tvillingemaven 36+5

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. november 2010

B&J

Hold da op maven sidder virkelig så flot syntes jeg... og dejligt med alt den energi du har dig 

glæder mig så meget til af se de to små guldklumper

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. november 2010

Caroline86

mullesmith2 skriver:

Godt at høre det er en god oplevelse, glæder mig også ekstremt meget, og er lidt nervøs på drengenes vejne, håber de er sunde og raske

det er perfekte når du kommer ud, søde!!

Du har jo været en haj til at holde dem derinde så de har da de bedste forudsætninger for en god start på livet

Anmeld

14. november 2010

quar20

WOOOOOOOW det kalder jeg en dejlig babyhule som gemmer på to helt vidunderlige drenge - det er jeg slet ikke i tvivl om

Ønsker dig ALT held og lykke på Torsdag - glæder mig til fb og en masse billeder

Anmeld

14. november 2010

mullesmith2

piadas skriver:

Aj, hvor er du altså fin! Elsker dine billeder!

Ved du hvor store de er nu?

Tak  Jeg ved kun hvad de vejede til scanning 2.nov, som var den sidste scanning. 2750g blev tvilling A målt til og 3060g blev B målt til men det er jo ved at være 2 uger siden så ved ikke hvor meget de har taget på siden

Anmeld

14. november 2010

mullesmith2

Caroline86 skriver:

det er perfekte når du kommer ud, søde!!

Du har jo været en haj til at holde dem derinde så de har da de bedste forudsætninger for en god start på livet

Ja jeg håber bare du har ret, at de er helt perfekte og intet fejler. Men man er jo nok altid lidt små nervøs for om det nu er godt nok derinde, det var jeg også før scanning hver gang, man vidste jo aldrig om der var noget skidt med dem derinde. Men heldigvis har de bare klaret det så fint derinde og vokset rigtig flot og delt pænt om blodforsyningen og nærringen igennem deres fælles moderkage  Så mor her kan ikke være gladere.

Anmeld

14. november 2010

Ranarupta

Ihh, du er simpelthen sååå smuk! 
Det må være to smuksakker, der ligger derinde og godter sig

Glæder mig meget til at høre om de sidste dage og selve KS'et - og så selvfølgelig at blive spammet med billeder af twinse-drengene!

Anmeld

14. november 2010

Kruse90

ihhh hvor jeg glæder mig til at se indholdet af din kæmpe gravide mange.
De er jo også nogle store babyer

Anmeld

14. november 2010

Becks

mullesmith2 skriver:

Så er der nok lige det måske sidste billede af tvillingemaven, ellers tager vi nok lige et her på torsdag inden kejsersnit også  Undskylder jeg ikke lige ser så godt ud men har bagt småkager og boller det meste af dagen og være hjemme hos mor og spise så er blevet lidt træt hehe Men i skal da ikke snydes for billeder af den gigantiske mave.

Altså  Du bliver smukkere og smukkere

Har fulgt dig lidt på sidelinjen og glæder mig til og se dine 2 prinser 

Anmeld

14. november 2010

ønskebørn74

mullesmith2 skriver:

Så er der nok lige det måske sidste billede af tvillingemaven, ellers tager vi nok lige et her på torsdag inden kejsersnit også  Undskylder jeg ikke lige ser så godt ud men har bagt småkager og boller det meste af dagen og være hjemme hos mor og spise så er blevet lidt træt hehe Men i skal da ikke snydes for billeder af den gigantiske mave.

Hej smukke... Du er bare skøn gravid... Min mand blev helt bekymret da han så din store mavse... Hans udbrud, hold da op, er hun ok???... Du er bare for sej at du kan holde til de store drenge... Synes du er smuk gravid og glæder mig hver gang jeg ser dig til min egen mave...

Knus og Kram Lene

Anmeld

14. november 2010

LR85

mullesmith2 skriver:

Hahaha Åh gid det var så vel.  Jamen det er simpelthen fordi lægerne og jormødrenen mener der er så mange ting der allerede nu tyder på det ville ende ud i kejsersnit alligevel. 1. jeg er førstegangsføddende 2. det er kun den ene der vender i hovedestilling 3. de deler moderkage 4. risiko for akut TTTS (Twin to Twin Transfusion syndrom) Det betyder at når tvilling A er på vej gennem fødseslkanalen og bliver godt presset sammen kan der ske det at der presses blod fra den tvilling over i den anden via navlesnoren der stadig ligger i maven og derved får den ene blodmangel og den anden for meget.

Så det er i bund og grund derfor de har valgt at anbefale mig at få kejsersnit. Så jeg følger selfølgelig deres råd og vælger den sikre vej.

Kan godt forstå du vælger kejsersnit, og jeg kan kun sige:

GLÆD DIG!

Det er en fantastisk oplevelse, hele forløbet.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.