KittyGirl skriver:
hahaha... kan næsten høre det.... 
Aj jeg fik så også svær svangerskabsforgiftning de sidste 14 dage inden mit aks.... tabte jo 17 kg. på en uge efter jeg havde født, det var bare vand jeg havde i kroppen.... jeg var SÅ hævet... og var ved at udvikle en blodprop i lungen også.. så jeg var RIGTIG skidt.. mit blodtryk lå på 170/130 ... så der var en grund til jeg ikke rørte mig 
Synes det er fantastisk at du gør det... og ja det får sku tiden til at glide lidt nemmere 
Glæder familien sig ikke? twins 
Jeg har selv et par tvillinge brødre på 11 år, de blev født 37. uge og vejede 3800g og 3650g... Så er spændt på hvor store dine er.. nok derfor jeg følger dig så meget som jeg gør 
Ork shit et par store brødre håhåhå
Flot vægt og dygtig mor du har hehe
Ej puha det der svangerskabsforgiftning er noget lort. Jeg har lige fået målt blodtryk af kæresten herhjemme, han købte sådan et apperat fordi han selv havde mistanke om for højt blodtryk engang, men mit blodtryk er heldigvis fint endnu det ligger i den høje ende af normal, men inden for normal. Det var da vildt med blodprop og alt muligt
Mht. vand i kroppen så er det da vildt nok med 17kg på en uge, men det var inklussiv baby og det hele eller??
Har selv meget vand i benene og anklerne især, det klør og strammer, har også en stor væskeophobning nederst på maven nærmest under maven, så jeg er også bare fyldt med vand, kan slet ikke have sko på, går rundt i sådan nogen sandaler der er lavet flere huller i så de kan spændes ekstra ud og de er endda for stramme
Det er ekstremt, glæder mig så vildt til at slippe af med det.
Anmeld