VNB skriver:
åååh ja jeg glæder mig også bare SÅ mega meget til at opleve den følelse af lykke og kærlighed når først vi sidder og kigger på den lille!
Vil godt tro på at det ikke kan beskrives med ord!
ja tænk at HVIS fødslen går igang så ER den lille jo helt klar til at komme ud nu... Det er altså meget meget underligt at tænke på... inde i mit hoved er der jo stadig lidt tid til jeg sådan forestiller mig at den er færdig bagt, selvom jeg godt ved at den nu er en helt lille færdig baby. Håber dog at den blir derinde i nogle uger endnu, jeg har den sidste eksamen imorgen og går derefter fra på barsel, og det ville være rigtig lækkert med nogle uger herhjemme hvor jeg kan få ordnet alle de sidste småting
så vi hepper stadig på et julebarn, men sidst i november ville da også gå an 
hihihihi nej jeres lille pige synes åbenbart ikke lige at hun manglede mere fra IKEA, eller også vil hun da bare gerne selv med ud og se på ting, som du siger
har i fundet et navn til hende?
Helt klar er de desværre ikke, fik at vide det er omkring uge 37 først de udvikler sutteteknikken, men det er også det sidste der mangler at blive udviklet når det er. Men eller ja, en meget vild tanke. Jeg havde en mistanke om at jeg skulle føde for tidligt, men havde ikke troet den ville holde stik. Og vi ved ikke hvad der har sat det i gang heller.
Jeg ved at det ikke har været pga blærebetændelse, sukkersyge, eller svangerskabsforgiftning. Har ikke haft nogen af delene under hele graviditeten, og frygter lidt det er det stress jeg var udsat for med kommunen inden de forstod jeg var sygmeldt. Så har valgt hhelt at lade det ligge, for jeg bliver edder rasende hvis det viser sig der er store chancer for det er det. (det har været oppe at vende
) og jeg skal kunne samarbejde med dem når min barsel er slut.
Havde samme tanke som du, at jeg da bare skulle nyde de 5 uger inden termin, og få det sidste gjort klar, så kunne jeg samtidig hygge med at få lagt dej til julekager, men det vil hun så også være med til
... Så nu tager vi det helt forfra, og må ligge en slagplan for hvad vi gør når vi kommer hjem, for gider heller ikke jeg skal stresse over det alt sammen...
Men nyder hvert et minut med hende, hun har fundet ud af der findes en ny verden, for hun er begyndt at sutte ved brystet, ikke meget, men lidt. Hun er så fantastisk, hun søger, finder brystet, sutter 2-3 gange, og ligger og kigger forundret rundt som om hun slet ikke forstår hvad der sker når der kommer mælk ud. Og sådan fortsætter vi til hun er blevet træt, og ikke vil mere. Så hun får stadig sonde, men hold op det er stort hun er begyndt at sutte lidt. Og så løber mælken virkelig bare ud, malker ud ca hver 3 time, og 5 dage efter fødslen malker jeg ca 100 ml ud hver gang... Det er helt vildt. Men jeg er SUPER glad for det går så godt.
Glæder mig så meget til at høre hvad i får. Og håber bestemt for jer, i lige får tid til at gøre resten klar til bebs kommer. Og vær forberedt på du kommer til at føle dig endnu mere nyforelsket end du nogen sinde har følt dig før... DET ER STORT.....