er helt enig her. Hvis de ikke spørger så lad være med at fortælle noget. Hvis/når de spørger kan du fortælle at far er dårlig og derfor ikke kan se dem lige nu.
Ville ikke gøre noget stort ud af det og jo længere tid der går inden de spørger jo mindre tid skal de føle de venter.
synes da ellers nok du er hårdt ramt.
:-) Sisse
ja det har jeg også tænkt på... men samtidig overvejer jeg også at give alle 4 (5) børn beskeden på samme tid. min datter på 11 er meget nysgerrig, og lytter tit efter når vi snakker, så jeg er bange for at hun skal overhøre noget... så måske var det nemmere bare at sige "sandheden" fra starten af 
jeg synes det var værst da deres farmor døde, fordi det kom meget pludseligt. farfars død gjorde mig trist... men det var forventet.... dette her var (på et eller andet plan) også forventet.
så håber ikke jeg kommer til at lyde kynisk eller kold... men efter mange år med en misbruger.... så tar man den slags med ophøjet ro. jeg frygtede jo at han var død... så for mig er afvænningen ikke det store chok. er bare ked af at børnene skal savne ham.
Anmeld