Så kom vores lillepige. Og mit hjerte er ALT for lille <3<3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. november 2010

Pige2009

Stort tillykke - hun da bare helt perfekt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. november 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

ihh stort tillykke med hende

Anmeld

11. november 2010

VIPpigen

Lone H. skriver:

Gud hvor er hun Smuk Søde !!

Tusind tak søde... Ja, fik desværre ikke taget billed på telefonen, da de er banlyst på stuen ved hende. Men skal nok smide nogen flere op som de kommer. Hun lavede det skønneste ansigt da jeg badede hende i dag, men kunne ikke tage billed, da der kun var mig

Anmeld

11. november 2010

VIPpigen

Skouboe skriver:

Stort tillykke med hende. Dejligt at høre at hun har det godt, på trods af en lidt skæv start på livet

Tusind tak. Ja, hun klare sig super selvom vi fik startet ud lidt skævt. Men det skal vi nok få rettet, vi kan jo ikke blive ved med at bo på sygehuset......... Heldigvis

Anmeld

11. november 2010

VIPpigen

Baagøe skriver:

Stort tillykke - hun da bare helt perfekt

TAK.... Ja, i min verden er hun hvertfald PERFEKT.... Også selvom hun har haft dårlig mave, og ramte mor 2 gange under bleskiftning, og far stod og grinede ved siden af... Men hva, det kan vaskes  Hun er stadig perfekt

Anmeld

11. november 2010

Mor til prinsessen :-)

Jamen tillykke :-) Ja de kære små bestemmer selv hvornår de kommer.... Hun mente ikke mor skulle i ikea hehe....

Anmeld

11. november 2010

Pige2009

VIPpigen skriver:

TAK.... Ja, i min verden er hun hvertfald PERFEKT.... Også selvom hun har haft dårlig mave, og ramte mor 2 gange under bleskiftning, og far stod og grinede ved siden af... Men hva, det kan vaskes  Hun er stadig perfekt

Cutie pie

Anmeld

11. november 2010

Chamomile

Stort tillykke, sikke en smukling

Anmeld

12. november 2010

FruEllingsen

Åhh tillykke med det lille vidunder hvor er hun da skøn.. og sikke en størrelse. det er sq da flot

Hvor er det dejligt at det går godt med hende, og at hun er kommet ud af kuvøsen.

Hun er simpelthen bare dejlig

Håber snart i kan komme hjem med jeres lille pige

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.