Jeg ved nu heller ikke om det røde vil skinne igennem hvis du ikke er bærer af det gen der giver rødt hår.
Eksempel:
Min mor havde rødt hår frem til omkring hvor hun fik mig, så begyndte hendes hårfarve at ændre sig til leverpostejsfarvet og det er det så nu. Hun har hendes røde år fra sin mor og der er ikke nogen rød hårede i hendes fars familie.
Jeg er selv rød håret og det ser ikke ud til at ændre sig, men jeg har det også fra begge sider, både fra mor og far.
Min kæreste derimod, er også rød håret (så vi er RIGTIG spændte på hvad hår farve vores guldklump har
), men han har det kun fra sin mors side. Hans bio far er sort håret. Kærestens røde farve er dog meget mørkere end den jeg har, så han har fået noget af sin fars farve. I mine øjne en flot rød hårfarve. Jeg selv har den der er lidt over i en mørk gulerod.
Der er mange der ikke ligger mærke til at min kæreste er rød håret, så det er nok hans fars farve gen der er stærkest i hans tilfælde. Men det er nu mere rødt end det er sort, når man kigger ordentligt efter 
Sandsynligheden for rødt/mørkerødt hår er der, men om den bliver der eller ej, det vil tiden vise 
Ved ikke lige om det her gav nogen som helst mening 
Synes umidelbart det blev lidt rodet *G*
Anmeld