tvillingemaven 36+5

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. november 2010

Lotus86

Jeg har fuldt dig i tavshed på sidelinjen lige siden den dag du skrev at i sørme ventede tvillinger, og jeg synes det er helt vildt at tiden er gået så stærkt det har været rigtig spændende at følge din udvikling, og kan kun tilslutte mig alle de andre, og sige at du er super sej, det så sejt gået..

Alt held og lykke på torsdag, når alt er gået så godt indtil videre, så er jeg sikker på det også gør det der. Jeg glæder mig til at se jeres to vidundere

Knus Nanna

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. november 2010

mullesmith2

Tak allesammen hvor er i søde  Så er det 37+0 idag jubii og kun 3 dage til jeg skal se mine sønner. Åh gud er sku lidt nervøs, men det skal man jo nok være. I må alle have en rigtig god dag kram.

Anmeld

15. november 2010

Shibby

Det her er mega vildt..!

Så er det sgu lige om snart du er mor

Ret utroligt hvis man skruer tiden 1½ år tilbage. Singlepige ^^ 1½år senere, Nogens kæreste,nogens papmor,sammenboene og snart mor til tvillinger

Anmeld

15. november 2010

_-Kathrine-_

Så smuk mave - du bærer det flot.. :-)

Men kan godt forstå du gerne vil have dem ud nu :-)

Held og lykke med det hele.....

Anmeld

15. november 2010

SussieThyssen

mullesmith2 skriver:

Godt at høre det er en god oplevelse, glæder mig også ekstremt meget, og er lidt nervøs på drengenes vejne, håber de er sunde og raske

Holybalony for en flot mave.
Den slår alligevel min med Nickolai 
Er sikker på du får et par ordenlige krudtkarle...wauu!!
Og sikke en energi.
Spekulerer bare på hvordan du overhovedet kan nå ind til køkkenbordet hehe 
Eiii er altså stang misundelig. Du ser jo skidegodt ud pige
Jeg ønsker dig alt, alt det bedste.
Håber du får en super oplevelse når de to troldunger skal ud, og venter spæææændt på at høre FB.

Kææææmpeknus
Sussie

Anmeld

15. november 2010

mullesmith2

Hihi i er søde allesammen  Ja det er skisme vildt med den store mave og ja det er også lidt svært og hårdt at komme ind til køkkenbordet når jeg bager hehe men hvor der er vilje er der vej og jeg ville bare have småkager og boller mmm heheh

Anmeld

22. november 2010

MigSS

Tillykke, og held og lykke.. Godt med så meget overskud

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.