Aborterer spontant

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. november 2010

SaraLM

Det er utroligt dejligt at vide at andre tænker på en - og ønsker at dele erfaringer med en :-)

jeg har fået noget smertestillende af lægen og så ser jeg lige tiden lidt an - jeg tror jeg vil prøve at tage på arbejde på fredag da det er en kort dag, så kan jeg også se om jeg kan holde til det uden for mange smerter...
Torsdag har jeg normalt 9 timer og det er lige i overkanten kanjeg mærke på mig selv, men nu får vi at se.

Vi skal på ferie den 3/12 og jeg ser om muligt mere frem til det end nogen sinde, for oven på alt dette har vi virkeligt brug for at komme lidt væk og opleve nogle positive og dejlige ting!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. november 2010

SussieThyssen

SaraLM skriver:

Det er utroligt dejligt at vide at andre tænker på en - og ønsker at dele erfaringer med en :-)

jeg har fået noget smertestillende af lægen og så ser jeg lige tiden lidt an - jeg tror jeg vil prøve at tage på arbejde på fredag da det er en kort dag, så kan jeg også se om jeg kan holde til det uden for mange smerter...
Torsdag har jeg normalt 9 timer og det er lige i overkanten kanjeg mærke på mig selv, men nu får vi at se.

Vi skal på ferie den 3/12 og jeg ser om muligt mere frem til det end nogen sinde, for oven på alt dette har vi virkeligt brug for at komme lidt væk og opleve nogle positive og dejlige ting!

Det er godt søde ven.
Du og din mand ønskes alt det bedste og en dejlig ferie.
Knus herfra

Anmeld

16. november 2010

Jarnsaxa

Vil bare sende dig et STORT kram og mange varme tanker. Jeg håber virkelig, at I kommer igennem det her uden alt for mange smerter, psykisk og fysisk. >:<

Anmeld

30. december 2010

CecilieLM

Jeg ville ikke forlade denne tråd uden at give dig et knus med på vejen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.