julehjælp ønskes

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
14. november 2010

mortil3under5

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Ihhh hvor godt. Håber i for den tiltrængte hjælp.

Og i øvrigt, sejt du sådan beder om hjælp. Det kræver mod og styrke.

ja jeg . og mange tak for de flotte ord. man bliver jo nød til at bide i citronen nogle gange. og så er det bare rigtig rart med så søde ord fra folk. jule knus fra mig.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. november 2010

Mira0911

mortil3under5 skriver:

hej jeg kan ikke søge om julehjælp ved dansk folkehjælp da min kæreste ikke er på overførselsindkomst.

det er det der står på siden. men jeg kunne sidste år, de må have lavet noget om.

Okey... Der hvor jeg er i aktivering er der par med børn som Jer, som søger hos dem i år... 

Anmeld

14. november 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Jeg er MÅSKE i Skive i Julen, så hvis noget skal formidles til Jer fra KBH så kan jeg måske godt tage det med over til jer.

Bil til at komme forbi med det kan jeg så låne af familien.

Jeg er måske i udlandet, men så kan jeg evt. sende det med manden over, hvis muligt.

Anmeld

14. november 2010

katja26

mortil3under5 skriver:

mange mange tak hvor er det bare sødt af dig. jeg skriver en pb til dig nu.

Det var da så lidt man skal hjælpe hvis man kan når det drejer sig om jul de skal ha det godt jo

er der noget bestemt de ønsker må du meget gerne sende en lille ønske seddel med og skriver til dig så snart det er sendt

Anmeld

14. november 2010

mortil3under5

mange tak det er virkelig sødt af dig, det vil jeg lige huske på :-) knus

Jeg er MÅSKE i Skive i Julen, så hvis noget skal formidles til Jer fra KBH så kan jeg måske godt tage det med over til jer.

Jeg er måske i udlandet, men så kan jeg evt. sende det med manden over, hvis muligt.

Anmeld

14. november 2010

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Fandt forresten denne side, hvor man kan købe brugt til børn:

http://www.barnligt.dk/

Anmeld

14. november 2010

mortil3under5 skriver:

manga tak det er virkelig sødt af dig, det vil jeg lige huske på :-) knus

Hvad med julegodter??? det mangler i vel også hvis i ikke får en julepakke fra en organisation?

Jeg vil meget gerne hjælpe.

Anmeld

14. november 2010

Carina1977

- skriver:

Vi har nu ikke flere penge end dig, så måske i skal omprioritere lidt, mon ikke det hele nok skal gå så?

Ja det har vi heller ikke, men jeg skal så heldigvis holde jul hos min lillebror i år, og skal kun sørge for drikkevarerne....dertil kommer så julegaverne. Men jeg tror godt det kan blive svært økonomisk, hvis man skal holde jul hjemme ved sig selv og skal igang med den helt store juleindkøb.

Anmeld

14. november 2010

mortil3under5

- skriver:

Vi har nu ikke flere penge end dig, så måske i skal omprioritere lidt, mon ikke det hele nok skal gå så?

hvis vores børn havde været lidt ældre så tror jeg også godt at det kunne havde gået, men vi har 2,5 der bruger ble. vi køber de billigste af dem de kan tåle og træner helt vildt med at gøre dem ble frie, men de er ikke helt klar til det de 2 mindste. det giver bare en masse vaske tøj

og jov det skal da gå på en eller anden måde. jeg ved bare ikke helt hvor vi skal spare. ellers så havde jeg gjort det.  jeg vender virkelig hver krone.

Anmeld

14. november 2010

Carina1977

- skriver:

julen er jo ikke dyrere end man gør den til....

men håber da trådstarter finder ud af noget

Nej men nok kedeligt at sidde med havregrød juleaften *griner*  Jeg skal også blive bedre til at spare op til julen. hvert år siger jeg til mig selv at nu skal jeg have sparet op til det...og hvad sker der??? nada får aldrig sparet op, typisk

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.