Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Her følger lige et par nye billeder af bulderbasserne
1: Mikkel...... og måleormen.
2: Emil i slyngevuggen.
3: Begge.
4: Begge.
5: Mikkel som han ser ud hver morgen når man kommer ind til ham.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
arhhh hvor er de søde og lækre..
quar20 skriver: arhhh hvor er de søde og lækre..
Tak
Åhhr, skønne drenge Rigtig lækre!!!
Rosa skriver: Åhhr, skønne drenge Rigtig lækre!!!
Tak Rosa..... Vi er sku egentlig osse meget godt tilfredse med resultatet
Sikke nogle skønne drenge i har jer der!
Lulle. skriver: Årh nogle lækre drenge du har dig der <3 Det er bare så skønt når man kommer ind til de små, og når de får øje på en, og giver det støste smil om morgenen. Dem kan du godt være stolte af Knus Louise, mor til Milan på 5 måneder.
Årh nogle lækre drenge du har dig der <3 Det er bare så skønt når man kommer ind til de små, og når de får øje på en, og giver det støste smil om morgenen. Dem kan du godt være stolte af Knus Louise, mor til Milan på 5 måneder.
Ja det er simpelthen det hele værd! Selvom man er træt og måske har haft en af de nætter hvor man til sidst er ved at sætte sig ned og tude, så er det hele glemt når man ser sådan et smilende ansigt
MaleneF skriver: Sikke nogle skønne drenge i har jer der!
Tak ska du ha.
Hov forresten synes jeg læste i en anden tråd i går at du er født i Nakskov.... Kan det passe? Det er jeg osse
smillaluna skriver: Tak ska du ha. Hov forresten synes jeg læste i en anden tråd i går at du er født i Nakskov.... Kan det passe? Det er jeg osse
Er ikke født i Nakskov, født i Nykøbing Er opvokset ude i Købelev Skov og bor nu i Nakskov
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128