så fik jeg fandme fyresedlen!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. august 2008

Grynt

godt du er i takt med din tarm ;) Bare gi den gas søster og lav så lige hans liv lidt surt, ik ;) :D

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. august 2008

Loggidut

jo men problemet er bare, at jeg godt kan svigte min formand, han betyder nada i mit univers, men min kollega...ham jeg går på lageret med, det gør ondt at svigte ham!
han har sgu ikke fortjent det her!

men om tre uger...så melder jeg mig syg!

ja det tror jeg da ihvertfald, ved sgu ikke omjeg har nosser nok til det! lol

Anmeld

22. august 2008

Grynt

ja det er trist når gode kollegaer bliver ramt af ens dårligdom i div former, men sådan er det nu engang imellem Slogs. Og jo gu har du babser til at melde dig syg ellers fiser du til læge mandag morgen og lader HAM melde dig syg med stress. Véd du hvad, lige nu handler det om DIG og ingen andre, så lad være med at tænke eller føle dårligdom over det her. Du skal bare have det meste ud af det her. Og hvor sjovt bliver det lige mandag når du igen igen står ansigt til ansigt med ham som fyrede dig??

Anmeld

22. august 2008

Loggidut

hmmm, ja sjovt er det nu nok ikke, men jeg er jo ægte nordjyde, jeg skrider ikke bare på den måde!

ja jeg skulle måske sige stress...lol...aj jeg gider ikke at skal til at hente sygepenge på kommunen...

jeg skal bare havde de her uger overstået, men finder jeg nyt arbejde inden da, så er det sgu goodbye!

nu æder jeg noget daimlagkage, og nogle vafler, og så tager jeg fem kilo på...lol...så kan jeg jo altid undskylde mig med jeg er blevet fyret...og bare må trøstespise, lol ;)

Anmeld

22. august 2008

Grynt

LOOOOOOOOOOOOOOL Slogs, du skal sgu nok overleve en hver krise ;)

Nu vil jeg lægge min kælne datter i seng og så vil jeg joine dig med en cola, snoller og en sneakers.....min undskyldning er, at jeg er holdt op med at ryge 8D Dog har jeg stik imod alle forventninger rent faktisk tabt mig næsten 2 kg ved at holde med smøgerne og indtage mere snoller 8D

Anmeld

22. august 2008

Kaufie

Det var da noget af en velkomst tilbage på jobbet - værsko du.... Numsehuller.....

Nå, men på med vanten Sloggi - du skal nok finde dig noget andet.

Jeg forstår udemærket din holdning til ikke at ville lade din kollega i stikken - og jeg har selv den holdning at dem man jokker på på vej op møder man igen på vej ned - og så vil jeg hellere kunne se dem og mig selv i øjnene med god samvittighed... Det er vist noget i vandet heroppe nordpå....

Men ja, tag da et par friuger til slut, så er der da mere tid til at finde det nye job.

Anmeld

22. august 2008

Plysbjørnen

Loggi er lidt ked af at sige det, men så vidt jeg ved er det ikke ulovligt at fyre dig efter endt barsel, det eneste loven siger er at han ikke må fyre dig under graviditet...

men godt du tager det så roligt, og det er faktisk heldigt at arbejde mere eller mindre hænger på træerne for tiden...

Betina

Anmeld

22. august 2008

Rasmine

For sadan da, op i røven med dem.
Tager sgu huen af for din positivitet og optimisme.
De har fanme ikke fortjent dig anyway!!!

PS: Har et job her i huset, som au-pair, skiftende arbejdstider, minimal husholdning og ordnede forhold.
:D

Anmeld

22. august 2008

Tikki

eiii for f..... hvor røvet altså >( og tarveligt gjort!

Godt du opretholder den positive linje...jeg var sgu røget helt op under skyerne.

Hmmm skynd dig at blive gravid, så de ikke må fyre dig - ha ha..måske er du allerede det med din historie :D:D og så kan de få på puklen :D

Anmeld

22. august 2008

Lulle25

Hej Loggi. Hvor er det dog trales for dig, sådan en idiot>( Dejligt du er så optimistisk, det er super og den helt rette indstilling;) Og ja det er fuldsændig rigtig, når der lukkes en dør,åbnes en ny, der som regl har noget meget bedre at byde på(H) Kram fra mig og god weekend:)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.