Så kom vores lillepige. Og mit hjerte er ALT for lille <3<3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.146 visninger
38 svar
0 synes godt om
8. november 2010

VIPpigen

Lillepigen syntes ikke at mor skulle i ikea i torsdags og have styr på det sidste inden hun skulle kommer. Så onsdag eftermiddag begyndte veerne at bide lidt.

Hun kom til verden torsdag den 4 november, lige knap 5 uger for tidlig.

Det har været utrolig hektisk, da jeg kun havde hende ved mig i 1-2 min fordi hun knirkede, og selvom hun fik cpap på fødestuen, måtte de afsted med hende til neonatal. Far gik med hende op, og kom ned med 3 fine billeder de havde taget.

Hun målte 50 cm, og vejede 2880 g, så skulle hun være blevet tiden ud ville hun kunne gå på toilet selv  (lige som far ønsker)

Hun fik fjernet cpap i lørdags, og taget ud af kuvøse i går, så havde hun slåsset med en infektion, men tallene var faldet så meget, så de fjernede drop, og pincillin i går også. Lige nu får hun sonde, men vi er i gang med at træne med at ligge ved bryst, så vi kan komme videre fra neonatal.

Det var lige den meget korte version, og jeg skal nok følge op på det når jeg kan, men alt tid går selvfølgelig til den lille prinsesse som vi slet ikke kan få øjnene væk fra.

Og ja, jeg er sikker på mit hjerte er ved at briste, ikke af ulykkelighed, men simpelthen fordi jeg føler så meget kærlighed, både til vores lille datter, og hendes dejlige far.

I får lidt billeder, det skal i da ikke snydes for, og så skal jeg love for at far og datter virkelig forstår at hygge, så selv sygeplejersken var færdig af grin da hun så dem...

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. november 2010

Trolde_mor

Ihh smukke.. Hvor er det altså bare super dejligt, at høre at hun nu er af pincilinen, at de har fjernet dropper, at hun er ude af kuvøsen og ikke mindst at I træner bryst så I kan komme hjem

Og hvor er hun da bare skøn altså

Griner.. og godt at se at far og prinsesse kan få sig en god lur..

Og endnu, endnu en gang tillykke

Anmeld

8. november 2010

Shibby

Fuck hvor er det sært at se dig sådan der..ha..kan slet ikk fatte du har født selvom jeg ved det!

Anmeld

8. november 2010

VIPpigen

Trolde_mor skriver:

Ihh smukke.. Hvor er det altså bare super dejligt, at høre at hun nu er af pincilinen, at de har fjernet dropper, at hun er ude af kuvøsen og ikke mindst at I træner bryst så I kan komme hjem

Og hvor er hun da bare skøn altså

Griner.. og godt at se at far og prinsesse kan få sig en god lur..

Og endnu, endnu en gang tillykke

Ja, vi havde en lidt hård start, og slet ikke som jeg havde regnet med, men det går også stærkt fremad i den rigtige retning.

Tro mig, jeg nyder at se hvordan far og datter hygger sig, og hvor tryk hun er ved ham også, det er så dejligt at se.

Tusind tak søde... Det er bare så skøn en følelse

Anmeld

8. november 2010

Persille83

Stort tillykke med hende, hvor er hun bare dejlig

Og dejlige billeder af en træt pige og farmand hehe

Anmeld

8. november 2010

VIPpigen

Shibby skriver:

Fuck hvor er det sært at se dig sådan der..ha..kan slet ikk fatte du har født selvom jeg ved det!

Ved det, syntes selv når jeg er på værelset at det er underligt at tænke jeg har fået en datter, men samtidig så savnner jeg hende når jeg ikke er ovre på neonatal, så det er ligefør jeg er flyttet ind på den stue hun ligger på.. Og så er det jo bare den mest vidunderlige følelse at være blevet MOR.....

Anmeld

8. november 2010

VIPpigen

Persille83 skriver:

Stort tillykke med hende, hvor er hun bare dejlig

Og dejlige billeder af en træt pige og farmand hehe

Tusind tak.

Anmeld

8. november 2010

Shibby

Tror der går noget tid før jeg fatter at den er go nok. Du er blevet mor..haha Sådan..Tror ikk du blir depressiv, det tegner godt

Har du ikke et bedre nærbillde hvor man kan se hende

Anmeld

8. november 2010

DK

Stort tillykke! Hvor er hun da bare en stor og fin baby! Altså hun ser jo slet ikke "for tidlig" født ud! Skønt at i skal igang med at træne med amningen! så er der gode udsigter for snart at komme hjem!

Og hvor ser jeres datter dejlig ud! Sååååå fin med hår på hovedet og det hele!!

Anmeld

8. november 2010

Mettemus

Stort tillykke! Hvor er hun bare fin og rund - hun har jo en hel perfekt størrelse  Håber i får hurtigt gang i amningen, infektioner ud af verden, flere hyggestunder ml. far og datter (dejlige billeder!) så i kan vende hjem som en lille familie.

Knus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.