keatin påsætning af extensions endt i kaos

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. november 2010

Shibby

nissen51 skriver:

Hej Piger.

Jeg er uddannet til at sætte keatin totter på og efter det jeg hører her, er der noget galt med enten limen hun bruger eller dén måde hun har sat det på. Det er jo klart at når man bruger over 1000-2000kr. på sådan noget, skal det jo holde i min. 3 mdr. UDEN og falde af...

Så hvis jeg var dig, skal du opsøge hende igen, hvis det ikke er for længe siden, sende et anbefalet brev og derefter kontakte forbrugerrådet.

Da du fik det lavet, sagde hun garanteret at det holder i så og så lang tid, så dén garanti må hun holde fast I. Om ikk andet, må hun sætte noget nyt på ganske gratis.

Mvh. Louise

Jeg er hermed korthåret! Alt mit hår ligger nu i en bunke på køkkengulvet

Jeg har jo ingen kvittering på dato for påsætning af håret,-jeg har en optagelse der var dagen efter påsætningen,-men det beviser stadig ikke at håret er fra lige den salon så tror desværre ikke en klage nytter

Men mange tak for dit svar

ni ko line,-6000 kr..det er sgu mange penge..Tør slet ikek at ofre penge i den prisklasse efter den tur her!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. november 2010

Ni-ko-li-ne

Shibby skriver:

Jeg er hermed korthåret! Alt mit hår ligger nu i en bunke på køkkengulvet

Jeg har jo ingen kvittering på dato for påsætning af håret,-jeg har en optagelse der var dagen efter påsætningen,-men det beviser stadig ikke at håret er fra lige den salon så tror desværre ikke en klage nytter

Men mange tak for dit svar

ni ko line,-6000 kr..det er sgu mange penge..Tør slet ikek at ofre penge i den prisklasse efter den tur her!

ja det er rigtig mange penge...

hvis du kan leve med at håret ikke er top klasse kvalitet så kan du kigge på trendsales, der er andre der påsætter med tape

Anmeld

24. november 2010

nissen51@ofir.dk

Hej igen.

Det lyder virkelig trist