wamse skriver:
Hvad siger han til det? Er han evt klar til at de kommer der ned? Jeg tror at det er en rigtig god ide at de besøger ham, men ikke før de værste abstinenser er overstået for hans vedkommende.
Når alle parter er klar, synes jeg absolut det er en god idé, at de ser ham. Det gjorde de fleste af os i behandlingen, som havde børn.
Ved børnene at han er, hvor han er nu?
de ved ikke at han er på afvænning, men de ved at han er et sted hvor han skal ha hjælp til at få de bedre.
jeg prøvede engang at forklare dem at deres far havde et problem med at drikke alkohol, men da de aldrig har set ham påvirket, kan de slet ikke forstå det. "han drikker jo bare cola" 
jeg spurgte dem om de ville besøge ham, men de afviser det helt. de vil først se ham når han har det bedre. kan ikke lade være med at tænke på om de afviser det fordi de er bange for hvad de vil møde.
måske jeg sku ringe derud og snakke med dem. de behandler det jo som en familie sygdom, så de vil vide hvad der er bedst for børnene. de kan også spørge ham om han overhovedet ønsker besøg.
Anmeld