keatin påsætning af extensions endt i kaos

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. november 2010

Calliope

Noneother skriver:

Hele trenser sat på med en 5-6 små microringe pr. trense.

Det betyder minimal skade på håret og metoden er så godt som usynlig. Derudover tager det 10minutter når det skal rettes op igen.

Så lidt alla påsyning, bare bedre?

Hvor kan man få lavet det henne?

Jeg bor selv på Fyn 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. november 2010

Noneother

StinnaS skriver:

Så lidt alla påsyning, bare bedre?

Hvor kan man få lavet det henne?

Jeg bor selv på Fyn 

Ja jeg synes den læner sig op af påsyning faktisk.

Jeg tog lige en hurtig søgning google.

Hvis du søger på fb efter : Hair extensions odense

Så popper der en gruppe op, som bl.a. tilbyder ez weft metoden.
Kender den ikke, så skal ikke kunne sige om de er skidt eller kanel.

-Derudover så skal jeg snart på kursus i det, da jeg ikke synes at metoden bli´r udbudt nok her i landet, hvilket er super ærgeligt.

Anmeld

24. november 2010

betiinsen

tabe er helt klart det bedste.. det kan også holde ret længe

Anmeld

24. november 2010

Malene84

Shibby skriver:

Jeg er hermed korthåret! Alt mit hår ligger nu i en bunke på køkkengulvet

Jeg har jo ingen kvittering på dato for påsætning af håret,-jeg har en optagelse der var dagen efter påsætningen,-men det beviser stadig ikke at håret er fra lige den salon så tror desværre ikke en klage nytter

Men mange tak for dit svar

ni ko line,-6000 kr..det er sgu mange penge..Tør slet ikek at ofre penge i den prisklasse efter den tur her!

ååhhh har du ikke en dankort udskrift? du skal så meget klage og gøre alt hvad du kan for at få dine penge tilbage. sikke noget fusk!!!

Jeg har prøvet det samme... dog ikke samme sted... det viste sig hun brugte den forkerte lim. Men det måtte være en´"fabrikfejl" som hun ikke ville tage ansvar for... så 3000 kr forsvandt til ingenting

Anmeld

29. juli 2011

LineC

Hej piger.

Jeg har for under en måned siden været inde i frisør goldlock og få lavet exstencions sammen med en veninde. Vi har begge været derinde 3 gange nu, og få sat flere totter på, fordi det både fælder ekstremt meget, og totterne falder ud, og nu kan det være nok!!!

I dag var vi inde og få sat flere på, og ikke nok med, at de lovede at de ville sætte 10-12 flere totter på gratis, så skulle vi også begge to betale 220 kr., for 10 mere, da vi så kommer hjem har vi kun fået 8 totter i, og der er blevet brugt sort keratin, vi er begge to meget lyshårede, så render nu rundt med sorte klatter i vores hår. Det skal også siges, at mine blev sat i af datteren, som ikke engang er under uudannelse til frisør. Vi har lige ringet der ind, og hende Lotte bliver ved med at finde på undskyldinger om, at vi ikke plejer det ordenligt., og at vi ikke bruger den rigtige shampoo???!! Vi har kun gjort det der er blevet anbefalet! De lovede desuden også at det kunne holde i mindst 3 mdr, og op til et halvt år, men efter kun 3 uger sidder vi nu begge to med under halvdelen tilbage!

Vi skal nu derind imorgen og kræve vores penge tilbage, hvis hun nægter dette, vil vi gå videre med sagen til forbrugerklagenævnet og pressen (da dette ikke skal gå udover andre unge piger også!) DERFOR PIGER... Hvis i vil ha jeres penge tilbage, og også er meget utilfredse som os, så skriv jeres mail eller tlf nr. til mig, og lad os stå sammen, jo flere jo bedre! Hende Lotte skal absolut ikke ha lov til at svindle på den måde, og slippe fra hendes ansvar som ''frisør'', hvis hun overhovedet er dette?

Mvh Line

Anmeld

29. juli 2011

Shibby

Jeg er frisk. Syntes ikke hun skal fortsætte sådan

Anmeld

29. juli 2011

Muffin_girl

nissen51 skriver:

Hej Piger.

Jeg er uddannet til at sætte keatin totter på og efter det jeg hører her, er der noget galt med enten limen hun bruger eller dén måde hun har sat det på. Det er jo klart at når man bruger over 1000-2000kr. på sådan noget, skal det jo holde i min. 3 mdr. UDEN og falde af...

Så hvis jeg var dig, skal du opsøge hende igen, hvis det ikke er for længe siden, sende et anbefalet brev og derefter kontakte forbrugerrådet.

Da du fik det lavet, sagde hun garanteret at det holder i så og så lang tid, så dén garanti må hun holde fast I. Om ikk andet, må hun sætte noget nyt på ganske gratis.

Mvh. Louise

Ja kontakt forbruger rådet Har de evt en hjemmeside hvor på de skriver hvor lang tids pleje og holdbarhed ?

Anmeld

29. juli 2011

Muffin_girl

LineC skriver:

Hej piger.

Jeg har for under en måned siden været inde i frisør goldlock og få lavet exstencions sammen med en veninde. Vi har begge været derinde 3 gange nu, og få sat flere totter på, fordi det både fælder ekstremt meget, og totterne falder ud, og nu kan det være nok!!!

I dag var vi inde og få sat flere på, og ikke nok med, at de lovede at de ville sætte 10-12 flere totter på gratis, så skulle vi også begge to betale 220 kr., for 10 mere, da vi så kommer hjem har vi kun fået 8 totter i, og der er blevet brugt sort keratin, vi er begge to meget lyshårede, så render nu rundt med sorte klatter i vores hår. Det skal også siges, at mine blev sat i af datteren, som ikke engang er under uudannelse til frisør. Vi har lige ringet der ind, og hende Lotte bliver ved med at finde på undskyldinger om, at vi ikke plejer det ordenligt., og at vi ikke bruger den rigtige shampoo???!! Vi har kun gjort det der er blevet anbefalet! De lovede desuden også at det kunne holde i mindst 3 mdr, og op til et halvt år, men efter kun 3 uger sidder vi nu begge to med under halvdelen tilbage!

Vi skal nu derind imorgen og kræve vores penge tilbage, hvis hun nægter dette, vil vi gå videre med sagen til forbrugerklagenævnet og pressen (da dette ikke skal gå udover andre unge piger også!) DERFOR PIGER... Hvis i vil ha jeres penge tilbage, og også er meget utilfredse som os, så skriv jeres mail eller tlf nr. til mig, og lad os stå sammen, jo flere jo bedre! Hende Lotte skal absolut ikke ha lov til at svindle på den måde, og slippe fra hendes ansvar som ''frisør'', hvis hun overhovedet er dette?

Mvh Line

Anmeld

29. juli 2011

bullerbassen

LineC skriver:

Hej piger.

Mvh Line

SÅDAN  

Anmeld

29. juli 2011

LineC

Hej Shibby

Min mail er sug_kakao_9@hotmail.com (flot ikk? ) skriv endelig til mig, og kæmp sammen med os to om at få vores penge tilbage, og lige nu handler det ikke kun om pengene , men også om retfærdighed, og hun er bare så fræk, at hun tror hun kan tage røven på folk, på den måde! det skal simpelthen stoppes nu! Og tak for støtten

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.