Mikkel og Emil (billeder)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. november 2010

Faith

MaleneF skriver:

Har boet i birkevænget, på tårsvej, i birkevænget igen, i tilegade og nu på løjtoftevej

Sjovt at "møde" en som osse kender Nakskov.... Det er min barndomsby og har så mange minder derfra. Både gode og dårlige.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. november 2010

Faith

Chamomile skriver:

Hvor ser de skønne ud

Tak!

Anmeld

8. november 2010

Vial

Du har bare nogle vildt lækre drenge. Håber, at jeg endda kan møde dem og deres mor. Altså omkring konfirmationsalderen. Tror ikke vi kommer sådan rigtig ud før.

I øvrigt super flotte billeder. Det må være en god fotograf med et godt kamera. Motivet hjælper jo selvfølgelig en del på vej.. hehe.

Anmeld

8. november 2010

dorthemus

Nååårh hvor er de søde

Anmeld

8. november 2010

Faith

KaMa skriver:

Du har bare nogle vildt lækre drenge. Håber, at jeg endda kan møde dem og deres mor. Altså omkring konfirmationsalderen. Tror ikke vi kommer sådan rigtig ud før.

I øvrigt super flotte billeder. Det må være en god fotograf med et godt kamera. Motivet hjælper jo selvfølgelig en del på vej.. hehe.

Ja skal vi ikke satse på at mødes til en kop kaffe og en bette kage når ungerne er omkring de 14.... Så har vi lige lidt tid til at arrangere detaljerne og sætte os op til det sådan rent mentalt og praktisk

Ja Jesper er en ivrig fritidsfotograf, og han gør det sku helt godt synes jeg. Men ja motivet skal jo osse være i orden, ellers hjælper det jo lige fedt.

Håber dig og dine kornfede unger har det godt!

Anmeld

8. november 2010

Faith

dorthemus skriver:

Nååårh hvor er de søde

Tusind tak Dorthe!

Anmeld

8. november 2010

Vial

smillaluna skriver:

Ja skal vi ikke satse på at mødes til en kop kaffe og en bette kage når ungerne er omkring de 14.... Så har vi lige lidt tid til at arrangere detaljerne og sætte os op til det sådan rent mentalt og praktisk

Ja Jesper er en ivrig fritidsfotograf, og han gør det sku helt godt synes jeg. Men ja motivet skal jo osse være i orden, ellers hjælper det jo lige fedt.

Håber dig og dine kornfede unger har det godt!

Haha.. Ja, jeg er begyndt at kigge i opskrifter. Så vil jeg prøvesmage de næste 14 år, så er jeg sikker på, at det bliver den rigtige kage.

De Kornfede stortrives. Viola er liiidt en prøvelse, men sådan er damer vel. De er ellers begyndt at levne i flaskerne efter vi er gået over til alm. Nan1 i stedet for Nan ha1. Så håber, at de stavnerer lidt i vægt. Ellers lærer de kun at trille og ikke at kravle.

Anmeld

9. november 2010

M.O.A.R.

smillaluna skriver:

Sjovt at "møde" en som osse kender Nakskov.... Det er min barndomsby og har så mange minder derfra. Både gode og dårlige.

Nu er Nakskov mere kendt som Snakskov.

Og ja, der er snart ikke mere tilbage hernede, så man bliver nok snart nød til at søge over ad Nykøbing til..

Anmeld

9. november 2010

Faith

MaleneF skriver:

Nu er Nakskov mere kendt som Snakskov.

Og ja, der er snart ikke mere tilbage hernede, så man bliver nok snart nød til at søge over ad Nykøbing til..

Ja Nakskov (Snakskov) må da efterhånden være ret død.... Værftet er lukket og nu Vestas. Er sukkerfabrikken stadig up and running?

Sidst jeg var i Nakskov (for et par år siden), følte jeg næsten at jeg var trådt ind i en spøgelsesby. Der skete absolut intet! Der er jo ingen uddannelsesmuligheder, så det er ikke så underligt at især unge mennesker flygter derfra.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.