det bliver spændende at se hvordan det går med mig

Anmeld

25. november 2010

CamiRon

Dejligt at høre om jeres statusser!!  Glæder mig til at høre om jer der skal afsted lige om lidt!

Jeg syntes virkelig det er ved at kilde i maven nu hvor vi kommer så tæt på!

Anmeld

25. november 2010

Mettemus

Dejligt at alt er som det skal være - og skønt at næste besøg bliver med bebs uden for maven!

Jeg skal afsted på mandag. Regner med at det ser fint ud, vægten siger omkring + 10 kg og at baby og livmoder størrelsesmæssigt stadig ligger over gennemsnittet. Det, jeg er mest spændt på, er, at det bliver første møde med min nye læge, efter vi har skiftet læge i forbindelse med flytning.

Mandag skal jeg også møde min mødregruppe for første gang - det glæder jeg mig til gengæld til!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.