Jeg skal insemineres

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. november 2010

Becks

Kirle skriver:

Hvor er det dog en god nyhed og hvor er det dog gået hurtigt!

Må man spørge om du er stoppet på de piller og kroppen skal finde ud af det selv nu eller om du er på mindre dosis? Er bare så nysgerrig og videbegærlig

Ja det er gået vildt stærkt

Nej jeg skal fortsætte samme dosis, 1 pille 3 gange dagligt

Har fået piller til lidt over 3 måneder, så tager vi den derfra alt efter hvor meget mere jeg taber mig..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. november 2010

Becks

KaMa skriver:

I øvrigt, kan vi så ikke se et før og efter billede af smuksakken?

Der må være en forskel at se.

Der er lagt en lille collage ind nu, sender koden i en pb.

Billedet fra idag er ikke super godt og kan ikke se den helt store forskel på før og efter synes jeg haha..

Anmeld

24. november 2010

Becks

dorthemus skriver:

JAAAAAAAAAAAAAAAA

Der er lagt en lille collage ind nu, sender koden i en pb.

Billedet fra idag er ikke super godt og kan ikke se den helt store forskel på før og efter synes jeg haha..

Anmeld

24. november 2010

Vial

Tutter skriver:

Hihi ja, det kunne være fedt

Kan takke dig for jeg kom i de rigtige hænder

Haha, ja bare du ikke regner med, at jeg er babysitter, fordi at jeg fik dig hen til The Babymaker no. 1.

Anmeld

24. november 2010

Becks

KaMa skriver:

Haha, ja bare du ikke regner med, at jeg er babysitter, fordi at jeg fik dig hen til The Babymaker no. 1.

LOL

Han sagde også igår, at jeg burde blive nemt gravid, når pillerne har den virkning på mig

Anmeld

24. november 2010

<3

Tutter skriver:

Ja det er gået vildt stærkt

Nej jeg skal fortsætte samme dosis, 1 pille 3 gange dagligt

Har fået piller til lidt over 3 måneder, så tager vi den derfra alt efter hvor meget mere jeg taber mig..

Ok det er bare fordi man normalt tænker når man taber sig så hurtigt at det så er hårdt for kroppen og når man tænker en graviditet oveni hurtigt efter så er det jo noget af en belastning - ja en man gerne vil gøre men mere.

Men hvornår har du tabt dig "for meget" eller er det slet ikke på tale?

Vil også gerne se billeder hvis jeg må

Anmeld

24. november 2010

LouiseNielsen

Jamen så skide fantastisk, søde....

Anmeld

24. november 2010

Becks

Ok det er bare fordi man normalt tænker når man taber sig så hurtigt at det så er hårdt for kroppen og når man tænker en graviditet oveni hurtigt efter så er det jo noget af en belastning - ja en man gerne vil gøre men mere.

Men hvornår har du tabt dig "for meget" eller er det slet ikke på tale?

Vil også gerne se billeder hvis jeg må

I min egen verden skal jeg tabe 22 kg mere, Svend mener dog at for en sund graviditet, er det fint med de 20 kg. Eller de 16 som jeg har tabt nu.. Vil bare gerne selv ned på normal vægt... Men kommer jeg ikke det inden graviditet, er det helt fint med mig.. For havde slet ikke troet jeg ville tabe så meget som jeg har gjort nu..

Sender dig koden i en PB

Anmeld

24. november 2010

Becks

LouiseNielsen skriver:

Jamen så skide fantastisk, søde....

Tak smukke

Anmeld

24. november 2010

sus73

Ihhhh hvor dejligt . Så er det jo nærmest lige om hjørnet at du kan starte med babyprojektet. Skønt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.