mullesmith2 skriver:
Jeg kan simpelthen ikke lade være med at lave noget, tiden skal bare flyve afsted, og selvom man får ondt i ryggen af at stå og ælte dej og være foroverbøjet ind over køkkenbordet så er det bare det hele værd, fordi jeg komer til at tænke på noget andet og får lavet noget nyttigt og brugt noget energi. Jeg føler også det bliver nemmere alting når jeg holder mig igang med noget. Har da ondt i mit skamben helt sindsygt men altså det er ikke værre end at jeg bare lige må slæbe fødderne hen over gulvet istedet for at løfte dem haha det lyder så sødt når jeg kommer gående siger min mor altid når hun høre de slæbende fødder hehe
hahaha... kan næsten høre det.... 
Aj jeg fik så også svær svangerskabsforgiftning de sidste 14 dage inden mit aks.... tabte jo 17 kg. på en uge efter jeg havde født, det var bare vand jeg havde i kroppen.... jeg var SÅ hævet... og var ved at udvikle en blodprop i lungen også.. så jeg var RIGTIG skidt.. mit blodtryk lå på 170/130 ... så der var en grund til jeg ikke rørte mig 
Synes det er fantastisk at du gør det... og ja det får sku tiden til at glide lidt nemmere 
Glæder familien sig ikke? twins 
Jeg har selv et par tvillinge brødre på 11 år, de blev født 37. uge og vejede 3800g og 3650g... Så er spændt på hvor store dine er.. nok derfor jeg følger dig så meget som jeg gør 
Anmeld