Maja_4000 skriver:
Min kæreste og jeg er lidt uenige på det her punkt ..
Jeg får forhåbentlig en dato for pks i morgen .. Men jeg synes vi skal holde den hemmelig for venner og familie .. Dels fordi jeg gerne vil kunne ringe og sige "du er blevet mormor" f.eks. .. Og også fordi jeg ikke vil have en million mennesker stående og vente på vi kommer op på stuen (vi har begge meget store familier) ..
Ved ikke om det er en "mor-ting" ? :b Men jeg vil gerne have fred til lige at se mit barn .. Finde ud af at amme osv. .. Alle de der ting som man ikke vil have puplikum på til ..
Men min kæreste synes bare vi skal offentliggøre datoen , og så bede folk vente med at komme , indtil vi siger til .. Men så synes jeg ligeså godt vi bare kan holde datoen hemmelig
(Ved desuden at alle ikke vil holde sig væk alligevel)
Så derfor ; hvad gjorde I ?
- Maja 33+4
Vi gav også kun dagen til familie og venner.
Tror mine forældre var de eneste der vidste tidspunktet, de bor også så langt væk at det ikke gør noget og vi har ikke nogen stor familie.
Men da vi havde slukket vores mobil da tiden nærmed sig, kunne min mor ikke få fat i hverken mig eller manden - så de skyndte sig at køre herop, da de troed at der var noget galt...
Men de blev også kun lige i en lille ½ time og så kørte de den lange vej hjem igen...
Anmeld