uha det var også mit store problem....
det var dog ikke pks... men jeg fortalte dog familien da jeg var blevet sat igang....
og da det så blev aften, og da mit vand gik inde på sygehuset, der var den eneste jeg ringede til var min mor... så hun kunne komme med til fødslen....
men hun kom 10 minutter efter, at den bette var blevet taget ved akut kejsersnit.... men var så GLAD for at hun var der og min moster var der... de tog hjem efter 30 minutter.....
Min mormor og bedstefar og resten af familie fik det at vide om morgenen... og de kom og besøgte os om eftermiddagen.... max 1 time... det er derfor der er besøgstider.. så man netop kan få ro!!
jeg var helt oppe og køre over det der da jeg var gravid.... men er også samtidig MEGET forbavset over, hvor gode min familie var til at give plads... de vil jo bare se den lille og ønske tillykke og så smutte igen....
Så jeg synes... efter at have været det igennem.. at hvis det var mig, så ville jeg lade dem vide det (de nærmeste familiemedlemmer) ... og lade dem komme på besøg... TRO mig.. det er nu dejligt at blive bekræftet og blære sig 
Anmeld