Mikkel og Emil (billeder)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. november 2010

LISBETH:-)

Sikke nogen skønne skønne drenge

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. november 2010

Faith

MaleneF skriver:

Er ikke født i Nakskov, født i Nykøbing Er opvokset ude i Købelev Skov og bor nu i Nakskov

Nåh det var sådan det var. Må jeg spørge hvor du bor henne i Nakskov? Jeg har boet forskellige steder, bla. Helgesvej og Birkevænget, og min mormor og morfar boede på Nymarksvej. Jeg gik i børnehave i klostergades børnehave.

Anmeld

7. november 2010

Faith

lisbeth2910 skriver:

Sikke nogen skønne skønne drenge

Tusind tak

Anmeld

7. november 2010

Vidunderligeunger

glæder mig til at hygge med dem en hel aften  

Anmeld

7. november 2010

Faith

BlyViol skriver:

glæder mig til at hygge med dem en hel aften  

Er bare super glad for at du gider!

Anmeld

7. november 2010

Vidunderligeunger

smillaluna skriver:

Er bare super glad for at du gider!

selvfølgelig!! Er ikke god til at tilbyde min hjælp, selvom jeg gerne vil nok også fordi, jeg ville blive ked af et "jamen det kan vi lige se på" som er det svar jeg giver mine veninders små søskende jeg KAN ikke lade dem passe Alberte hehe

Anmeld

7. november 2010

Faith

BlyViol skriver:

selvfølgelig!! Er ikke god til at tilbyde min hjælp, selvom jeg gerne vil nok også fordi, jeg ville blive ked af et "jamen det kan vi lige se på" som er det svar jeg giver mine veninders små søskende jeg KAN ikke lade dem passe Alberte hehe

Har FULD tiltro til at det kan du sagtens finde ud af.... Alberte ser i hvert fald ikke ud til at lide nogen nød. Men er glad for at du tager din søster med. Ikke for drengenes skyld, men for din. Ellers risikerer jeg jo at du bliver skræmt fra vid og sans

Anmeld

7. november 2010

Vidunderligeunger

smillaluna skriver:

Har FULD tiltro til at det kan du sagtens finde ud af.... Alberte ser i hvert fald ikke ud til at lide nogen nød. Men er glad for at du tager din søster med. Ikke for drengenes skyld, men for din. Ellers risikerer jeg jo at du bliver skræmt fra vid og sans

(det er jespers søster) men ja, det synes jeg også er rarest nu vi kun er vandt til een

Anmeld

7. november 2010

Faith

BlyViol skriver:

(det er jespers søster) men ja, det synes jeg også er rarest nu vi kun er vandt til een

Nåh ja det var Jespers søster.... Hvor gammel er hun? Bare i forhold til hvad hun skal ha for det.

Anmeld

7. november 2010

Vidunderligeunger

smillaluna skriver:

Nåh ja det var Jespers søster.... Hvor gammel er hun? Bare i forhold til hvad hun skal ha for det.

26... og jeg vil altså ikk ha noget, bare der er en kop kaffe men ved ikke hvad Line regner med.. heh

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.