Siber skriver:
hej søde fru Jensen,
jeg bliver helt forvirret! Men jeg har selvfølgelig også ferie, og har ikke lige fulgt så meget med!
Men hva fan bilder han sig ind, ej jeg er sku ked af det på dine vejne, men er da glad for at høre at du tager den med ro, og hvor lyder dinmand bare god og fornuftig! (ja ellers var du vel hellere ikke blevet gift med ham)
Men har jeg ikke næste lige læst et indlæg hvor du havde fået nye arbejdsopgaver? ej helt forvirret!
Knus Siber der er sikker på at du får dig et nyt job hvor du scorer kassen!
jo siber, jeg fik netop den her opgave...og sikkerhedschefen var helt forvirret i fredags da rygtet ramte ham...som han sagde, nu havde jeg lige nogle flere jobs jeg gerne ville have din hjælp til...så ingen absolut ingen (jeg ved af) har anet noget som helst!
nu snakkedejeg med min svigerinde i går, og hendes veninde blev fyret efter endt barsel for 9 år siden.
den godtog fagforeningen ikke, så firmaet blev sagsøgt, og der lå 30.000 til hende bagefter....
jeg er sgu ligeglad med pengene, det handler ikke om dem, men om måden det blev gjort på.
jeg skal finde ud af hvad tid jeg kan blive fristillet, og så skifter jeg promte med det samme jeg kan!
Anmeld