så fik jeg fandme fyresedlen!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.457 visninger
27 svar
0 synes godt om
22. august 2008

Loggidut

og jeg vidste det bare!
jeg sagde det allerede til Michael dengang vi fandt ud af at tif var på vej!
og i dag kom min formand og smed sedlen på bordet >( sådan en idiot!

der er bare ramaskrig på kontorene over det lige nu, lol...for flere mener det er ulovligt at fyre mig på den måde når jeg lige er kommet tilbage fra barsel! så nu skal jeg til at undersøge reglerne, og finde mig et nyt job, ja altså et job som kan give alle de kroner i kassen, som jeg tjente på spændet!

well, er optimist, og hat tænkt på at snuppe mig et truck-kort, eller køre med paller måske...eller dagplejemor var jo også en mulighed...men giver det nogle kroner i kassen?

aj verden blev sgu pludselig stor.

jeg har 5 uger tilbage til jeg er helt fyret, og nu skal tiden bare gå...for jeg gider fandme ikke kaste alle mine kræfter i noget som ikke bliver til en skid aligevel!

:D men jeg er optimist...ja som altid, og michael tager det nu også ganske roligt, lige på nær da jeg luftede tanken om at blive dpér...den synes han nu ikke så godt om!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. august 2008

mor til en del

Hvad fanden bilder de sig ind, man kaster sku da ikke guld på gaden:P

Hvad har de skrevet i fyreseddlen, for der skal være en god grund, inden de kan tillade sig det....

Ahhhh sikken en måde at starte weekenden på....... men du lyder jo ikke til at være helt ned, så det skal nok gå fru Jensen.

God weekend til dig trods alt

Lisbeth.

Anmeld

22. august 2008

Anja

Det er godt nok surt !!

Og ja, er da også lidt nysgerrig efter, hvad de har skrevet som begrundelse for du er jo lige kommet tilbage, så der kan vel næppe nå at være "samarbejdsproblemer" ??

Lyder dog vildt fedt, at du er så optimistisk :) Og ja, det skal jo også nok gå ! Du finder sgu da et andet job, som du bliver endnu mere glad for :)

Anmeld

22. august 2008

birgittemarie

Wauw Sloggi, det var dog den mest postitive tilgang til en fyreseddel, jeg endnu har hørt! Det er virkelig beundringsværdigt, at du tager det på den måde! Men når jeg tænker over det, kunne jeg egentligt heller ikke have forestillet mig, at du ville have taget det på en anden måde. Du er sej, er du (L)

Sådan nogle frække slamberter! Hvad så, når du finder ud af, at de har fyret dig ulovligt? Vil du så blive der eller stadig have et andetarbejde?

Knus fra Birgitte

Anmeld

22. august 2008

Loggidut

de skrev, og jeg citere:

vedr. opsigelse
Det er med beklagelse, at vi på grund af omstrukturering, hermed må meddele dig din opsigelse med fratrædelse fredag den 2008 - 09 - 26 ved arbejdstids ophør.

med venlig hilsen spæncom a/s

og så min overordnedes underskrift.

tror sgu jeg har været en torn i hans lille fordrukne øje længe, netop fordi jeg ikke holder min kæft, om nogen ting...

ja jeg er vild meget optimist, for når en dør lukker sig, er det jo givet at en ny skal åbne sig!

og måske er det ret sundt for mig at få nyt luft under mine flyvefærdige vinger, det er da bare så nedtur at han ikke har haft nosser til at kontakte mig under min barsel og snakke med mig om det, så kunne jeg jo havde brugt den på at søge arbejde!

jeg er jo ikke helt vild vred over det her, men forstående, og derfor synes jeg da også godt han kunne havde snakket med mig om det!

så lidt en idiot synes jeg sgu han er!

Anmeld

22. august 2008

birgittemarie

Hans lille fordrukne øje... 8D

Sådan en lille luskefis! Pga omstruktureringer... Ja, ja, det er sandelig fint at vente til du kom tilbage fra barsel, for det havde jo ikke været lovligt at fyre dig imens.

Det bliver spændende, hvad du finder på.

Anmeld

22. august 2008

Loggidut

birgittemarie skriver:

Wauw Sloggi, det var dog den mest postitive tilgang til en fyreseddel, jeg endnu har hørt! Det er virkelig beundringsværdigt, at du tager det på den måde! Men når jeg tænker over det, kunne jeg egentligt heller ikke have forestillet mig, at du ville have taget det på en anden måde. Du er sej, er du (L)

Sådan nogle frække slamberter! Hvad så, når du finder ud af, at de har fyret dig ulovligt? Vil du så blive der eller stadig have et andetarbejde?

Knus fra Birgitte

jeg kan love dig for jeg ikke skal tilbage...jeg skal jo glo på den idiot for good, det værste er jo netop at jeg ved han kan finde på at ringe engang og sige han har brug for hjælp!

og det gør da lidt ondt at vide jeg var på spæncom, den fabrik min far smed det meste af hans liv på!

altså, aj jeg finder mig noget nyt, og har fin opbakning af michael...og som vi er enige om, så må vi sgu gå fra hus og hjem, så længe vi bare har hinanden, så er resten døde ting.

men nej jeg skal da ud og opleve verdenen!

Anmeld

22. august 2008

Loggidut

birgittemarie skriver:

Hans lille fordrukne øje... 8D

Sådan en lille luskefis! Pga omstruktureringer... Ja, ja, det er sandelig fint at vente til du kom tilbage fra barsel, for det havde jo ikke været lovligt at fyre dig imens.

Det bliver spændende, hvad du finder på.

den med fordrukne øje...lol...uden jeg fortæller for meget så er den med fordrukne ikke helt ved siden af

Anmeld

22. august 2008

Grynt

aiiii altså, hvor ér han da bare fræk.. Hvis det havde været mig havde jeg meldt mig syg resten af tiden så han kunne få lov til, at betale for noget han ikke fik, nemlig arbejdskraft af et fantastisk menneske!!!!! SKOVL!!! >(

MHT DP så er det ikke just dér du kan tjene en formue...men alt det kan du jo spørge Lene 76 om :)

Og du har bare ret i, at når én dør lukker sig så åbner der sig bare en anden sådan er livet ;)

Men nu syntes jeg altså jeg kan fornemme en smerte i din pjæk/stress tarm og med mulighed for, at du sidder her på nettet hele mandag evt er du på baby.dk eller du surfer efter spændende jobs 8D

(H) T

Ps sommetider kommer mulighederne bare dumpende igennem luften når man mindst venter det ;)

Anmeld

22. august 2008

Loggidut

åh søde grynt, ja min pjæktarm har skreget vildt, men den kommer først ordentlig i udbrud om 3 uger, for ellers bliver der en masse med sygesedler, jeg gider ikke have bøvl med fagforeningen!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.