Jeg skal insemineres

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. november 2010

Pige2009

Tutter skriver:

Til Februar eller Marts, alt efter hvordan min cyklus arter sig

Svend var så imponeret over mit vægttab  Dog synes han jeg så noget bleg ud, så jeg fik taget en blodsukker måling, som viste 2,3.. Lige lavt nok.. Så jeg skal de næste 3 måneder have taget en BS måling én gang om ugen, og bliver det ikke højere, skal jeg stoppe med pillerne.. Det forklarer min hjertebanken og koldssved..

Han synes jeg virker 220% klar på det her, havde styr på det jeg ville osv..

Han spurgte om jeg har et netværk, med nogle som har taget det samme valg som mig, og der nævnte jeg baby.dk og jer skønne mennesker.. Det var han glad for at høre, og ville bestemt, videregive webadressen til andre som tager dette valg, eller til bar som er i behandling - Så lidt reklame for baby.dk blev det også til..

Jeg har i princippet tabt det jeg skulle, for at blive insemineret. Men vi aftalte, at give min krop en chance for at komme igang med en cyklus og en rytme igen.. Så skal til kontrol igen d. 5/2-11 og der aftaler vi vider forløb ang. IUI-D (insemination med donorsæd) valg af donor, scanninger og om jeg skal stimuleres til en ÆL eller om jeg selv danner osv..

Så en glad update herfra

Spændende spændende spændende! Super dejligt at høre, det bare går så godt. Du er bare så sej!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. november 2010

Becks

A. skriver:

skønt skønt er det ikke vild at du bliver altså snart mor søde..hvor er jeg glad for at høre at det går så godt

Tak søde - Jo det er så vildt

Anmeld

24. november 2010

Becks

Mor til Liva skriver:

Hvor dejligt - TILLYKKE

Tak

Anmeld

24. november 2010

Becks

Heise skriver:

uh, det blir spændende!!!

kom forår, kom varme, kom BABY!!!!

heise

Nemlig ja  Tak

Anmeld

24. november 2010

Becks

Det var da det skønneste indlæg EVER at komme hjem til efter en hård dag på jobbet!!!! Hvor er det skønt for dig Becks!!!

Ja ikk hihi.. Tusinde tak søde

Og tillykke med lækker bøffen

Anmeld

24. november 2010

Becks

Diana... skriver:

EJJJ Hvor er det fed det var da absolut dagens bedste nyhed. HOLD op hvor er jeg glad på dine vegne. Det er bare så fedt for dig. Ihh og tiden skal nok gå hurtigt ej ej ej vild at tænke på at start næste år er du nok gravid det er sgu da for vild JAAAAA 

KRAM 

Hihi tak smukke

Anmeld

24. november 2010

Becks

KaMa skriver:

Super!!

Det er jeg glad for at høre. Godt du kom i de rigtige hænder. Mon ikke du sidder med veer om et års tid..

Hihi ja, det kunne være fedt

Kan takke dig for jeg kom i de rigtige hænder

Anmeld

24. november 2010

Becks

sismofutten skriver:

Jeg ville da også lige ønske dig tillykke - det er bare rigtig skønt for dig :-)

1000 tak :)

Anmeld

24. november 2010

Becks

Rosa skriver:

Hvor skønt at høre - seje dig!!!

Tak søde

Anmeld

24. november 2010

Becks

kitty skriver:

Hvor er du god Tutter, at have tabt dig så meget på så kort tid. Du har virkelig haft god gavn af medicinen!

Jeg glæder mig til at følge dig. Lige om snart er det måske dig der lægger mavebilleder ud

Ja, Metforminen har virkelig været til min fordel - SKØNT

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.