så fik jeg fandme fyresedlen!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. august 2008

Loggidut

tusind tak for alle jeres søde og vrede indlæg!

ja jeg er lidt positiv og kølig, og glæder mig lidt til noget luftforandring...

og kaufie, du har så evig ret, man kan nemlig risikere at rende ind i folk igen, eller få brug for deres hjælp...

jeg er lidt af den overbevisning at man skal huske at lukke døren pænt efter sig når man går!(L)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. august 2008

Nadi

ej jeg var fandeme blevet tosset >( Og havde kimet min faforening eller A-kasse ned og sagsøgt min chef og havd jeg ellers kunne finde på. Man må bare IKKE fyre kvinder fordi de får børn! Hvis ikke de kan komme med en konkret grund som at du f.eks er dårlig til dit arbejde eller at de skære ned og fyrer mange, så er det ikke fyringsgrundlag hvis man har været på barsel.

Og hva er det for en måde at give din beskeden på???

Men dejligt at du er optimist, det kan jeg lide :D Og hvis ikke du synes det giver nok at være dp-mor så kan du jo altid stå lidt nede på flisen :P

-Nadia

Anmeld

23. august 2008

Muffinmus

Sikke nogle tåber..... de ved nok ikke rigtig hvilke dejlig person de går glip af.....nogle gange tænker chefer KUN på deres egen røv og økonomi.. Surt. Ja, find dig et job hvor du SCORER kassen:)

Anmeld

23. august 2008

Siber

hej søde fru Jensen,

jeg bliver helt forvirret! Men jeg har selvfølgelig også ferie, og har ikke lige fulgt så meget med!
Men hva fan bilder han sig ind, ej jeg er sku ked af det på dine vejne, men er da glad for at høre at du tager den med ro, og hvor lyder dinmand bare god og fornuftig! (ja ellers var du vel hellere ikke blevet gift med ham)
Men har jeg ikke næste lige læst et indlæg hvor du havde fået nye arbejdsopgaver? ej helt forvirret!

Knus Siber der er sikker på at du får dig et nyt job hvor du scorer kassen!

Anmeld

23. august 2008

Muffinmus

hm... når der pga af omstrukturering så må da vist IKKe ansætte andre til at lave dit job....så hvis de gør det inden for..Er det 3 mdr eller sådan noget så kan du sagsøge dem for svig og alt det der:)

Anmeld

23. august 2008

linemus

Sikke en gang hø. Øv altså, Loggimus, sådan en nar. Men er sikker på du finder et meget bedre sted at arbejde, som vil sætte pris på dit gode, glade - dog skøre - væsen ;)

Kram Line

Anmeld

24. august 2008

Loggidut

Siber skriver:

hej søde fru Jensen,

jeg bliver helt forvirret! Men jeg har selvfølgelig også ferie, og har ikke lige fulgt så meget med!
Men hva fan bilder han sig ind, ej jeg er sku ked af det på dine vejne, men er da glad for at høre at du tager den med ro, og hvor lyder dinmand bare god og fornuftig! (ja ellers var du vel hellere ikke blevet gift med ham)
Men har jeg ikke næste lige læst et indlæg hvor du havde fået nye arbejdsopgaver? ej helt forvirret!

Knus Siber der er sikker på at du får dig et nyt job hvor du scorer kassen!

jo siber, jeg fik netop den her opgave...og sikkerhedschefen var helt forvirret i fredags da rygtet ramte ham...som han sagde, nu havde jeg lige nogle flere jobs jeg gerne ville have din hjælp til...så ingen absolut ingen (jeg ved af) har anet noget som helst!

nu snakkedejeg med min svigerinde i går, og hendes veninde blev fyret efter endt barsel for 9 år siden.
den godtog fagforeningen ikke, så firmaet blev sagsøgt, og der lå 30.000 til hende bagefter....

jeg er sgu ligeglad med pengene, det handler ikke om dem, men om måden det blev gjort på.

jeg skal finde ud af hvad tid jeg kan blive fristillet, og så skifter jeg promte med det samme jeg kan!

Anmeld

24. august 2008

Monica

For faen... Der er gang i dit liv for tiden, eller altid;) Ikke fedt at blive fyret, men dejligt at du kan det positive i at det åbner nye dører... Men synes at du skulle høre hva din fagforening siger til sådan noget... Håber at du finder noget andet der bare giver boxen..:P

Moni

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.