Lillepigen syntes ikke at mor skulle i ikea i torsdags og have styr på det sidste inden hun skulle kommer. Så onsdag eftermiddag begyndte veerne at bide lidt.
Hun kom til verden torsdag den 4 november, lige knap 5 uger for tidlig.
Det har været utrolig hektisk, da jeg kun havde hende ved mig i 1-2 min fordi hun knirkede, og selvom hun fik cpap på fødestuen, måtte de afsted med hende til neonatal. Far gik med hende op, og kom ned med 3 fine billeder de havde taget.
Hun målte 50 cm, og vejede 2880 g, så skulle hun være blevet tiden ud ville hun kunne gå på toilet selv
(lige som far ønsker
)
Hun fik fjernet cpap i lørdags, og taget ud af kuvøse i går, så havde hun slåsset med en infektion, men tallene var faldet så meget, så de fjernede drop, og pincillin i går også. Lige nu får hun sonde, men vi er i gang med at træne med at ligge ved bryst, så vi kan komme videre fra neonatal.
Det var lige den meget korte version, og jeg skal nok følge op på det når jeg kan, men alt tid går selvfølgelig til den lille prinsesse som vi slet ikke kan få øjnene væk fra.
Og ja, jeg er sikker på mit hjerte er ved at briste, ikke af ulykkelighed, men simpelthen fordi jeg føler så meget kærlighed, både til vores lille datter, og hendes dejlige far.
I får lidt billeder, det skal i da ikke snydes for, og så skal jeg love for at far og datter virkelig forstår at hygge, så selv sygeplejersken var færdig af grin da hun så dem...