Har ikke sovet i 7 måneder:-( (lidt langt)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. november 2010

Berg

Ni-ko-li-ne skriver:

ja og man gør det jo af frygt for at der virkelig er noget galt som gør ondt....

hvis han får panodil, så husk ikke at give det altid... man kan få hovedpine af at tage det hvis man får det for ofte...

hmmm jeg ville sige at i skulle en tur forbi ørelægen igen...

og en kiropraktor, for at se om der sidder noget i klemme et sted i kroppen

Vi giver ham kun panodil når det er helt galt:-) Har det skidt med at give ham medicin i tilfælde af at lægen har ret og det bare er en fix idè.

Hvis han har noget i klemme ville det så ikke have løsnet sig nu? Han er trods alt 16 mdr.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. november 2010

Berg

Nu har jeg i hvertfald fået en masse gode ting jeg kan tage med til børnelægen i eftermiddag. På et tidspunkt var jeg overbevidst om at det var ørerne det var galt med men det er vel udelukket når der er blevet tjekket 2 gange.

Anmeld

24. november 2010

Tulle28

Nej ikke endnu. Vi afventer kontrol hos børnelægen før vi går videre i den alternative verden. Men det er absolut en mulighed. Vi ved bare ikke hvad vi skal vælge.

Vi har fået anbefalet alverden alternative behandliger alt fra zoneterari, fysioterapi, healing osv osv. Hvad skal vi vælge????

Kirapraktor og sakral terapi er jo ikke heeelt alternativt - det ville jeg sige hvis du opsøgte en healer. Hvis jeg var dig ville jeg ikke tøve et sekund med at prøve det, det gør ingen skade (andet end en smule på din pengepung) og TÆNK nu hvis han har noget i klemme som kan afhjælpes hurtigt. Prøv evt. at skrive til eksperterne herinde på siden, der er jo både en zoneterapeut og en kiropraktor? De må da kunne give dig et svar.

Anmeld

24. november 2010

Berg

Kirapraktor og sakral terapi er jo ikke heeelt alternativt - det ville jeg sige hvis du opsøgte en healer. Hvis jeg var dig ville jeg ikke tøve et sekund med at prøve det, det gør ingen skade (andet end en smule på din pengepung) og TÆNK nu hvis han har noget i klemme som kan afhjælpes hurtigt. Prøv evt. at skrive til eksperterne herinde på siden, der er jo både en zoneterapeut og en kiropraktor? De må da kunne give dig et svar.

Tak for tippet. Tager den til mig:-)

Er det ikke en fysioterapeut vi skal opsøge hvis han har noget i klemme? Undskyld min uvidenhed...."

Anmeld

24. november 2010

Tulle28

Berg skriver:

Tak for tippet. Tager den til mig:-)

Er det ikke en fysioterapeut vi skal opsøge hvis han har noget i klemme? Undskyld min uvidenhed...."

Nej det er en kiropraktor:-) Nu ved jeg ikke hvor du bor, men prøv evt. at google kiropraktor, børn og din by. Ellers kan du sikkert få nogle tips, hvis du opretter en ny tråd herinde. Hvis du er medlem af "Danmark" får du tilskud. Jeg ville simpelthen få det tjekket med det samme, hvis jeg var dig, en fra min mødregruppes dreng skreg 24/7 de første 4 mdr. og de havde prøvet alt (inkl. zoneterapi og kranio sakral), men et besøg hos kiropraktoren viste at han var fuldstændig låst i ryg og nakke. Efter et par besøg var han en hel anden dreng. Og jo, selvom han er "så gammel" kan der godt sidde noget i klemme, det går jo ikke nødvendigvis væk af sig selv. Og uanset hvad, så kan det ihvertfald hjælpe dig til at føle at du GØR noget for at han får det bedre.

Anmeld

24. november 2010

Ni-ko-li-ne

Berg skriver:

Vi giver ham kun panodil når det er helt galt:-) Har det skidt med at give ham medicin i tilfælde af at lægen har ret og det bare er en fix idè.

Hvis han har noget i klemme ville det så ikke have løsnet sig nu? Han er trods alt 16 mdr.

der kan jo også sidde noget i klemme på voksne mennesker... det kan der også på de små

Anmeld

24. november 2010

Mathilde

Håber det går godt ved børnelægen idag.. skriv endelig en update.

Anmeld

24. november 2010

Berg

Så er vi hjemme igen.

Børnelægen mente umiddelbart at han skal scannes i fuld narkose. Men desværre har han lige fået skoldkopper så dem skal han af med først. Jeg skal ringe om en uge og fortælle hvordan det går og hvis han har det som hidtil vil hun indlægge ham til observation. Så er det op til sygehuset at bestemme om han skal scannes.

Samtidig syntes hun at det var en god idè at gå til en kirupraktor, da hun ikke kunne udelukke at der sidder noget i klemme. Så det er planen ind til videre.

Hun kiggede overhovedet ikke på de afførrings- og sove skemaer som vi så omstændigt har brugt en masse tid på. Irriterende. Så kunne vi jo ligeså godt have brugt tiden på noget mere fornuftigt.

Anmeld

24. november 2010

Maja88

du kan også prøve en osteopeut(staves) de er lidt en blanding af fys- kiropraktiker. kranie sekral ting

Anmeld

24. november 2010

Berg

Maja88 skriver:

du kan også prøve en osteopeut(staves) de er lidt en blanding af fys- kiropraktiker. kranie sekral ting

Se, det vidste jeg slet ikke der var noget der hed;-) Det er hermed noteret. Tak.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.