Hej piger.
Jeg har for under en måned siden været inde i frisør goldlock og få lavet exstencions sammen med en veninde. Vi har begge været derinde 3 gange nu, og få sat flere totter på, fordi det både fælder ekstremt meget, og totterne falder ud, og nu kan det være nok!!!
I dag var vi inde og få sat flere på, og ikke nok med, at de lovede at de ville sætte 10-12 flere totter på gratis, så skulle vi også begge to betale 220 kr., for 10 mere, da vi så kommer hjem har vi kun fået 8 totter i, og der er blevet brugt sort keratin, vi er begge to meget lyshårede, så render nu rundt med sorte klatter i vores hår. Det skal også siges, at mine blev sat i af datteren, som ikke engang er under uudannelse til frisør. Vi har lige ringet der ind, og hende Lotte bliver ved med at finde på undskyldinger om, at vi ikke plejer det ordenligt., og at vi ikke bruger den rigtige shampoo???!! Vi har kun gjort det der er blevet anbefalet! De lovede desuden også at det kunne holde i mindst 3 mdr, og op til et halvt år, men efter kun 3 uger sidder vi nu begge to med under halvdelen tilbage!
Vi skal nu derind imorgen og kræve vores penge tilbage, hvis hun nægter dette, vil vi gå videre med sagen til forbrugerklagenævnet og pressen (da dette ikke skal gå udover andre unge piger også!) DERFOR PIGER... Hvis i vil ha jeres penge tilbage, og også er meget utilfredse som os, så skriv jeres mail eller tlf nr. til mig, og lad os stå sammen, jo flere jo bedre! Hende Lotte skal absolut ikke ha lov til at svindle på den måde, og slippe fra hendes ansvar som ''frisør'', hvis hun overhovedet er dette?
Mvh Line
Anmeld