Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hvor dejligt - TILLYKKE
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
uh, det blir spændende!!!
kom forår, kom varme, kom BABY!!!!
heise
Det var da det skønneste indlæg EVER at komme hjem til efter en hård dag på jobbet!!!! Hvor er det skønt for dig Becks!!!
EJJJ Hvor er det fed det var da absolut dagens bedste nyhed. HOLD op hvor er jeg glad på dine vegne. Det er bare så fedt for dig. Ihh og tiden skal nok gå hurtigt ej ej ej vild at tænke på at start næste år er du nok gravid det er sgu da for vild JAAAAA
KRAM
Super!!
Det er jeg glad for at høre. Godt du kom i de rigtige hænder. Mon ikke du sidder med veer om et års tid..
Jeg ville da også lige ønske dig tillykke - det er bare rigtig skønt for dig :-)
Hvor skønt at høre - seje dig!!!
Hvor er du god Tutter, at have tabt dig så meget på så kort tid. Du har virkelig haft god gavn af medicinen!
Jeg glæder mig til at følge dig. Lige om snart er det måske dig der lægger mavebilleder ud
Hvor er det da bare super fedt for dig.... Så mange gange tillykke... Ikke mindst med vægttabet også. Det kan kun være en god følelse du har efter idag
jubiiii, skatter!!!
Jamen jeg sagde det jo til dig, smukling... Hvor er det bare vildt, sejt, lækkert, fantastisk og whup whup!!!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128