familie: "Er i nu sikker på det her?" bla bla bla

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. november 2010

Pige2009

Ellim skriver:

Okay er faktisk ret sur/ked af det/irriterede og skuffet.. 

Jeg er 23 år (læser til sygeplejerske) min kæreste er 27 og er udlært kok, vi har så bestemt os for at få et barn (er ikke gravid endnu - men arbejder på sagen) Syntes bare når vi fortæller til fx venner el familie at vi godt snart kunne tænke os at blive gravid osv - siger stort set ALLE:

Ejjj er i nu sikker på det?? Jamen du er så ung, og hvad med studiet? og så kan man jo ikke gå i byen osv.. Åhhhh det bliver så hårdt..? Er i nu sikker på det... og bla bla bla..

Hvorfor kan de ikke bare være glade for vores beslutning??

(Og så syntes jeg faktisk heller ikke at vi er SÅ unge!)

Hvad med jer andre?? Skal i også hører for en masse?

Min første indskydelse er nok, at de er bekymrede for om det er for tidligt for jer fordi du ikke er så gammel. Det er absolut ingen kritik.

Når det er sagt, skal I da bare forkaste deres bemærkninger, såfremt I er parat til bebs...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. november 2010

Ellim

Baagøe skriver:

Min første indskydelse er nok, at de er bekymrede for om det er for tidligt for jer fordi du ikke er så gammel. Det er absolut ingen kritik.

Når det er sagt, skal I da bare forkaste deres bemærkninger, såfremt I er parat til bebs...

Jamen du har ret.. det er nok det de tænker.. Og for min fars vedkommende er det fordi han godt vil have at jeg skal ta min udd helt færdig og sådan.. Penge betyder meget for ham og er altid kommet i første række.. Men sådan er vi jo så forskellige

Anmeld

5. november 2010

Pige2009

Ellim skriver: