Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
B&J skriver: ja krydser fing for den lille snart vil sige nu kommer jeg hihihih ja det var 4 år hvis ikke mere hihihi det tog sin tid og hold op hvor var vi trætte... men sååååå fantastisk
ja krydser fing for den lille snart vil sige nu kommer jeg hihihih
ja det var 4 år hvis ikke mere hihihi det tog sin tid og hold op hvor var vi trætte... men sååååå fantastisk
vil jeg godt tro! Det må være så kæmpe stort at blive mor - glæder mig som en sindsyg til selv at opleve det samme med min skønne kæreste som glæder sig mindst lige så meget
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
VNB skriver: vil jeg godt tro! Det må være så kæmpe stort at blive mor - glæder mig som en sindsyg til selv at opleve det samme med min skønne kæreste som glæder sig mindst lige så meget
Det er så kæmpe stort jeg har aldrig prøvet noget så fantastsk og se hvordan han vokser og gør nye ting
B&J skriver: Det er så kæmpe stort jeg har aldrig prøvet noget så fantastsk og se hvordan han vokser og gør nye ting
ja det må være så skønt at se de små vokse op og se dem lære og gøre nye ting hele tiden!
Det har vi også snakket meget om, at det blir så sjovt at følge udviklingen
Min kæreste glæder sig mest til når han kan begynde at "lege" med den lille, hvor jeg mest lige nu glæder mig til at holde, nusse, dufte og sidde med bebs som helt spæd!
Tror det er meget normalt at kvinder og mænd ser forskelligt på det på den måde
VNB skriver: ja det må være så skønt at se de små vokse op og se dem lære og gøre nye ting hele tiden! Det har vi også snakket meget om, at det blir så sjovt at følge udviklingen Min kæreste glæder sig mest til når han kan begynde at "lege" med den lille, hvor jeg mest lige nu glæder mig til at holde, nusse, dufte og sidde med bebs som helt spæd! Tror det er meget normalt at kvinder og mænd ser forskelligt på det på den måde
jaa det tror jeg også mænd og kvinder har det forskelligt...
men det er jo også bare så fantastisk
VNB skriver: ja tiden er bare gået så hurtigt! kan huske at du engang skrev til mig (lige før du selv fødte) at jeg lige om lidt ville se mig om, og tænke "hvor blev tiden dog af?" og du har sørme da fået helt ret! Hele graviditeten har bare været SÅ GOD og jeg føler nærmest at det var igår jeg stod med den positive test! så ja nu er det bare rigtig spændende hvornår der mon sker noget! 9 dage tli termin idag.. det er jo slet ikke til at fatte Glæder mig også til det blir MIN TUR til at skrive en FB og ligge lækre billeder ind af en lille nyfødt bebs! Håber at dig og Runa pigen har det rigtig godt!
ja tiden er bare gået så hurtigt! kan huske at du engang skrev til mig (lige før du selv fødte) at jeg lige om lidt ville se mig om, og tænke "hvor blev tiden dog af?" og du har sørme da fået helt ret!
Hele graviditeten har bare været SÅ GOD og jeg føler nærmest at det var igår jeg stod med den positive test!
så ja nu er det bare rigtig spændende hvornår der mon sker noget! 9 dage tli termin idag.. det er jo slet ikke til at fatte
Glæder mig også til det blir MIN TUR til at skrive en FB og ligge lækre billeder ind af en lille nyfødt bebs!
Håber at dig og Runa pigen har det rigtig godt!
Nyd de sidste dage Det er bare så fantastisk at blive mor
Runa er seks måneder nu OG har lige fået sin første tand
dorthemus skriver: Nyd de sidste dage Det er bare så fantastisk at blive mor Runa er seks måneder nu OG har lige fået sin første tand
Ja jeg har også bestemt mig for bare at nyde den sidste tid her inden det hele går løs... nyde at jeg stadig kan tage en lur lige når jeg har lyst, og nyde sparkene fra maven som jeg med garanti kommer til at savne helt vildt
ej jamen tænk sig at hun allerede er så gammel! hvor vildt altså...
Og STORT tillykke med den første tand! Det må være noget man som mor er heeeelt vildt stolt af kunne jeg forstille mig!
VNB skriver: Ja jeg har også bestemt mig for bare at nyde den sidste tid her inden det hele går løs... nyde at jeg stadig kan tage en lur lige når jeg har lyst, og nyde sparkene fra maven som jeg med garanti kommer til at savne helt vildt ej jamen tænk sig at hun allerede er så gammel! hvor vildt altså... Og STORT tillykke med den første tand! Det må være noget man som mor er heeeelt vildt stolt af kunne jeg forstille mig!
Åhh det er det bestemt også
Lure...ja, det var tider
VNB skriver: mange tak søde Håber virkelig også at jeg får en lige så god fødsel som det lyder til at du havde Men det tror jeg da, er meget åben omkring hele fødslen, og glæder mig utrolig meget til den STORE oplevelse som jeg er sikker på at det bliver! Så må vi jo se hvornår i skal have nr 2 hihihihi Ja det blir så spændende at se hvilket køn den bette bebs er! det blir et af højde punkterne inde ved fødslen tror jeg!
mange tak søde
Håber virkelig også at jeg får en lige så god fødsel som det lyder til at du havde Men det tror jeg da, er meget åben omkring hele fødslen, og glæder mig utrolig meget til den STORE oplevelse som jeg er sikker på at det bliver!
Så må vi jo se hvornår i skal have nr 2 hihihihi
Ja det blir så spændende at se hvilket køn den bette bebs er! det blir et af højde punkterne inde ved fødslen tror jeg!
hihi ej tror lige vi venter med nummer 2 specielt efter i torsdags hvor jeg var alene med Maja. Tror du så ik pigen beslutter sig for at blive forkølet og nix om hun vil sove. Hun blev lagt kl. 19 og så gik det ellers frem og tilbage, op og ned indtil hun endelig langt om længe kl. 22.40 faldt i søvn. Det lagde ligesom lige en dæmper på skruk"heden" så tror da lige der går et års tid
Ej det er super skønt at være mor så det skal du bare glæde dig så meget til Vil tænke på dig omkring din termin og håbe at høre noget herinde eller på sms når den lile melder sin ankomst.
Gaia skriver: hihi ej tror lige vi venter med nummer 2 specielt efter i torsdags hvor jeg var alene med Maja. Tror du så ik pigen beslutter sig for at blive forkølet og nix om hun vil sove. Hun blev lagt kl. 19 og så gik det ellers frem og tilbage, op og ned indtil hun endelig langt om længe kl. 22.40 faldt i søvn. Det lagde ligesom lige en dæmper på skruk"heden" så tror da lige der går et års tid Ej det er super skønt at være mor så det skal du bare glæde dig så meget til Vil tænke på dig omkring din termin og håbe at høre noget herinde eller på sms når den lile melder sin ankomst.
nååårh det bette pus.... så kan jeg da godt forstå at du fik dit at se til! Men nærmest alle er jo ramt af en eller anden forkølelse lige nu, så ville være underligt hvis de små gik fri... desværre. Er hun blevet rask igen så?
Håber at vi kan holde vores udenom alt for meget smitte... men ellers er den jo heldigvis ret godt beskyttet af modermælken
hihi jamen det vil da også passe fint at begynde at tænke familie forøgelse om 1 års tid ca man skal jo også lige have tid til at nyde den første lidt alene
skal helt sikkert nok sende en sms til dig når jeg har født og vil også prøve at få smidt en status og et par billeder herind, men tror dog ikke vi tager computer med på sygehuset, så det blir først når vi er hjemme igen.
iiiih det er bare så vildt spændende at gå her og vente! Dog tror jeg (desværre) ikke at der er optræk til noget endnu... så vi må væbne os med tålmodighed!
Sender noget ve-støv afsted dig og bebs...
Held og lykke med det...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128