Babys hule inde + ude (uge 38+0) billedspam!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. november 2010

B&J

du er bare kamp klar... så må babyen snart komme

og en smuk baby bule

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. november 2010

mybaby-girl

Først og fremmest en dejlig stor mave du bærer rundt på og den bærer du rigtig flot

Baby-værelset er rigtig fin, og kan godt forstå at I glæder jer meget nu, det kan jo ske når som helst nu

Og til sidst sender jeg lige en masse ve-støv til dig

Fra mig & Oliver

Anmeld

28. november 2010

Mette.

Ih, hvor er du bare smuk med smuk på.  Hvor bliver det spændende når den lille forhåbentligt snart kigger ud.

Anmeld

28. november 2010

Sofia

Åhhh din mave er flot flot flot. Gid min kommer til at minde bare lidt om den!!!!!! Og sikke et fint babyværelse, vi kender heller ikke kønnet, så det er også noget med at lave et neutralt værelse her! Og vi har købt præcis samme sæt tøj

Hvor har I købt den fine puslekommode?

Sender en bunke vestøv til dig, jeg tror du føder på onsdag, den første december

Anmeld

29. november 2010

VNB

michelledam skriver:

ihhh så fin en mave og så fint et værelse.. og ikke mindst det sæt tøj på billedet også...

mange mange tak Jeg fylder godt til i landskabet efterhånden, men alligevel er min mave jo ikke KÆMPE stor. sådan lige perfekt størrelse

Ja jeg synes også at tøjet var så cute, og så kan det jo bruges til både pige og dreng, brunt er godt til alt hihi

Værelset er blevet helt færdigt nu, sætter lige et par billeder ind længere nede i tråden

Anmeld

29. november 2010

VNB

B&J skriver:

du er bare kamp klar... så må babyen snart komme

og en smuk baby bule

hehe ja det er bare det helt rigtige udtryk!  Baby kan bare komme an!

og mange mange tak for de rosende ord!

Anmeld

29. november 2010

B&J

VNB skriver:

hehe ja det er bare det helt rigtige udtryk!  Baby kan bare komme an!

og mange mange tak for de rosende ord!

Det var så lidt...

ja det burde være sådan af den kunne mærke af nu er mor klar nu må du gerne komme... men ja de små lille banditter bestemmer godt nok det hele selv ihihihi

Anmeld

29. november 2010

VNB

mybaby-girl skriver:

Først og fremmest en dejlig stor mave du bærer rundt på og den bærer du rigtig flot

Baby-værelset er rigtig fin, og kan godt forstå at I glæder jer meget nu, det kan jo ske når som helst nu

Og til sidst sender jeg lige en masse ve-støv til dig

Fra mig & Oliver

1000 tak  

Og ja det er vildt nok at tænke på at fødslen kan ske når som helst! Så det er rigtig dejligt at være klar

tak for ve-støvet! kooooooooooooom så baby!!!!!!!!!!!!!

Anmeld

29. november 2010

VNB

Mette. skriver:

Ih, hvor er du bare smuk med smuk på.  Hvor bliver det spændende når den lille forhåbentligt snart kigger ud.

årh mange mange tak!  

Hvor er det bare helt vildt dejligt med alle de søde kommentarer! blir helt rørt

og ja det blir rigtig rigtig spændende hvornår den bette beslutter sig for at ville til verden! 9 dage til termin nu!

Anmeld

29. november 2010

VNB

Sofia skriver:

Åhhh din mave er flot flot flot. Gid min kommer til at minde bare lidt om den!!!!!! Og sikke et fint babyværelse, vi kender heller ikke kønnet, så det er også noget med at lave et neutralt værelse her! Og vi har købt præcis samme sæt tøj

Hvor har I købt den fine puslekommode?

Sender en bunke vestøv til dig, jeg tror du føder på onsdag, den første december

mange mange tak!  Er sikker på at din mave er/blir mindst lige så fin! Synes ALLE gravide maver er smukke på hver deres måde

hihi sjovt at det er det samme sæt tøj! Og det er altså også bare super sødt, og passer godt til begge køn  

Spændende at i heller ikke kender kønnet! Har i nogle ideér om det så? vi er nemlig fuldstændig 50/50, hver gang vi tror det ene, drømmer vi begge noget omkring kønnet og så skifter vi mening igen  så et blir SÅ spændende! hvor langt er du henne?

Pudsle kommoden er fra Ønske-børn. Den er rigtig lækker, og så er "bag-enden" der hvor pladen ligger til at tage af, så den kan bruges almindelig kommode bagefter

og ja så skal værelset jo helt også være så neutralt som muligt var vi enige om... så kan man altid fylde lidt ind i de farver der nu passer, når baby er født

Værelser er nu også helt færdigt, så her kommer lige lidt nye billeder:

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.