SaraLM skriver:
Tusind tak, det er rgtigt sødt af dig - psykisk har det været sindssygt hårdt, og jeg er stadig sårbar men jeg skal jo over det igen... Og prøve igen, vil så gerne ha det barn sammen med min mand!!
Stoort knus til dig søde ven (uden kramme-smiley, da de laves om til koder uden billede)
Ja, det er hårdt at skulle igennem, jeg har selv prøvet det utallige gange, men der er jo en grund til at det kan gå sådan.
Dels kan der have været noget galt med fosteret og dels kan det være, at din krop lige skulle øve sig engang inden den er rigtig modtagelig.
Så fat mod.
Det er bare at gå igang igen, og så plejer der tit at være bonus ret hurtigt efter.
Hormonmæssigt er det også hårdt, for både psyke og krop er jo blevet påvirket, men få hvilet og sovet og sørg så for at lave andre ting, så du ikke tænker så meget over det. Det er ikke godt at gå og synke ned i selvmedlidenhed.
Vedr. din krops måde at reagere på, kan det være meget forskelligt.
Nogle bløder næsten ikke, her er det kroppen, der absorberer det meste igen. Hos andre kan man bløde meget. Og hos nogle sker der ingenting, man springer bare en periode over og bløder så helt almindeligt eller lidt kraftigere ved næste mens.
Hos dig vil jeg tro at din krop ganske enkelt absorberer det hele, for at starte på en frisk.
At du stadig har smerter kan skyldes 2 ting. Enten at du selv går og spænder dig op, dvs overspænder i dine mavemuskler, så du bliver øm og irritabel og mentalt påvirker kroppen til at lave muskelsammentrækninger eller også så arbejder din livmoder helt på egen hånd.
Men du skal jo ikke gå at have ondt.
Derfor synes jeg, at du skal snakke med lægen om at få en udskrabning eller i det mindste få noget smertestillende.
Og læg dig så en masse på maven.
Det hjælper din livmoder til at trække sig sammen og spænde af.
Kærligt knus
Sussie
Anmeld