Brug af sæddonor, hjælp! :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.254 visninger
33 svar
0 synes godt om
18. november 2010

Blomsterpigen

Er der nogen som har brugt det herinde, som kunne tænke sig at fortælle hvad der kræves af en før man kan benytte dette som enlig?

Her tænker jeg bl.a. på alder, uddannelse, fast arbejde osv. osv. Håber I vil hjælpe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. november 2010

Vial

Det kræver "bare", at du går til lægen og får en henvisning til en fertilitetsklinik. Der vil lægen så afgøre om du kan blive insemineret med donorsæd. Fx om din fysik er i orden - altså ikke er for overvægtig.

Egentlig ret skræmmende, men måske meget fair: Det er lige så let som når et hvilket som helst par vil lave babyer... Jeg håber dog, at den praktiserende læge lige vurderer sin patient inden h*n udstikker henvisning til fertilitetsklinik.

Pøj pøj - det er skønt at være selvvalgt singlemor

Anmeld

19. november 2010

Blomsterpigen

Tak skal du have Så vil jeg ringe til lægen og bestille en tid

Anmeld

19. november 2010

Heidisbebs

Jeg kontaktede en privat klinik uden henvisning fra lægen, men betalte så også selv...Nu er jeg 8 uger henne :-)

Anmeld

19. november 2010

Vial

Heidisbebs skriver:

Jeg kontaktede en privat klinik uden henvisning fra lægen, men betalte så også selv...Nu er jeg 8 uger henne :-)

Tillykke med graviditeten. HVor er det fantastisk

Anmeld

19. november 2010

twinboys

Heidisbebs skriver:

Stort tillykke

Anmeld

19. november 2010

dorthemus

Heidisbebs skriver:

Tillykke med graviditeten...jeg har selv fået en datter vha sæddonation

Anmeld

19. november 2010

Blomsterpigen

Tillykke med graviditeren Heidi, hvor er det fantastisk

Må jeg høre jer forskellige hvor lang tid det hele tog? Jeg  har idag ringet til klinikken og har fået en tid til samtale på onsdag. Jeg er helt inforstået med at jeg selv skal betale, det har jeg hele tiden regnet med.

Er meget interesseret i at høre hvor meget I har betalt, hvor lang tid det tog før der var "gevinst" og hvordan det hele forløb. Håber der er nogen der har lyst til at dele sine erfaringer med mig. På forhånd tak

Anmeld

19. november 2010

Carina1977

KaMa skriver:

Det kræver "bare", at du går til lægen og får en henvisning til en fertilitetsklinik. Der vil lægen så afgøre om du kan blive insemineret med donorsæd. Fx om din fysik er i orden - altså ikke er for overvægtig.

Egentlig ret skræmmende, men måske meget fair: Det er lige så let som når et hvilket som helst par vil lave babyer... Jeg håber dog, at den praktiserende læge lige vurderer sin patient inden h*n udstikker henvisning til fertilitetsklinik.

Pøj pøj - det er skønt at være selvvalgt singlemor

Det burde være lige så nemt at adoptere. synes det er så synd, når folk bliver afvist bare fordi de f.eks. har gigt. man kan jo sagtens blive en glimrende forælder selvom man har ondt engang imellem.

Anmeld

19. november 2010

Carina1977

Blomsterpigen skriver:

Er der nogen som har brugt det herinde, som kunne tænke sig at fortælle hvad der kræves af en før man kan benytte dette som enlig?

Her tænker jeg bl.a. på alder, uddannelse, fast arbejde osv. osv. Håber I vil hjælpe

Jeg vil bare lige sige pøj pøj til dig  håber din drøm snart går i opfyldelse

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.