hej jeg vil høre om der er nogen der kunne tænke sig at hjælpe os lidt her til julen. jeg ville havde søgt ved dansk folkehjælp, men kan ikka da min kæreste har et arbejde ( mindste løn ) nå tænkte jeg, man skal åbentbart være på kontant hjælp for at have brug for hjælp.
min saghsbehandler sagde at jeg skulle søge ved frelsens hær, men det kan jeg ikke : Da Frelsens Hær ikke har en lokalafdeling i dit område og vi desværre ikke har midler til at imødekomme alle ansøgninger, er der ikke mulighed for at søge hos os i år.
Du og din familie ønskes en velsignet julehøjtid og håber der findes andre organisationer i dit område som kan hjælpe dig.
har du en ide om hvor jeg kan søge lidt hjælp eller hvis du har noget du kan undvære så skriv endelig til mig.
lidt om os.
vi er en familie på 5 som har under 1000 pr uge til alt. ( mad, bleer,tøj ja alt ) jeg kan ikke se hvordan vi skal kunne få det til at slå til i julen.
jeg er syg, og på bistand, min kæreste er på mindste løn. vi kan ikke sælge huset da det ikke er til at sælge lige nu. vi kan intet stille op.
bliver helt ked af at skrive det, håber at høre fra nogen.
knus mig
Anmeld