Har ikke sovet i 7 måneder:-( (lidt langt)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. november 2010

Ni-ko-li-ne

Berg skriver:

Det er lidt svært at forklare. Jeg kan forestille mig at jeg også render rundt med en hvis jeg får voldsom hovedpine i venstre side. Trækker øjet lidt sammen.

hmm mit bud er også at der er tryk oppe i hovedet evt mellemøret... men i har jo været ved ørelægen...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. november 2010

Ni-ko-li-ne

græder han når han vågner?

Anmeld

24. november 2010

Berg

Cris skriver:

Jo, jeg kan forstille mig, at han ikke sover på badeværelset, men i sin seng  

Jeg ved ikke, om du har kendskab til Fens Shui. Toilettet er ikke så godt at have i nærheden. Den dræner din energi og den smitter også med dårlig energi (lige meget hvor rent toilettet bliver gjord ) Hvis man have en seng som står mod en væg som har en toilet på den anden side, den vil give dårlig kvalitets søvn. Børnene er meget sensitiv og det kunne være, at han ikke havde det så godt. Men hvis der er en god afstand fra hans seng til toilettet, så er det ok. Og hvad med hans næse? I nat var det dårligt igen hos os. Jeg kan mærke, at han har en tæt næse og han er så lille til at kunne puste den. Hvis man ikke kan trække vejret, så bliver man self. ked af det om natten og gerne vil op af stå, så man kan få vejret igen. Han drikker gerne for jeg tror, at der hjælper til hans næse. Jeg ved ikke rigtigt, hvorfor han har sådan en tæt næse, for han er kun startet i institutionen i går og hans næse har været sådan i et styk tid. Jeg giver ham godt tøj med tøj på så jeg tænker, at det måske er en slags alergi? Jeg ville få ham tested for forskellige ting, men jeg ved ikke rigtigt, hvor man kan lade sig gør. Jeg må undersøge. Men jeg ville bare sige til dig om toilettet, for det kan være en grund at nogle børn sover urolige 

He he, nej han sover ikke op til toilettet.

Lige pt er han snottet men han har alligevel sovet rimeligt i nat. Han har ikke allergi (så vidt jeg ved).

Er lidt spændt på besøget hos børnelægen i eftermiddag.Han har i nattens løb fået nogle røde knopper i ansigt og på hænderne så det skal nok passe at han har fået skoldkopper eller lignende og så får jeg at vide at det er derfor han ikke kan sove

Anmeld

24. november 2010

Berg

Ni-ko-li-ne skriver:

græder han når han vågner?

Ja og rejser sig op

Anmeld

24. november 2010

Tulle28

Berg skriver:

Han sover faktisk ok når vi giver ham panodil. Men ørerne skulle jo være i orden.

Hmmm så kunne man jo godt tro der var noget som generer ham, som bliver bedøvet af den Panodil... Har I været ved kriopraktor eller kranio sakral terapeut?

Anmeld

24. november 2010

Ni-ko-li-ne

Berg skriver:

Ja og rejser sig op

det lyder bare SÅ meget som væske i mellemøret....

hmm.... tager du ham op eller giver du bare en tår vand og sut og så godnat?

Anmeld

24. november 2010

Berg

Mor til Frederic skriver:

Hm, har ikke prøvet selv at have et ørebarn. Så kender ikke helt tegnene på at det skulle være dem. 

Læste engang om et 'vride øre' råd, hvorpå man selv kunne tjekke om ørene fejler noget. 

Tænker på om han får væske nok? Siden han har gode og dårlige dage.. Væske mangel giver hovedpine og svimmelhed.

Håber ihvertfald de finder ud af noget. 

Vi fik selv brev i går til frederic's indlæggelse her den 6 dec. Hvad der skal ske der aner vi ikke, ud over at der er folk der skal vudere ham. Vi har gået til kontrol hver 2. mdr på børne amb i over 1 år nu, og endelig efter jeg fik dem overbevist om at ringe til dp - handler de...

Jeg tror da han får væske nok men det er da ihvertfald noget jeg kan gøre noget ved. Jeg ved jo ikke hvad han drikker når han er i dagpleje. Han tilbydes også vand når han vågner om natten.

Nogle gange kunne man ønske sig at det gik lidt hurtige når det gælder om at undersøge vores dyrebare børn. Vi skal bare huske på at det er spare tider og at alle er pressede. Men jeg synes tit jeg hører at forældrene må råbe højt før der sker noget.  Hvad er der med din søn? 

Anmeld

24. november 2010

Berg

Tulle28 skriver:

Hmmm så kunne man jo godt tro der var noget som generer ham, som bliver bedøvet af den Panodil... Har I været ved kriopraktor eller kranio sakral terapeut?

Nej ikke endnu. Vi afventer kontrol hos børnelægen før vi går videre i den alternative verden. Men det er absolut en mulighed. Vi ved bare ikke hvad vi skal vælge.

Vi har fået anbefalet alverden alternative behandliger alt fra zoneterari, fysioterapi, healing osv osv. Hvad skal vi vælge????

Anmeld

24. november 2010

Berg

Ni-ko-li-ne skriver:

det lyder bare SÅ meget som væske i mellemøret....

hmm.... tager du ham op eller giver du bare en tår vand og sut og så godnat?

Det er blevet værre i løbet af de sidste måneder. I starten kunne vi bare give ham sutten, evt. lidt vand og så putte ham igen. Men det er blevet meget sværrere. Nu skal vi tit have ham op og bruge 5 minutter på at trøste ham før vi kan putte ham igen.

Anmeld

24. november 2010

Ni-ko-li-ne

Berg skriver:

Det er blevet værre i løbet af de sidste måneder. I starten kunne vi bare give ham sutten, evt. lidt vand og så putte ham igen. Men det er blevet meget sværrere. Nu skal vi tit have ham op og bruge 5 minutter på at trøste ham før vi kan putte ham igen.

ja og man gør det jo af frygt for at der virkelig er noget galt som gør ondt....

hvis han får panodil, så husk ikke at give det altid... man kan få hovedpine af at tage det hvis man får det for ofte...

hmmm jeg ville sige at i skulle en tur forbi ørelægen igen...

og en kiropraktor, for at se om der sidder noget i klemme et sted i kroppen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.