Hvornår ringede I til familien ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. november 2010

<3

Maja_4000 skriver:

Tja .. Kunne jo godt sige "jeg skal have ks og det bliver i midten af december" .. Men spørger folk så ikke hele tiden ?

Jo da for de er nysgerrige men så siger du bare at det er en hemmelighed

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. november 2010

Ryberg

Maja_4000 skriver:

Det er jo rigtigt .. Men de kunne jo bare stå der fra klokken 10 eller sådan noget :b

det tror jeg ik de gør....

det var også sådan noget jeg var overbevist om at min familie gjorde.....

Anmeld

8. november 2010

Maja_4000

KittyGirl skriver:

det tror jeg ik de gør....

det var også sådan noget jeg var overbevist om at min familie gjorde.....

Men frygter vel det "værste" :b Eller .. Det er jo egentlig godt , det betyder jo bare at de glæder sig ! (:

Anmeld

8. november 2010

Fru.Mäes <3

Maja_4000 skriver:

Sådan har jeg også tænkt det .. Men er det ikke svært at sige til en kommende farfar "du må først komme dagen efter" ?
De ved ikke engang at jeg skal have ks .. Og de har sagt til min kæreste , at han skal ringe ligeså snart vandet går / jeg får veer ..

Min mor og far kan og vil jeg ikke holde væk .. Men de bor fandme lige ved siden af sygehuset ! :b Så hvis jeg ringer og siger at nu er de blevet bedsteforældre , så står de der jo i løbet af 5 minutter ..

Synes sgu det er svært .. Vil heller ikke såre nogen jo .. Men det er trods alt VORES barn (:

JOW, jeg synes godt man kan sige at det KUN er din familie den aller første dag! Også hans familie næste dag!!

Tror man som MOR, har brug for at det kun er ens MOR og FAR den dag. Også svigerforældrene dagen efter.. Men det skal I jo mærke efter..

Så har vi bare gjort, for ved med mig selv at jeg magter ikke både hans forældre og mine egen samme dag..

Men HELD og LYKKE med det 

Anmeld

8. november 2010

Ryberg

tænk hvis der slet ikk var nogen der gad og besøge jer

og i øvrigt kan du jo bare sige til afdelingen at du ikk ønsker besøg.. så må de ikke sige hvor i er

Anmeld

8. november 2010

Maja_4000

FrøkenHedegaard skriver:

JOW, jeg synes godt man kan sige at det KUN er din familie den aller første dag! Også hans familie næste dag!!

Tror man som MOR, har brug for at det kun er ens MOR og FAR den dag. Også svigerforældrene dagen efter.. Men det skal I jo mærke efter..

Så har vi bare gjort, for ved med mig selv at jeg magter ikke både hans forældre og mine egen samme dag..

Men HELD og LYKKE med det 

Tak :b

Må prøve at overbevise kæresten om at det er den gravide med alle hormonerne som bestemmer xD

Og held og lykke med på torsdag !

Anmeld

8. november 2010

Maja_4000

KittyGirl skriver:

tænk hvis der slet ikk var nogen der gad og besøge jer

og i øvrigt kan du jo bare sige til afdelingen at du ikk ønsker besøg.. så må de ikke sige hvor i er

Haha Den mulighed havde jeg slet ikke overvejet :b

Anmeld

8. november 2010

Pige2009

Maja_4000 skriver:

Min kæreste og jeg er lidt uenige på det her punkt ..
Jeg får forhåbentlig en dato for pks i morgen .. Men jeg synes vi skal holde den hemmelig for venner og familie .. Dels fordi jeg gerne vil kunne ringe og sige "du er blevet mormor" f.eks. .. Og også fordi jeg ikke vil have en million mennesker stående og vente på vi kommer op på stuen (vi har begge meget store familier) ..

Ved ikke om det er en "mor-ting" ? :b Men jeg vil gerne have fred til lige at se mit barn .. Finde ud af at amme osv. .. Alle de der ting som man ikke vil have puplikum på til ..

Men min kæreste synes bare vi skal offentliggøre datoen , og så bede folk vente med at komme , indtil vi siger til .. Men så synes jeg ligeså godt vi bare kan holde datoen hemmelig (Ved desuden at alle ikke vil holde sig væk alligevel)

Så derfor ; hvad gjorde I ?

- Maja 33+4

Hvis du er mest tryg ved at hemmeligholde datoen - så gør det! Det er dig der skal føde, og selvom det er kejsersnit, så synes jeg ikke I skal offentliggøre det, hvis du ikke har lyst til det

Anmeld

9. november 2010

MoarTil4

Baagøe skriver:

Hvis du er mest tryg ved at hemmeligholde datoen - så gør det! Det er dig der skal føde, og selvom det er kejsersnit, så synes jeg ikke I skal offentliggøre det, hvis du ikke har lyst til det

jeg er enig

Anmeld

9. november 2010

Mor til Frederic og Freya

Maja_4000 skriver:

Min kæreste og jeg er lidt uenige på det her punkt ..
Jeg får forhåbentlig en dato for pks i morgen .. Men jeg synes vi skal holde den hemmelig for venner og familie .. Dels fordi jeg gerne vil kunne ringe og sige "du er blevet mormor" f.eks. .. Og også fordi jeg ikke vil have en million mennesker stående og vente på vi kommer op på stuen (vi har begge meget store familier) ..

Ved ikke om det er en "mor-ting" ? :b Men jeg vil gerne have fred til lige at se mit barn .. Finde ud af at amme osv. .. Alle de der ting som man ikke vil have puplikum på til ..

Men min kæreste synes bare vi skal offentliggøre datoen , og så bede folk vente med at komme , indtil vi siger til .. Men så synes jeg ligeså godt vi bare kan holde datoen hemmelig (Ved desuden at alle ikke vil holde sig væk alligevel)

Så derfor ; hvad gjorde I ?

- Maja 33+4

Vi gav også kun dagen til familie og venner.

Tror mine forældre var de eneste der vidste tidspunktet, de bor også så langt væk at det ikke gør noget og vi har ikke nogen stor familie. 

Men da vi havde slukket vores mobil da tiden nærmed sig, kunne min mor ikke få fat i hverken mig eller manden - så de skyndte sig at køre herop, da de troed at der var noget galt...

Men de blev også kun lige i en lille ½ time og så kørte de den lange vej hjem igen...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.