tvillingemaven 36+5

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10.171 visninger
36 svar
1 synes godt om
13. november 2010

mullesmith2

Så er der nok lige det måske sidste billede af tvillingemaven, ellers tager vi nok lige et her på torsdag inden kejsersnit også  Undskylder jeg ikke lige ser så godt ud men har bagt småkager og boller det meste af dagen og være hjemme hos mor og spise så er blevet lidt træt hehe Men i skal da ikke snydes for billeder af den gigantiske mave.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. november 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

hvor bliver det bare spændende!!!!!

Jeg var lige ved at få vandet galt i halsen, for jeg troede der stod at du havde bagt småkager og bollet hele dagen hahaha

du har garanteret skrevet det på et tidspunkt, men hvorfor skal du egentlig have kejsersnit?

Anmeld

13. november 2010

Ryberg

har du bagt boller og småkager og så ser du alligevel så fantastisk ud????

Hold da op!!! hvor er det bare en dejlig mave.. og hvor bliver det bare spændende på torsdag!!!

Ser virkelig frem til billeder og FB

og flere mave billeder

Anmeld

13. november 2010

mullesmith2

Caroline86 skriver:

hvor bliver det bare spændende!!!!!

Jeg var lige ved at få vandet galt i halsen, for jeg troede der stod at du havde bagt småkager og bollet hele dagen hahaha

du har garanteret skrevet det på et tidspunkt, men hvorfor skal du egentlig have kejsersnit?

Hahaha Åh gid det var så vel.  Jamen det er simpelthen fordi lægerne og jormødrenen mener der er så mange ting der allerede nu tyder på det ville ende ud i kejsersnit alligevel. 1. jeg er førstegangsføddende 2. det er kun den ene der vender i hovedestilling 3. de deler moderkage 4. risiko for akut TTTS (Twin to Twin Transfusion syndrom) Det betyder at når tvilling A er på vej gennem fødseslkanalen og bliver godt presset sammen kan der ske det at der presses blod fra den tvilling over i den anden via navlesnoren der stadig ligger i maven og derved får den ene blodmangel og den anden for meget.

Så det er i bund og grund derfor de har valgt at anbefale mig at få kejsersnit. Så jeg følger selfølgelig deres råd og vælger den sikre vej.

Anmeld

13. november 2010

mullesmith2

har du bagt boller og småkager og så ser du alligevel så fantastisk ud????

Hold da op!!! hvor er det bare en dejlig mave.. og hvor bliver det bare spændende på torsdag!!!

Ser virkelig frem til billeder og FB

og flere mave billeder

Ja jeg har virkelig svedt i køkkenet idag og igår aftes bagte jeg også lige en omgang småkager, så nu har jeg to dåser fyldt med to slags småkager og boller i fryseren til når engang vi er hjemvendt fra sygehuset og der kommer gæster og vil se babyer

Anmeld

13. november 2010

Ryberg

mullesmith2 skriver:

Ja jeg har virkelig svedt i køkkenet idag og igår aftes bagte jeg også lige en omgang småkager, så nu har jeg to dåser fyldt med to slags småkager og boller i fryseren til når engang vi er hjemvendt fra sygehuset og der kommer gæster og vil se babyer

Sikke da et fantastisk overskud.....

Da jeg var 36+5 magtede jeg næsten ikke engang og gå ud og lave en rugbrød til mig selv....

Du er sej!

Anmeld

13. november 2010

mullesmith2

Sikke da et fantastisk overskud.....

Da jeg var 36+5 magtede jeg næsten ikke engang og gå ud og lave en rugbrød til mig selv....

Du er sej!

Jeg kan simpelthen ikke lade være med at lave noget, tiden skal bare flyve afsted, og selvom man får ondt i ryggen og maven bliver hård af plukveer af at stå og ælte dej og være foroverbøjet ind over køkkenbordet så er det bare det hele værd, fordi jeg kommer til at tænke på noget andet og får lavet noget nyttigt og brugt noget energi. Jeg føler også det bliver nemmere alting når jeg holder mig igang med noget. Har da ondt i mit skamben helt sindsygt men altså det er ikke værre end at jeg bare lige må slæbe fødderne hen over gulvet istedet for at løfte dem haha det lyder så sødt når jeg kommer gående siger min mor altid når hun høre de slæbende fødder hehe

Anmeld

13. november 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
mullesmith2 skriver:

Hahaha Åh gid det var så vel.  Jamen det er simpelthen fordi lægerne og jormødrenen mener der er så mange ting der allerede nu tyder på det ville ende ud i kejsersnit alligevel. 1. jeg er førstegangsføddende 2. det er kun den ene der vender i hovedestilling 3. de deler moderkage 4. risiko for akut TTTS (Twin to Twin Transfusion syndrom) Det betyder at når tvilling A er på vej gennem fødseslkanalen og bliver godt presset sammen kan der ske det at der presses blod fra den tvilling over i den anden via navlesnoren der stadig ligger i maven og derved får den ene blodmangel og den anden for meget.

Så det er i bund og grund derfor de har valgt at anbefale mig at få kejsersnit. Så jeg følger selfølgelig deres råd og vælger den sikre vej.

ja, det kan jeg skisme godt forstå!

Planlagt kejsersnit er en skøn oplevelse! Du kan virkelig nyde din "fødsel" og der er så mega god stemning på stuen! Glæd dig!!!! Ved jeg også du gør

Personligt er jeg MEGET spændt på at se indholdet af den mavse!!!

Anmeld

13. november 2010

Ryberg

mullesmith2 skriver:

Jeg kan simpelthen ikke lade være med at lave noget, tiden skal bare flyve afsted, og selvom man får ondt i ryggen af at stå og ælte dej og være foroverbøjet ind over køkkenbordet så er det bare det hele værd, fordi jeg komer til at tænke på noget andet og får lavet noget nyttigt og brugt noget energi. Jeg føler også det bliver nemmere alting når jeg holder mig igang med noget. Har da ondt i mit skamben helt sindsygt men altså det er ikke værre end at jeg bare lige må slæbe fødderne hen over gulvet istedet for at løfte dem haha det lyder så sødt når jeg kommer gående siger min mor altid når hun høre de slæbende fødder hehe

hahaha... kan næsten høre det....

Aj jeg fik så også svær svangerskabsforgiftning de sidste 14 dage inden mit aks.... tabte jo 17 kg. på en uge efter jeg havde født, det var bare vand jeg havde i kroppen.... jeg var SÅ hævet... og var ved at udvikle en blodprop i lungen også.. så jeg var RIGTIG skidt.. mit blodtryk lå på 170/130 ... så der var en grund til jeg ikke rørte mig

Synes det er fantastisk at du gør det... og ja det får sku tiden til at glide lidt nemmere

Glæder familien sig ikke? twins

Jeg har selv et par tvillinge brødre på 11 år, de blev født 37. uge og vejede 3800g og 3650g... Så er spændt på hvor store dine er.. nok derfor jeg følger dig så meget som jeg gør

Anmeld

13. november 2010

mullesmith2

Caroline86 skriver:

ja, det kan jeg skisme godt forstå!

Planlagt kejsersnit er en skøn oplevelse! Du kan virkelig nyde din "fødsel" og der er så mega god stemning på stuen! Glæd dig!!!! Ved jeg også du gør

Personligt er jeg MEGET spændt på at se indholdet af den mavse!!!

Godt at høre det er en god oplevelse, glæder mig også ekstremt meget, og er lidt nervøs på drengenes vejne, håber de er sunde og raske

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.