Mikkel og Emil (billeder)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. november 2010

Faith

BlyViol skriver:

26... og jeg vil altså ikk ha noget, bare der er en kop kaffe men ved ikke hvad Line regner med.. heh

Jeg kan passe Alberte for jer en aften. Det vil jeg rigtig gerne!

Tænkte jeg ville lave en gang aftensmad til jer den 17..... Og kaffe ad libitum selvfølgelig. Snakker lige med jesper om hvad man normalt giver en barnepige på 26 i løn. Aner ikke sådan noget!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. november 2010

Vidunderligeunger

smillaluna skriver:

Jeg kan passe Alberte for jer en aften. Det vil jeg rigtig gerne!

Tænkte jeg ville lave en gang aftensmad til jer den 17..... Og kaffe ad libitum selvfølgelig. Snakker lige med jesper om hvad man normalt giver en barnepige på 26 i løn. Aner ikke sådan noget!

nej, jeg ved det heller ikke vil ikke på hendes vegne sige noget hehe.. men kan da spørge hvad hun havde tænkt sig

Lyder da lækkert med aftensmad - så er jeg i hvert fald tilfreds

Anmeld

7. november 2010

Mathilde & Frederikkesmor

Hvor bliver de STORE Mia!

Suuuper gode billeder, du har sgu et par skønne drenge!!!

Anmeld

7. november 2010

Faith

BlyViol skriver:

nej, jeg ved det heller ikke vil ikke på hendes vegne sige noget hehe.. men kan da spørge hvad hun havde tænkt sig

Lyder da lækkert med aftensmad - så er jeg i hvert fald tilfreds

Ja go ide at spørge hende.... Aftensmad it is then!

Anmeld

7. november 2010

Faith

Mathilde & Frederikkesmor skriver:

Hvor bliver de STORE Mia!

Suuuper gode billeder, du har sgu et par skønne drenge!!!

Tusind tak søde! Og kan kun sige i lige måde. Sad lige og kiggede på billeder af Mathilde på din profil på FB her den anden dag. Tror aldrig jeg har set så smuk en pige før. I kommer til at anskaffe jer et jagtgevær når hun blir teenager.... Til at jage alle drengene væk med

Anmeld

7. november 2010

Mathilde & Frederikkesmor

smillaluna skriver:

Tusind tak søde! Og kan kun sige i lige måde. Sad lige og kiggede på billeder af Mathilde på din profil på FB her den anden dag. Tror aldrig jeg har set så smuk en pige før. I kommer til at anskaffe jer et jagtgevær når hun blir teenager.... Til at jage alle drengene væk med

Tak! Hvor er du sød, og det var da noget af et kompliment at få Men vi herhjemme er naturligvis helt enige

Anmeld

7. november 2010

Lone Jakobsen

he he, synes bare de er super dejlige og hvor er det super at i hjælper hinanden med børnepasningen

Anmeld

7. november 2010

M.O.A.R.

smillaluna skriver:

Nåh det var sådan det var. Må jeg spørge hvor du bor henne i Nakskov? Jeg har boet forskellige steder, bla. Helgesvej og Birkevænget, og min mormor og morfar boede på Nymarksvej. Jeg gik i børnehave i klostergades børnehave.

Har boet i birkevænget, på tårsvej, i birkevænget igen, i tilegade og nu på løjtoftevej

Anmeld

7. november 2010

Chamomile

Hvor ser de skønne ud

Anmeld

7. november 2010

Chamomile

Hvor ser de skønne ud

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.