iiiiiiiiiih altså så er jeg fulde 38 uger!!!
Hvor blev tiden lige pludselig af???
slutspurten er nu sat ind, og tiden går nu bare med at vente og vente på at der viser sig tegn på at fødslen vil igang! Dog tager vi det stille og roligt også... der kan jo gå alt fra 1 dag til 3-4 uger endnu... Håber dog bare inderligt at jeg slipper for at gå 14 dage over tid, og vil blive lykkelig hvis den lille bebsi belsutter sig for at komme ud enten før eller lige omkring terminsdatoen den 8 dec.
I fredags var vi til det andet sidste jordemoder besøg, og fik vi afvide at bebsis hoved står fast i bækkenet, at den vejede 2800 gram, havde en helt perfekt hjertelyd og h*n sådan set er klar til at komme ud
så hun gav os den sidste tid til den 3 dec, og sagde ellers at fødslen jo kunne ske når som helst, så hun håbede at se os enten på jordemoderklinikken eller på fødegangen!
slimproppen er dog ikke gået endnu.. (tror jeg da ikke
) men jeg har rigtig mange plukkeveer og murren i underlivet hver dag, så kan godt mærke at det trækker op til noget... uha hvor er det altså bare SPÆNDENDE!
Vi også også helt klar herhjemme til at der flytter en lille ny ind
alt er købt, og værelset mangler kun de aller sidste finpudsninger som jeg går og hygger mig med i ro og mag herhjemme mens vi venter
vil lige vise jer lidt billeder af babys huler (mavsen + baby-værelset) + e billede af tøjet som h*n skal have på hjem fra sygehuset 
og så er det vist endelig mig som er kommet til det punkt hvor jeg MEGET gerne vil begynde at modtage lidt ve-støv 
knus fra mig!
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld