keatin påsætning af extensions endt i kaos

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8.486 visninger
38 svar
0 synes godt om
24. november 2010

Shibby

Jeg fik sat keatin extension i for knap 3 uger siden,-og totterne falder af, jeg fælder none stop, og nu kan jeg sidde og hive den ene efter den anden ud! Håret er fra salon Goldlock i Kbh,-nogen med erfarringer derfra?

Pt føler jeg at jeg har spildt penge. 3 uger, og mit hår ligner  Tror jeg mangler 20 totter,-så er det hele væk!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. november 2010

Ni-ko-li-ne

Shibby skriver:

Jeg fik sat keatin extension i for knap 3 uger siden,-og totterne falder af, jeg fælder none stop, og nu kan jeg sidde og hive den ene efter den anden ud! Håret er fra salon Goldlock i Kbh,-nogen med erfarringer derfra?

Pt føler jeg at jeg har spildt penge. 3 uger, og mit hår ligner  Tror jeg mangler 20 totter,-så er det hele væk!!!

har du kontaktet hende? ellers ville jeg gøre det

og så aldrig mere kreatin totter igen vel????? hellere tape hos en GOD frisør...

Anmeld

24. november 2010

saraa

har du prøvet at kontakte hende, for hvis du passer det osv burde det jo ikke ske..

jeg havde helt sikkert kontaktet hende der havde lavet det, det er jo ikke iorden

hilsen sara

Anmeld

24. november 2010

Shibby

Ja. Fik afvide jeg tilsyneladne har behandlet mine extensions forkert selvom jeg har fulgt deres ansvisning,-og jeg har altså brugt extension siden sep 2008 så jeg kender en del til pleje! Det er mange penge at miste på crap på 3 uger

Aldrig mere keatin! Hvad koster tape extensions?

Anmeld

24. november 2010

saraa

Shibby skriver:

Ja. Fik afvide jeg tilsyneladne har behandlet mine extensions forkert selvom jeg har fulgt deres ansvisning,-og jeg har altså brugt extension siden sep 2008 så jeg kender en del til pleje! Det er mange penge at miste på crap på 3 uger

ej men så er der jo også noget galt..

ellers kan du også prøve at få det flettet, det har jeg altid brugt og det er super, hvis man selvfølgelig os sørger for at pleje det

hilsen sara

Anmeld

24. november 2010

K.Rehder

Hej Shibby.

Jeg fik for knap 2 år siden også lavet mit hår derinde. Det blev ganke flot men holdte ikke særlig længe. De fleste af totterne faldte af i løbet af de første 2 uger og dem der så sad tilbage måtte klippes af da de skulle af, fordi de havde brugt for meget keatin på for store totter...Blev meget ked af det, for mit hår var dælme ikke særlig kønt efter sådan en omgang. Jeg fik heller ikke noget ud af at klage til hende Charlotte for "jeg havde jo nok ikke fulgt deres anvisninger"...Tsk, tsk! Hun kan hermed IKKE anbefales!!!!

At få flettet extensions på kan heller ikke anbefales hvis man bare har en lille smule sart hovedbund + det gør sindsyg ondt de første 3 dage..hehe...

Tape-extentions er vist det nemmeste, mindst skadelige og mest humane hehe...

Håber at det for et posetivt udfald for dig

Anmeld

24. november 2010

Shibby

KRehder skriver:

Hej Shibby.

Jeg fik for knap 2 år siden også lavet mit hår derinde. Det blev ganke flot men holdte ikke særlig længe. De fleste af totterne faldte af i løbet af de første 2 uger og dem der så sad tilbage måtte klippes af da de skulle af, fordi de havde brugt for meget keatin på for store totter...Blev meget ked af det, for mit hår var dælme ikke særlig kønt efter sådan en omgang. Jeg fik heller ikke noget ud af at klage til hende Charlotte for "jeg havde jo nok ikke fulgt deres anvisninger"...Tsk, tsk! Hun kan hermed IKKE anbefales!!!!

Håber at det for et posetivt udfald for dig

Hvor nederen..

Hvordan kan de overhovedet vid eom man har fulgt deres anvisning! Det ligne rjeg har sidney lee hår for helvede altså!!!

Anmeld

24. november 2010

K.Rehder

Shibby skriver:

Hvor nederen..

Hvordan kan de overhovedet vid eom man har fulgt deres anvisning! Det ligne rjeg har sidney lee hår for helvede altså!!!

Jeg gør det i hvertfald ALDRIG mere....skal jeg nogensinde have det igen, betaler jeg gerne lidt ekstra og får tape i istedet! det kan også genbruges når man først har købt håret. og kender man en frisør der kan skaffe tapen kan man gøre det selv. Har også haft nogle baner der skulle klipses på med meget små spænder...det var faktisk meget genialt, for så behøvede kan ikke det lange hår hver dag og håret blev mindre slidt

Anmeld

24. november 2010

nissen51@ofir.dk

Hej Piger.

Jeg er uddannet til at sætte keatin totter på og efter det jeg hører her, er der noget galt med enten limen hun bruger eller dén måde hun har sat det på. Det er jo klart at når man bruger over 1000-2000kr. på sådan noget, skal det jo holde i min. 3 mdr. UDEN og falde af...

Så hvis jeg var dig, skal du opsøge hende igen, hvis det ikke er for længe siden, sende et anbefalet brev og derefter kontakte forbrugerrådet.

Da du fik det lavet, sagde hun garanteret at det holder i så og så lang tid, så dén garanti må hun holde fast I. Om ikk andet, må hun sætte noget nyt på ganske gratis.

Mvh. Louise

Anmeld

24. november 2010

Ni-ko-li-ne

Shibby skriver:

det afhænger at hårets kvalitet hvad tape koster...

6000kr ved min gamle frisør, det var Hair Contrast

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.