keatin påsætning af extensions endt i kaos

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. november 2010

Shibby

nissen51 skriver:

Hej Piger.

Jeg er uddannet til at sætte keatin totter på og efter det jeg hører her, er der noget galt med enten limen hun bruger eller dén måde hun har sat det på. Det er jo klart at når man bruger over 1000-2000kr. på sådan noget, skal det jo holde i min. 3 mdr. UDEN og falde af...

Så hvis jeg var dig, skal du opsøge hende igen, hvis det ikke er for længe siden, sende et anbefalet brev og derefter kontakte forbrugerrådet.

Da du fik det lavet, sagde hun garanteret at det holder i så og så lang tid, så dén garanti må hun holde fast I. Om ikk andet, må hun sætte noget nyt på ganske gratis.

Mvh. Louise

Jeg er hermed korthåret! Alt mit hår ligger nu i en bunke på køkkengulvet

Jeg har jo ingen kvittering på dato for påsætning af håret,-jeg har en optagelse der var dagen efter påsætningen,-men det beviser stadig ikke at håret er fra lige den salon så tror desværre ikke en klage nytter

Men mange tak for dit svar

ni ko line,-6000 kr..det er sgu mange penge..Tør slet ikek at ofre penge i den prisklasse efter den tur her!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. november 2010

Ni-ko-li-ne

Shibby skriver:

Jeg er hermed korthåret! Alt mit hår ligger nu i en bunke på køkkengulvet

Jeg har jo ingen kvittering på dato for påsætning af håret,-jeg har en optagelse der var dagen efter påsætningen,-men det beviser stadig ikke at håret er fra lige den salon så tror desværre ikke en klage nytter

Men mange tak for dit svar

ni ko line,-6000 kr..det er sgu mange penge..Tør slet ikek at ofre penge i den prisklasse efter den tur her!

ja det er rigtig mange penge...

hvis du kan leve med at håret ikke er top klasse kvalitet så kan du kigge på trendsales, der er andre der påsætter med tape

Anmeld

24. november 2010

nissen51@ofir.dk

Hej igen.

Det lyder virkelig trist  

Held og lykke med det fremover... Hun burde ha en offentlig klage...

Anmeld

24. november 2010

Musen85

Jeg fik svejset hår i.. det hed det hvertfald den gang, men det er også 5 år siden, eller sådan noget Men det holdte mega godt.. i 4 måneder, før jeg selv valgte at få det ud Men nu har jeg bare clips-hår, jeg sætter i Det er lidt nemmere at arbejde med, syntes jeg

Anmeld

24. november 2010

Calliope

Det er rigtig ærgeligt, at du har haft den oplevelse 

Især da totter faktisk er rigtig godt normalt, jeg havde totter på i 2007, hvor det holdte 3-4 måneder før jeg pillede dem ud - og det var med tang og opløsningsmiddel til kreatinen, for så godt fast sad de.

Næste gang skal jeg have syet det på og vælger helt klart samme tekniker igen. 

Jeg håber du finder en løsning på dit hår 

Anmeld

24. november 2010

Bellinda89

Shibby skriver:

Jeg fik sat keatin extension i for knap 3 uger siden,-og totterne falder af, jeg fælder none stop, og nu kan jeg sidde og hive den ene efter den anden ud! Håret er fra salon Goldlock i Kbh,-nogen med erfarringer derfra?

Pt føler jeg at jeg har spildt penge. 3 uger, og mit hår ligner  Tror jeg mangler 20 totter,-så er det hele væk!!!

Jeg oplevde osse nøgagtig det samme & mit hår lignede bare bæ..!!

Fik det osse hos Goldlock.. Fandeme noget nedern noget at betale 1500 kr for.!!

Anmeld

24. november 2010

Noneother

Shibby skriver:

Ja. Fik afvide jeg tilsyneladne har behandlet mine extensions forkert selvom jeg har fulgt deres ansvisning,-og jeg har altså brugt extension siden sep 2008 så jeg kender en del til pleje! Det er mange penge at miste på crap på 3 uger

Aldrig mere keatin! Hvad koster tape extensions?

Har din frisør ikke 1-2måneders garanti på tabte totter?? Det er altså standard at ha´...

Mht. tape extension så koster en trense med 50cm ægte remy hår vel rundt 600. og så skal du ha´købt supertape og remover/sprit ved siden af.
-Det er i øvrigt super nemt at få sat i. Jeg plejede at få lillemands far til det (Det får du ham ALDRIG til at indrømme)

Ellers er der ez weft metoden, som jeg klart kan anbefale.

Anmeld

24. november 2010

Noneother

StinnaS skriver:

Det er rigtig ærgeligt, at du har haft den oplevelse 

Især da totter faktisk er rigtig godt normalt, jeg havde totter på i 2007, hvor det holdte 3-4 måneder før jeg pillede dem ud - og det var med tang og opløsningsmiddel til kreatinen, for så godt fast sad de.

Næste gang skal jeg have syet det på og vælger helt klart samme tekniker igen. 

Jeg håber du finder en løsning på dit hår 

Jeg vil ikke sige at påsyning er en skidt metode for det sidder perfekt på nogen. -men pas på! Det er ikke for alle. Hos mange inkl. mig selv, bliver det bare til en stor filterbold omme i fletningerne, efter en måneds tid. Kors i r**** jeg mistede meget hår på den konto.

Bare lige en advarsel.

Anmeld

24. november 2010

Calliope

Noneother skriver:

Har din frisør ikke 1-2måneders garanti på tabte totter?? Det er altså standard at ha´...

Mht. tape extension så koster en trense med 50cm ægte remy hår vel rundt 600. og så skal du ha´købt supertape og remover/sprit ved siden af.
-Det er i øvrigt super nemt at få sat i. Jeg plejede at få lillemands far til det (Det får du ham ALDRIG til at indrømme)

Ellers er der ez weft metoden, som jeg klart kan anbefale.

Ez weft?

Anmeld

24. november 2010

Noneother

StinnaS skriver:

Ez weft?

Hele trenser sat på med en 5-6 små microringe pr. trense.

Det betyder minimal skade på håret og metoden er så godt som usynlig. Derudover tager det 10minutter når det skal rettes op igen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.