julehjælp ønskes

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
14. november 2010

mortil3under5

ladydan1 skriver:

mødrehjælpen..og man kan godt søge der selvom børnene ikke går i skole.

kirkens korshær kan man også søge hos

:-) Sisse

jamen så prøver jeg lige det mange tak.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. november 2010

Carina1977

Ja det er ikke så sjovt ikke at have så mange penge i julen. Jeg har 3500 kr, i næste måned, og det er til alt inklusiv julegaver. jeg gør så det at jeg deler pengene op i 4 portioner dvs. så har jeg ca. 850 kr. pr. uge. så handler jeg så billigt ind jeg kan, og det der er tilovers hver uge, kan så gå til julegaver. folk må få små julegaver i år, men det er jo heller ikke gaverne det handler om, men bare det at være sammen som familie

jeg håber du får den hjælp du har brug for. I nogen kommuner kan man også søge hjælp. Der hvor jeg bor er der i hvert fald en jule-fond man kan søge ved via kommunen med ansøgningsskema. Måske du skulle undersøge om der også var sådan noget i din kommune?

I hvert fald så håber jeg at i får en rigtig god jul. Jeg har desværre ikke råd til at hjælpe jer økonomisk, da jeg selv sidder ret hårdt i det, som alenemor.

Anmeld

14. november 2010

foto på lærred

Har børnen mormor/morfar, farmor/farfar, onkler eller tanter som kan hjælpe lidt til? Hvad med dine veninder, måske der er nogle af dem der har gl. legetøj (hende på 2 år vil jo ikke kunne vide om det er nyt eller gl. legetøj) Eller måske loppemarkeder der kan man få så meget legetøj til 20 - 30 kr. Hvis man pakker det flot ind så bliver de sikkert glade.

Jeg kan huske at BT eller EB for et par år siden havde et eller andet hvor der blev samlet ind til trængende familier, men ved ikke om der er noget lign. igen i år.

Dansk folkehjælp plejer også at have noget hvor man kan søge ca 1500 kr (men det var kun halvdelen der kunne få sidste år)

Jeg har også fundet dette link til dig, hvor der står de steder man kan søge:

http://ja-jp.facebook.com/topic.php?uid=114248725555&topic=10300

Jeg håber I får en god jul trods alt.

Anmeld

14. november 2010

Mira0911

mortil3under5 skriver:

hej jeg vil høre om der er nogen der kunne tænke sig at hjælpe os lidt her til julen. jeg ville havde søgt ved dansk folkehjælp, men kan ikka da min kæreste har et arbejde ( mindste løn ) nå tænkte jeg, man skal åbentbart være på kontant hjælp for at have brug for hjælp.

min saghsbehandler sagde at jeg skulle søge ved frelsens hær, men det kan jeg ikke  : Da Frelsens Hær ikke har en lokalafdeling i dit område og vi desværre ikke har midler til at imødekomme alle ansøgninger, er der ikke mulighed for at søge hos os i år.
Du og din familie ønskes en velsignet julehøjtid og håber der findes andre organisationer i dit område som kan hjælpe dig.

har du en ide om hvor jeg kan søge lidt hjælp eller hvis du har noget du kan undvære så skriv endelig til mig.

lidt om os.

vi er en familie på 5 som har under 1000 pr uge til alt. ( mad, bleer,tøj ja alt ) jeg kan ikke se hvordan vi skal kunne få det til at slå til i julen.

jeg er syg, og på bistand, min kæreste er på mindste løn. vi kan ikke sælge huset da det ikke er til at sælge lige nu. vi kan intet stille op.

bliver helt ked af at skrive det, håber at høre fra nogen.

knus mig

Du kan sagtens søge ved dansk folkehjælp... Har du ikke børn?

Anmeld

14. november 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

ja men mine børn går ikke i skole endnu, først næste år. desvære

Du kan da sagtens søge hos mødrehjælpen selv om de ikke går i skole?? Tænker du ikke på Børnenes kontor? Der skal man nemlig gå i skole så vidt jegved.

Her er et link til hvordan du søger hos Mødrehjælpen.

https://www.moedrehjaelpen.dk/default.aspx?func=article.view&menuAction=selectClose&menuID=9371&id=9370

Anmeld

14. november 2010

mortil3under5

MoarJ skriver:

Du kan sagtens søge ved dansk folkehjælp... Har du ikke børn?

hej jeg kan ikke søge om julehjælp ved dansk folkehjælp da min kæreste ikke er på overførselsindkomst.

det er det der står på siden. men jeg kunne sidste år, de må have lavet noget om.

Anmeld

14. november 2010

katja26

mortil3under5 skriver:

hej jeg vil høre om der er nogen der kunne tænke sig at hjælpe os lidt her til julen. jeg ville havde søgt ved dansk folkehjælp, men kan ikka da min kæreste har et arbejde ( mindste løn ) nå tænkte jeg, man skal åbentbart være på kontant hjælp for at have brug for hjælp.

min saghsbehandler sagde at jeg skulle søge ved frelsens hær, men det kan jeg ikke  : Da Frelsens Hær ikke har en lokalafdeling i dit område og vi desværre ikke har midler til at imødekomme alle ansøgninger, er der ikke mulighed for at søge hos os i år.
Du og din familie ønskes en velsignet julehøjtid og håber der findes andre organisationer i dit område som kan hjælpe dig.

har du en ide om hvor jeg kan søge lidt hjælp eller hvis du har noget du kan undvære så skriv endelig til mig.

lidt om os.

vi er en familie på 5 som har under 1000 pr uge til alt. ( mad, bleer,tøj ja alt ) jeg kan ikke se hvordan vi skal kunne få det til at slå til i julen.

jeg er syg, og på bistand, min kæreste er på mindste løn. vi kan ikke sælge huset da det ikke er til at sælge lige nu. vi kan intet stille op.

bliver helt ked af at skrive det, håber at høre fra nogen.

knus mig

Prøv og søg julehjælp i jeres lokale kirke det kan man her i kbh har jeg hørt kan du sende mig jeres adresse i min indbakke så kan jeg sende en lille ting til ungerne i starten af næste måned  hvis jeg har lidt i overskud

Anmeld

14. november 2010

mortil3under5

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Du kan da sagtens søge hos mødrehjælpen selv om de ikke går i skole?? Tænker du ikke på Børnenes kontor? Der skal man nemlig gå i skole så vidt jegved.

Her er et link til hvordan du søger hos Mødrehjælpen.

https://www.moedrehjaelpen.dk/default.aspx?func=article.view&menuAction=selectClose&menuID=9371&id=9370

mange tak jeg har nu printet det hele ud så skal jeg bare lige have det sendt og se hvad der sker

Anmeld

14. november 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

mortil3under5 skriver:

mange tak jeg har nu printet det hele ud så skal jeg bare lige have det sendt og se hvad der sker

Ihhh hvor godt. Håber i for den tiltrængte hjælp.

Og i øvrigt, sejt du sådan beder om hjælp. Det kræver mod og styrke.

Anmeld

14. november 2010

mortil3under5

katja26 skriver:

Prøv og søg julehjælp i jeres lokale kirke det kan man her i kbh har jeg hørt kan du sende mig jeres adresse i min indbakke så kan jeg sende en lille ting til ungerne i starten af næste måned  hvis jeg har lidt i overskud

mange mange tak hvor er det bare sødt af dig. jeg skriver en pb til dig nu.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.