Jeg er RYSTET! Hvordan tør I at overveje at undlade at få jeres søn vaccineret?
Jeg er selv mor til 2, og en i vente, og for os har det aldrig været et valg, men en selvfølge at lade vores børn følge det vaccinationsprogram som Sundhedsstyrelsen anbefaler 
Du er godt klar over at hvis det ikke var fordi at den overvejende del af befolkningen lod deres spædbørn vaccinere, så ville der stadig herske superfarlige sygdomme som f.eks. :
- Difteri, stivkrampe, kighoste, polio (børnelammelse) samt menigitis??? Sygdomme som masser af spædbørn før i tiden DØDE af!!!
- Samt de mere kendte børnesygdomme såsom mæslinger, fåresyge og røde hunde??? Mæslinger kan man faktisk DØ af og hvis en kvinde senere hen i livet får mæslinger mens hun er gravid, kan det i værste fald medføre fosterdød!!!
Bi-virkningerne ved vaccinationerne, som sikkert er årsagen til jeres tvivl, er SMÅ i forhold til de farer, som I udsætter jeres barn for ved at undlade at lade det blive vaccineret, så sæt jer lige ordentligt ind i sagerne, før I tager en så overilet beslutning på jeres barns vegne!
Undskyld, hvis det lyder lidt hårdt hvad jeg har skrevet, men jeg er dybt chokeret hver gang jeg hører at forældre vil foretrække at deres barn danner antistoffer på normal vis overfor disse SUPERfarlige sygdomme - det tangerer i mine øjne omsorgssvigt!
Anmeld