Så kom vores lillepige. Og mit hjerte er ALT for lille <3<3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. november 2010

VIPpigen

DK skriver:

Stort tillykke! Hvor er hun da bare en stor og fin baby! Altså hun ser jo slet ikke "for tidlig" født ud! Skønt at i skal igang med at træne med amningen! så er der gode udsigter for snart at komme hjem!

Og hvor ser jeres datter dejlig ud! Sååååå fin med hår på hovedet og det hele!!

Tusind tak. Ja, udsigterne er gode. Jeg var også noget chokeret da jeg fik målene og vægten, og de er altså også sikre på at jeg nok ikke var 35+2, men hvertfald 36+2... Det er nu ligemeget nu, hun klare sig rigtig godt, og vi skal bare have amning op at køre så vi kan rykkes ned på "storken" og derfra kan vi komme hjem

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. november 2010

VIPpigen

Mettemus skriver:

Stort tillykke! Hvor er hun bare fin og rund - hun har jo en hel perfekt størrelse  Håber i får hurtigt gang i amningen, infektioner ud af verden, flere hyggestunder ml. far og datter (dejlige billeder!) så i kan vende hjem som en lille familie.

Knus

Mange tak. De tager prøver fra hende igen i morgen, for at tjekke at infektionstallene ikke stiger igen, så det  vi fingre for her...

Og bestemt skal der nok komme flere hyggestunder mellem far og datter også. Vi har valgt at han stadig arbejder mens vi er indlagt, men kommer med det samme han har fri, og så først tager hjem om aftenen. Så kan han holde barsel når vi kommer hjem, og skal finde en hverdagsrytme

Anmeld

8. november 2010

Ryberg

Et kæmpe stort tillykke.. hvor er hun dog bare rigtig fin

Kan godt huske følelsen da Lasse lå på neo og jeg lå på min egen stue.. man vil bare ned til sin bebs....

Men dejligt at se i har det godt, og far-datter hygge er da bare så LÆKKERT

Anmeld

8. november 2010

Vial

Stort tillykke. Hvor er hun bare en lille sød sag.

Er så træt af at få kuldegysninger over hele kroppen, når jeg læser om sådanne begivenheder. Det er kommet efter jeg er blevet mor.

Anmeld

8. november 2010

SussieThyssen

Nåååh hvor er hun fin.
Og kæmpe stort tillykke.
I ønskes alt det bedste i livet frem over.
Dejlige billeder.

Kærligst
Sussie

Anmeld

8. november 2010

Trolde_mor

VIPpigen skriver:

Ja, vi havde en lidt hård start, og slet ikke som jeg havde regnet med, men det går også stærkt fremad i den rigtige retning.

Tro mig, jeg nyder at se hvordan far og datter hygger sig, og hvor tryk hun er ved ham også, det er så dejligt at se.

Tusind tak søde... Det er bare så skøn en følelse

Tror aldrig man regner med sådan en start smukke... Men I klarer det jo super godt alle 3, og inden længe er i hjemme, og kan rigtig nyde den lille prinsesse

Kan jeg godt forstå, syntes bare man bliver så varm om hjertet, når far og barn hygger sig

Ja, der findes vitterligt ikke noget bedre, end at være mor

Anmeld

8. november 2010

morNov2010

Stort tillykke med din lille pige.

Ja det er en fantastisk følelse at opdage, at man kan rumme mere kærlighed i ens hjerte, end man nogensinde havde troet muligt.

Kh Mette, 39+4

Anmeld

8. november 2010

Riksen

Stort tillykke med jeres fine datter, der da har en god størrelse i betragtning og slet ikke ligner en, der er født for tidligt.

Rigtig søde billeder!

Anmeld

8. november 2010

VIPpigen

KittyGirl skriver:

Et kæmpe stort tillykke.. hvor er hun dog bare rigtig fin

Kan godt huske følelsen da Lasse lå på neo og jeg lå på min egen stue.. man vil bare ned til sin bebs....

Men dejligt at se i har det godt, og far-datter hygge er da bare så LÆKKERT

Tusind tak.

Ja, fandt virkelig ud af hvor hårdt det var at være adskilt her den første tid. Er dog begyndt at tage imod når sygeplejerskene sige jeg bare skal sove, så i stedet for jeg malker ud 2 gange om natten, er jeg kun oppe en gang, og heldigvis har jeg allerede nok mælk til at hun ikke får erstatning, men ren modermælk fra mig.

Anmeld

8. november 2010

VIPpigen

KaMa skriver:

Stort tillykke. Hvor er hun bare en lille sød sag.

Er så træt af at få kuldegysninger over hele kroppen, når jeg læser om sådanne begivenheder. Det er kommet efter jeg er blevet mor.

Tror det høre sig til rollen, altså jeg syntes selv jeg er blevet virkelig forfærdelig, vil bare tage alle børn op og trøste efter jeg er blevet mor nu. Og bryder mig pludselig ikke om svære fødsler, og børneafdelinger når der bliver skrevet om det. Vi havde dog en nem fødsel, men en svær opstart derefter. Og nu tager vi så bare en dag af gangen fordi det kun er amning vi skal have op at køre. Heldigvis

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.