Råbte i af jordemoderen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. november 2010

missie20

Tror jeg sagde højt:"Av for helvede" og :"Giv mig noget bedøvelse" som jeg ikke måtte få. Det havde jeg lidt svært ved at acceptere. Og da jeg havde ligget i veer i 8-9 timer og lavede åndedræts øvelser med åben mund, kommer min mor og spørger om jeg vil have en kiks  Der vrissede jeg nok lidt af hende. Dumt spørgsmål syntes jeg, når jeg var tør som en ørken inde i munden.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. november 2010

NessaXenia

Mor til Elias 13.01.10 skriver:

Samme her og fik en meget smuk og dejlig søn ud af den  Vi er formet til det af naturen, din krop skal nok hjælpe dig.

ush jeg håber da min krop vil hjælpe mig

han ser dejlig ud din søn

Anmeld

18. november 2010

2babygirls

Nej jeg råbte heller ikke, og Martin eller jordemoderen fik ikke skæld ud på noget tidspunkt.

Mine veer startede lørdag morgen kl 7 og hun blev først født søndag kl 22.11

Selvfølgelig gør det ondt og fik også sagt av pænt mange gange mens hun var på vej ud, og at jeg var sulten, men ingen råb eller skæld ud..

Synes det er synd for dem omkring en, uanset hvor ondt det så end gør.

Anmeld

18. november 2010

quar20

Hmmm.. Må være ærlig og indrømme at jeg kom til at råbe HOLD SÅ KÆFT RASMUS ) Men altså Liam stod skævt i bækkenet lige inden han sku presses helt ud, og der stod jeg på alle fire og bed i madrassen.. Imens stod Rasmus på min venstre side og min skønne JM på højre side..!! Imens den ene presseve melder sig oveni den anden, begynder Rasmus at fyre en latterlig blondine vits af til min JM..!!

Anmeld

18. november 2010

Hasselnødden

quar20 skriver:

Hmmm.. Må være ærlig og indrømme at jeg kom til at råbe HOLD SÅ KÆFT RASMUS ) Men altså Liam stod skævt i bækkenet lige inden han sku presses helt ud, og der stod jeg på alle fire og bed i madrassen.. Imens stod Rasmus på min venstre side og min skønne JM på højre side..!! Imens den ene presseve melder sig oveni den anden, begynder Rasmus at fyre en latterlig blondine vits af til min JM..!!

Timing!

Anmeld

18. november 2010

Marco2

Råbte intet af nogen af dem. Det ville for mig være grænseoverskridende at tale grimt eller råbe af folk - til hverken folk jeg kender eller ikke kender. Så talte "ordentligt" til både kæreste og jordemoder under hele forløbet.

AG

Anmeld

18. november 2010

SiLiMiMa

NEJ! Kunne jeg aldrig finde på!!! ikke engang i den enorme smerte.... men jeg brølede som en ko i presseperioden - hihihi..... jeg sagde endda undskyld til JM efter min første fødsel, fordi jeg havde råbt sådan, men JM sagde bare, at "det var da ingenting"

heise, som næsten havde mere ondt af JM i afsnittet igår end af Nikita...... undskyld "natte"

Anmeld

18. november 2010

MorTilGustav

Heldigvis gik min fødsel af Gustav meget hurtig (vandet går kl ca 23 og han er født 1.35), så det hele gik pænt stærkt. JM kunne se jeg ikke ville kunne nå at få noget smertestillende, så jeg sagde vist pænt surt "jamen der må sgu da være NOGET jeg kan få?!" Så fik jeg en varmepude.. Yay.
Da jeg fik lov at presse skreg jeg vist en underlig lyd, men JM sagde "prøv at fokusér al energien på at presse i stedet for" og så tænkte jeg bare "OKAY SÅ. Så skal det fandme være nu", og så kom hovedet. Hele herligheden var ude i 3. pres

Anmeld

18. november 2010

quar20

Mor til Elias 13.01.10 skriver:

Timing!

Lige præcis..!! Måske ikke det bedste tidspunkt at fyre sådan en joke af Men sagde pænt undskyld bagefter og spurgte hvad den endte med  DUMME MIG

Anmeld

18. november 2010

Svei

Carina1977 skriver:

Sidder lige og ser de unge mødre, og kom til at tænke på, hvor mange herinde, der egentlig råbte af den stakkels jordemoder?

Jeg råbte faktisk ikke af nogen, hverken af jordemoderen eller min søns far. Faktisk ville jeg helst bare have at der ikke var nogen der snakkede til mig. jeg tacklede smerterne bedst ved at lukke mig inde i mig selv, og derved lukke af for alt andet. jeg råbte ikke af nogen, jeg skreg ikke, jeg var bare stille.

Og ja sådan var det faktisk....de var faktisk lidt imponeret over mig.

men gu gjorde det da ondt  men fandt hurtigt ud af, hvilken måde der virkede bedst for mig.

Næ, men var ked fordi jeg på ingen måde blev taget alvorligt og bare fik lov at gå rundt selv...var så skidt en oplevelse og jordmoderen som var sammen med mig de fleste timer var endda hende der tog imod mig...lidt pudsigt, men dumme dame...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.