Babys hule inde + ude (uge 38+0) billedspam!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. november 2010

VNB

B&J skriver:

Det var så lidt...

ja det burde være sådan af den kunne mærke af nu er mor klar nu må du gerne komme... men ja de små lille banditter bestemmer godt nok det hele selv ihihihi

hihihi ja GID man kunne sige "Så NU er vi klar - så nu kan du bare komme ud idag"

men ja de kommer jo nok alligevel først når de selv synes at tiden er inde  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. november 2010

B&J

VNB skriver:

hihihi ja GID man kunne sige "Så NU er vi klar - så nu kan du bare komme ud idag"

men ja de kommer jo nok alligevel først når de selv synes at tiden er inde  

ja de kommer når de vil det kan jeg da skrive under på hihihihi

Anmeld

29. november 2010

VNB

B&J skriver:

ja de kommer når de vil det kan jeg da skrive under på hihihihi

gik du over tid?

Anmeld

29. november 2010

Gaia

Super flot børneværelse I har fået lavet. Det skal nok blive godt. I må i hvert fald have held og lykke med fødslen og det hele. Helt misundelig over du snart skal føde synes bare jeg havde en kanon fødsel, så gør det gerne igen, og glæder mig da til det engang bliver min tur igen 

Nå men pøj pøj glæder mig til at høre hvordan det hele gik og se billeder af vidunderet - spændende at se hvad køn du gemmer i maven. Knus

Anmeld

29. november 2010

B&J

VNB skriver:

gik du over tid?

nej hihihi den da jeg skulle til jordmor tjek rejste jeg mig for få gå ind til hende og mens jeg er ved af tage jakken af føler det som om jeg tisser og siger til min kæreste tror sku vandet gik han styrter ud efter jordmoren og hun smiler jamen så er det ikke her du skal være du skal over på føde stuen og lytter til det lille hjerte har det godt griner... men men men

den 1 gik vanden og den 4 kom han til verden rendte frem og tilbage for det hele skulle gå igang med stikpiller fordi han lige skulle lave ballade så vandet gik men nej han ville ikke ud den babdit

Anmeld

29. november 2010

VNB

Gaia skriver:

Super flot børneværelse I har fået lavet. Det skal nok blive godt. I må i hvert fald have held og lykke med fødslen og det hele. Helt misundelig over du snart skal føde synes bare jeg havde en kanon fødsel, så gør det gerne igen, og glæder mig da til det engang bliver min tur igen 

Nå men pøj pøj glæder mig til at høre hvordan det hele gik og se billeder af vidunderet - spændende at se hvad køn du gemmer i maven. Knus

mange tak søde

Håber virkelig også at jeg får en lige så god fødsel som det lyder til at du havde  Men det tror jeg da, er meget åben omkring hele fødslen, og glæder mig utrolig meget til den STORE oplevelse som jeg er sikker på at det bliver!

Så må vi jo se hvornår i skal have nr 2 hihihihi

Ja det blir så spændende at se hvilket køn den bette bebs er! det blir et af højde punkterne inde ved fødslen tror jeg!

Anmeld

29. november 2010

VNB

B&J skriver:

nej hihihi den da jeg skulle til jordmor tjek rejste jeg mig for få gå ind til hende og mens jeg er ved af tage jakken af føler det som om jeg tisser og siger til min kæreste tror sku vandet gik han styrter ud efter jordmoren og hun smiler jamen så er det ikke her du skal være du skal over på føde stuen og lytter til det lille hjerte har det godt griner... men men men

den 1 gik vanden og den 4 kom han til verden rendte frem og tilbage for det hele skulle gå igang med stikpiller fordi han lige skulle lave ballade så vandet gik men nej han ville ikke ud den babdit

ej hvor vildt!  Heldigt nok at i nu alligevel var der

Men ih en drillepind at der skulle gå hele 4 dage før du fødte ham!  uha det må have føltes som 4 år næsten!

Vi skal til det sidste jordemoder besøg på onsdag den 1 december! Så håber da at vi kunne være lige så heldige at der sker noget der 

Anmeld

29. november 2010

dorthemus

GUUUD er du allerede så langt henne???  Tiden går....hvor blir det bare spændende

Glæder mig til fb og billeder

Anmeld

29. november 2010

B&J

VNB skriver:

ej hvor vildt!  Heldigt nok at i nu alligevel var der

Men ih en drillepind at der skulle gå hele 4 dage før du fødte ham!  uha det må have føltes som 4 år næsten!

Vi skal til det sidste jordemoder besøg på onsdag den 1 december! Så håber da at vi kunne være lige så heldige at der sker noget der 

ja krydser fing for den lille snart vil sige nu kommer jeg hihihih

ja det var 4 år hvis ikke mere hihihi det tog sin tid og hold op hvor var vi trætte... men sååååå fantastisk

Anmeld

29. november 2010

VNB

dorthemus skriver:

GUUUD er du allerede så langt henne???  Tiden går....hvor blir det bare spændende

Glæder mig til fb og billeder

ja tiden er bare gået så hurtigt!  kan huske at du engang skrev til mig (lige før du selv fødte) at jeg lige om lidt ville se mig om, og tænke "hvor blev tiden dog af?" og du har sørme da fået helt ret!

Hele graviditeten har bare været SÅ GOD og jeg føler nærmest at det var igår jeg stod med den positive test!

så ja nu er det bare rigtig spændende hvornår der mon sker noget! 9 dage tli termin idag.. det er jo slet ikke til at fatte

Glæder mig også til det blir MIN TUR til at skrive en FB og ligge lækre billeder ind af en lille nyfødt bebs!

Håber at dig og Runa pigen har det rigtig godt!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.