Brug af sæddonor, hjælp! :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. november 2010

Blomsterpigen

Tak skal du have  Det håber jeg også. Er allerede helt oppe at køre over at jeg har fået en tid på onsdag. Troede ikke at det gik så stærkt. Kunne allerede få en tid her i eftermiddag, men det kan jeg desværre ikke.

Glæder mig helt vildt til på onsdag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. november 2010

Carina1977

Blomsterpigen skriver:

Tak skal du have  Det håber jeg også. Er allerede helt oppe at køre over at jeg har fået en tid på onsdag. Troede ikke at det gik så stærkt. Kunne allerede få en tid her i eftermiddag, men det kan jeg desværre ikke.

Glæder mig helt vildt til på onsdag

Du må lige skrive igen på onsdag, omkring hvordan det gik   Kan godt forstå du glæder dig. Når først beslutningen er truffet, så kan det jo ikke gå hurtigt nok

Anmeld

19. november 2010

dorthemus

Blomsterpigen skriver:

Tillykke med graviditeren Heidi, hvor er det fantastisk

Må jeg høre jer forskellige hvor lang tid det hele tog? Jeg  har idag ringet til klinikken og har fået en tid til samtale på onsdag. Jeg er helt inforstået med at jeg selv skal betale, det har jeg hele tiden regnet med.

Er meget interesseret i at høre hvor meget I har betalt, hvor lang tid det tog før der var "gevinst" og hvordan det hele forløb. Håber der er nogen der har lyst til at dele sine erfaringer med mig. På forhånd tak

Jeg var først tilknyttet Rigshospitalets fertilitetsklinik, men sprang fra lige inden samtalen efter 3 måneders ventetid (prøver etc.). Jeg ville hellere have en åben donor og så blev jeg tilknyttet Stork Klinik i Kbh hvor jeg blev insemineret et par uger efter og blev gravid med det samme og nu har jeg lille Runa på snart 6 måneder

Jeg betalte 5900 kr. for sæden.

Anmeld

19. november 2010

tinasmor

Carina1977 skriver:

Det burde være lige så nemt at adoptere. synes det er så synd, når folk bliver afvist bare fordi de f.eks. har gigt. man kan jo sagtens blive en glimrende forælder selvom man har ondt engang imellem.

Enig

Anmeld

19. november 2010

Blomsterpigen

Dorthemus: Dejligt at du blev gravid med det samme  Er det fordi du brugte åben donor at det kostede det? For kan se mange steder hvor man kun skal betale omkring 1500 kr.

Anmeld

19. november 2010

dorthemus

Blomsterpigen skriver:

Dorthemus: Dejligt at du blev gravid med det samme  Er det fordi du brugte åben donor at det kostede det? For kan se mange steder hvor man kun skal betale omkring 1500 kr.

Tak  Ja så er det dyrere, men jeg er stor modstander af anonyme donorer og jeg kunne bare ikke vælge sådan én. Min datter skal have mulighed for, at få oplysninger om ham hvis hun ønsker det senere hen.

Anmeld

19. november 2010

Blomsterpigen

Ja det har du helt ret i. Det burde jeg også overveje, inden jeg går igang. Jeg troede slet ikke at det var muligt her i Danmark at bruge en som ikke var anonym

Anmeld

19. november 2010

dorthemus

Blomsterpigen skriver:

Ja det har du helt ret i. Det burde jeg også overveje, inden jeg går igang. Jeg troede slet ikke at det var muligt her i Danmark at bruge en som ikke var anonym

Læger må ikke inseminere med åben sæd, men på private jordmoderklinikker kan man vælge den mulighed. Jeg synes du skal gøre det på dit barns skyld.

Anmeld

19. november 2010

Vial

Carina1977 skriver:

Det burde være lige så nemt at adoptere. synes det er så synd, når folk bliver afvist bare fordi de f.eks. har gigt. man kan jo sagtens blive en glimrende forælder selvom man har ondt engang imellem.

Ja, det er groft. Det er nok bedre med en handicappet mor i Danmark end at bo på et kedeligt børnehjem et sted i et uland!

Anmeld

19. november 2010

dorthemus

KaMa skriver:

Ja, det er groft. Det er nok bedre med en handicappet mor i Danmark end at bo på et kedeligt børnehjem et sted i et uland!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.