Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Sakris skriver: Hvor er det da bare super fedt for dig.... Så mange gange tillykke... Ikke mindst med vægttabet også. Det kan kun være en god følelse du har efter idag
Hvor er det da bare super fedt for dig.... Så mange gange tillykke... Ikke mindst med vægttabet også. Det kan kun være en god følelse du har efter idag
1000 tak :)
Jow, det er en super følelse, men samtidig vild
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Caroline86 skriver: jubiiii, skatter!!! Jamen jeg sagde det jo til dig, smukling... Hvor er det bare vildt, sejt, lækkert, fantastisk og whup whup!!!
jubiiii, skatter!!!
Jamen jeg sagde det jo til dig, smukling... Hvor er det bare vildt, sejt, lækkert, fantastisk og whup whup!!!
Jah, det er så vildt
Og hvor vildt er det lige at din lækkermås går
Kageteenageren skriver: Hvor vildt! Stort tillykke med det!
Hvor vildt! Stort tillykke med det!
Tak :)
wamse skriver: Weeee, kæmpe stort tillykke søde
Weeee, kæmpe stort tillykke søde
1000 tak søde
dorthemus skriver: Det lyder super fedt, søde Du er også meget velkommen jem og hilse på Runa og jeg...bare for, at holde motivationen oppe...hehe Knus
Det lyder super fedt, søde Du er også meget velkommen jem og hilse på Runa og jeg...bare for, at holde motivationen oppe...hehe
Knus
Tak søde..
Det siger jeg ikke nej tak til :-) Vil jo gerne se lækkerfisen og moren
lotchen skriver: Fantastisk Tutter, det er dejligt at høre - bliver så spææææææææææænde at følge dig!
Fantastisk Tutter, det er dejligt at høre - bliver så spææææææææææænde at følge dig!
Tusinde tak
TrineCT skriver: Held og lykke med det hele Trine www.smart-babytøj.dk
Held og lykke med det hele
Trine
www.smart-babytøj.dk
Tak
KaMa skriver: I øvrigt, kan vi så ikke se et før og efter billede af smuksakken? Der må være en forskel at se.
I øvrigt, kan vi så ikke se et før og efter billede af smuksakken?
Der må være en forskel at se.
Det må I smadder gerne, skal få taet nogle i aften, når jeg kommer hjem
MoarJ skriver: Søde det er super fantastisk!
Søde det er super fantastisk!
Tak søde
misslea skriver: GUUUUD hvor er det altså fedt søde.... Hvor er jeg glad på dine vegne.... fra mig
GUUUUD hvor er det altså fedt søde....
Hvor er jeg glad på dine vegne....
fra mig
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128