julehjælp ønskes

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
2.793 visninger
32 svar
0 synes godt om
12. november 2010

mortil3under5

hej jeg vil høre om der er nogen der kunne tænke sig at hjælpe os lidt her til julen. jeg ville havde søgt ved dansk folkehjælp, men kan ikka da min kæreste har et arbejde ( mindste løn ) nå tænkte jeg, man skal åbentbart være på kontant hjælp for at have brug for hjælp.

min saghsbehandler sagde at jeg skulle søge ved frelsens hær, men det kan jeg ikke  : Da Frelsens Hær ikke har en lokalafdeling i dit område og vi desværre ikke har midler til at imødekomme alle ansøgninger, er der ikke mulighed for at søge hos os i år.
Du og din familie ønskes en velsignet julehøjtid og håber der findes andre organisationer i dit område som kan hjælpe dig.

har du en ide om hvor jeg kan søge lidt hjælp eller hvis du har noget du kan undvære så skriv endelig til mig.

lidt om os.

vi er en familie på 5 som har under 1000 pr uge til alt. ( mad, bleer,tøj ja alt ) jeg kan ikke se hvordan vi skal kunne få det til at slå til i julen.

jeg er syg, og på bistand, min kæreste er på mindste løn. vi kan ikke sælge huset da det ikke er til at sælge lige nu. vi kan intet stille op.

bliver helt ked af at skrive det, håber at høre fra nogen.

knus mig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. november 2010

Jetjen

mortil3under5 skriver:

hej jeg vil høre om der er nogen der kunne tænke sig at hjælpe os lidt her til julen. jeg ville havde søgt ved dansk folkehjælp, men kan ikka da min kæreste har et arbejde ( mindste løn ) nå tænkte jeg, man skal åbentbart være på kontant hjælp for at have brug for hjælp.

min saghsbehandler sagde at jeg skulle søge ved frelsens hær, men det kan jeg ikke  : Da Frelsens Hær ikke har en lokalafdeling i dit område og vi desværre ikke har midler til at imødekomme alle ansøgninger, er der ikke mulighed for at søge hos os i år.
Du og din familie ønskes en velsignet julehøjtid og håber der findes andre organisationer i dit område som kan hjælpe dig.

har du en ide om hvor jeg kan søge lidt hjælp eller hvis du har noget du kan undvære så skriv endelig til mig.

lidt om os.

vi er en familie på 5 som har under 1000 pr uge til alt. ( mad, bleer,tøj ja alt ) jeg kan ikke se hvordan vi skal kunne få det til at slå til i julen.

jeg er syg, og på bistand, min kæreste er på mindste løn. vi kan ikke sælge huset da det ikke er til at sælge lige nu. vi kan intet stille op.

bliver helt ked af at skrive det, håber at høre fra nogen.

knus mig

Puha det lyder godt nok hårdt  og jeg føler med jer. Har I prøvet at kontakte jeres menighedsråd. De uddeler nogle steder julehjælp.

Håber I får en glædelig jul under alle omstændigheder.

Anmeld

12. november 2010

Susan1978

hvad mangler i?

Anmeld

12. november 2010

Silvermist

Jeg vil også gerne høre hvad I mangler.

Hvor bor I? Hvor gamle er børnene?

Mangler I tøj til børnene? Tøj til jer selv? Mad? Andet?

Jeg/vi kan desværre ikke forære penge væk, da min mand går ledig og vi selv har en lidt strammere økonomi end sædvanlig, men hvis jeg tilfældigvis kan hjælpe med noget andet, så vil jeg meget gerne tilbyde Jer det.

Mange kærlige hilsner

Anmeld

12. november 2010

Alberts/

hva med  mødrehjæpen de har også julehjælp

Anmeld

12. november 2010

mortil3under5

hej hvor er det rart at det er nogen der skriver til mig ;-) det er jeg virkelig glad for.

hvad vi mangler, jamen sådan set alt. vi har julepynt og et juletræ. men ellers.

vores pige er 2 år og vores drenge er 4 og 5.

dem mangler vi en gave til. og så mangler vi nogle bukser til vores ælste dreng i str 110. ellers så mangler vi ikke tøj.

vi bor i roslev, det er en by tæt på skive.

Anmeld

12. november 2010

mortil3under5

Alberts/ skriver:

hva med  mødrehjæpen de har også julehjælp

ja men mine børn går ikke i skole endnu, først næste år. desvære

Anmeld

12. november 2010

mortil3under5

Jetjen skriver:

Puha det lyder godt nok hårdt  og jeg føler med jer. Har I prøvet at kontakte jeres menighedsråd. De uddeler nogle steder julehjælp.

Håber I får en glædelig jul under alle omstændigheder.

nej det har jeg ikke prøvet endnu, men mange tak for ideén

Anmeld

12. november 2010

Alberts/

mortil3under5 skriver:

ja men mine børn går ikke i skole endnu, først næste år. desvære

så for søren vidste ikke de skulle gå i skole for at få hjælp der,,  men det var da ærgeligt

Anmeld

12. november 2010

Nemesis

mødrehjælpen..og man kan godt søge der selvom børnene ikke går i skole.

kirkens korshær kan man også søge hos

:-) Sisse

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.