keatin påsætning af extensions endt i kaos

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. juli 2011

LineC

Glemte at skrive at vi tilfældigvis kender direktøren for forbrugerklagenævnet, så vores sag vil helt sikkert blive taget alvorligt! Vi har også været inde og læse om det på nettet, og vi har vores fulde ret til at klage! ''Varen'' lever ikke op til det hun har lovet, ergo skal penge refunderes, ligemeget hvad hun siger eller har skrevet på hende slille hjemmelavede garantibevis!

Hvis hun imorgen tilbyder en ny fuld påsætning til os begge, har vi tænkt os at takke nej, hun har allerede ødelagt vores hår nok, og skal aldrig ha fingrene i det igen!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juli 2011

LineC

Vi har idag været derinde, og kom oppe at diskutere med Lotte, hvor efter hun ringede til hendes ''direktør'', som hun selv kaldte det, det viste sig at være hendes mand.

Han´var tilgengæld en meget sympatisk mand imodsætning til hende! Vi endte med begge to at få 1000 kr. tilbage, det er ikke det hele som vi ønskede, men det er dog bedre end ingenting!

Lotte krævede at vi skulle ha taget vores hår ud inden vi gik, men det satte manden en stopper for, og vi gik der fra med vores tynde hår, 1000 kr. og en ting til selv at fjerne det

Så vi er nogenlunde tilfredse!

Anbefaler helt klart at i gør det samme, og får de penge tilbage i har krav på! Og klagen skal snart skrives, så der bliver sat en stopper for det cirkus og svindel hun har gang i!

Anmeld

30. juli 2011

Rockertand

LineC skriver:

Glemte at skrive at vi tilfældigvis kender direktøren for forbrugerklagenævnet, så vores sag vil helt sikkert blive taget alvorligt! Vi har også været inde og læse om det på nettet, og vi har vores fulde ret til at klage! ''Varen'' lever ikke op til det hun har lovet, ergo skal penge refunderes, ligemeget hvad hun siger eller har skrevet på hende slille hjemmelavede garantibevis!

Hvis hun imorgen tilbyder en ny fuld påsætning til os begge, har vi tænkt os at takke nej, hun har allerede ødelagt vores hår nok, og skal aldrig ha fingrene i det igen!!

Nu findes der så ikke nogen direktør for Forbrugerklagenævnet - og det hjælper heller ikke jeres sag at kende nogen derinde, der er regler, procedurer og retningslinjer, der skal overholdes, og der skal jeres sag så igennem samme vurdering som alle andre.

Udover det kan jeg kun støtte den gode sag, nemlig at stå sammen og klage, det kan kun hjæpe andre, hvis man får ryddet ud i brodne kar i branchen.

Good luck.

Anmeld

30. juli 2011

numsefisk

Profilbillede for numsefisk

Hun er kendt for at lavet noget rigtig rigtig møg og i er bestemt ikke de første der kommer derfra med dårlige erfaringer!!

I sin tid da hun åbnet var jeg også derinde.

Hun er en penge maskine, som bare skal have så mange igennem som muligt, koste hvad det vil.

Når hun annoncer på trendsales, giver det også et meget klart overblik over at så mange tider som er booket ind, slet ikke er realistiske.

Og så er der stort set altid et par piger, som ikke engang har været i nærheden af en frisør uddannelse.

http://miniministeren.blogspot.com/

Anmeld

30. juli 2011

Miss T

Shibby skriver:

Ja. Fik afvide jeg tilsyneladne har behandlet mine extensions forkert selvom jeg har fulgt deres ansvisning,-og jeg har altså brugt extension siden sep 2008 så jeg kender en del til pleje! Det er mange penge at miste på crap på 3 uger

Aldrig mere keatin! Hvad koster tape extensions?

Tape kan ikke anbefales.. Man kan ikke sætte håret op uden at det ses og det er jo i baner, så der er større chance for at der ryger mere af dit eget hår af. jeg har selv haft tape, men også keratin og mit keratin var jeg dengang super glad for, og de blev siden... Så det lyder meget mærkeligt, jeg ville klage igen!

Anmeld

30. juli 2011

LineC

numsefisk skriver:

Hun er kendt for at lavet noget rigtig rigtig møg og i er bestemt ikke de første der kommer derfra med dårlige erfaringer!!

I sin tid da hun åbnet var jeg også derinde.

Hun er en penge maskine, som bare skal have så mange igennem som muligt, koste hvad det vil.

Når hun annoncer på trendsales, giver det også et meget klart overblik over at så mange tider som er booket ind, slet ikke er realistiske.

Og så er der stort set altid et par piger, som ikke engang har været i nærheden af en frisør uddannelse.

Tak for din besked

Vi snakkede også om det, og når man er derinde kan man også klart mærke at det ikke er uddannede frisører.

Hun er virkelig et usympatisk og koldt menneske, når man kan være så ligeglad, især unge piger, som kommer med det håb om, at få et flot langt hår, og som sikkert har sparet sammen til det!

Det er derfor vi klager nu, så hun ikke længere kan drive forretning på den måde. Jeg synes simpelthen det er for dårligt!

Forresten var det ikke forbrugerklagenævnet, men forbrugerstyrelsen... Sorry Men nej, det hjælpe ikke på at fremskynde sagen, men vi har forhørt os, og der er blevet sagt at en sag som vores vil helt sikkert blive taget alvorligt, det var det jeg mente med det

Anmeld

30. juli 2011

norenberg

har samme dårlige erfaring med keatin extensions fik dem på til mit bryllup og dagen efter tog vi på bryllups rejse og da vi vente hjem var det næsten som korthåret igen...syntes virkelig det var noget lort og spild af penge...fik dem lavet igen på frisørens regning men igen holdt de kun 2 uger....

Anmeld

30. juli 2011

MelikkazMoar

nissen51 skriver:

Hej Piger.

Jeg er uddannet til at sætte keatin totter på og efter det jeg hører her, er der noget galt med enten limen hun bruger eller dén måde hun har sat det på. Det er jo klart at når man bruger over 1000-2000kr. på sådan noget, skal det jo holde i min. 3 mdr. UDEN og falde af...

Så hvis jeg var dig, skal du opsøge hende igen, hvis det ikke er for længe siden, sende et anbefalet brev og derefter kontakte forbrugerrådet.

Da du fik det lavet, sagde hun garanteret at det holder i så og så lang tid, så dén garanti må hun holde fast I. Om ikk andet, må hun sætte noget nyt på ganske gratis.

Mvh. Louise

Anmeld

30. juli 2011

MelikkazMoar

Noneother skriver:

Ja jeg synes den læner sig op af påsyning faktisk.

Jeg tog lige en hurtig søgning google.

Hvis du søger på fb efter : Hair extensions odense

Så popper der en gruppe op, som bl.a. tilbyder ez weft metoden.
Kender den ikke, så skal ikke kunne sige om de er skidt eller kanel.

-Derudover så skal jeg snart på kursus i det, da jeg ikke synes at metoden bli´r udbudt nok her i landet, hvilket er super ærgeligt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.